Γ. Θεοδότου: Νέες αλυσίδες και καταστήματα στο παιχνίδι του λιανεμπορίου

Νέες αλυσίδες και πρόσθετα καταστήματα εταιρειών, που αποτελούν ήδη μέρος της εγχώριας αγοράς, αναμένεται να μπουν στο παιχνίδι του λιανεμπορίου, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο και marketing manager των Υπεραγορών Alphamega, Γιώργο Θεοδότου ο οποίος αποκαλύπτει πως στο παιχνίδι εισέρχεται και η δεύτερη Υπεραγορά Alphamega της Πάφου, που ετοιμάζεται να ανοίξει.

Σε συνέντευξη του στο περιοδικό IN Business o κ. Θεοδότου υπογραμμίζει πως το λιανικό εμπόριο στην Κύπρο έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια, με τις αλυσίδες τοπικών και διεθνών υπεραγορών να καταλαμβάνουν σημαντική θέση στην κυπριακή αγορά. «Έχοντας περάσει προ πολλού σε μια εποχή όπου οι απαιτήσεις των καταναλωτών για προϊόντα ταχείας κατανάλωσης είναι αυξημένες, δραστηριοποιούμαστε σε έναν κλάδο με έντονο ανταγωνισμό, ο οποίος στο μέλλον θα φέρει ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις».
 
Διαβάστε ακόμα: Τρ. Κύπρου: 9 νέα ακίνητα από €67,000 (photos)
 
 
Διαβάστε ακόμα: Στον χειμερινό τουρισμό και τις ανακαινίσεις ποντάρει η Πάφος
 

Την ίδια ώρα, επισημαίνει ότι θα παρατηρηθεί η αύξηση της ζήτησης εξειδικευμένων προϊόντων, καθώς το καταναλωτικό κοινό ενημερώνεται, ψάχνει και αναζητά είδη που ξεφεύγουν από τα στενά όρια των πρώτων αναγκών και αντικατοπτρίζουν ένα πιο σύγχρονο και απαιτητικό lifestyle.

«Φυσικά, σταθερό ζητούμενο παραμένει η καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής (value for money). Περισσότερες υπεραγορές, πιο πολλά brands, κι άλλες επιλογές για τον καταναλωτή, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να ξεχωρίσουν τα προϊόντα που ανταποκρίνονται καλύτερα στη σχέση αυτή».

Το διαδίκτυο οδηγεί στις τάσεις
Ποιότητα, ποικιλία, τιμή είναι μερικές από τις παραμέτρους που μελετά αναλυτικά ο καταναλωτής προτού αγοράσει ένα προϊόν ή πριν αποφασίσει από ποιο κατάστημα θα κάνει τις αγορές του. Τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφενός διευκολύνουν τις επιχειρήσεις, προσφέροντας αμεσότερη επικοινωνία με το καταναλωτικό κοινό και αφετέρου αποτελούν πεδίο διάθεσης ενός τεράστιου όγκου πληροφοριών σε διεθνές επίπεδο, όπου δίνεται η ευκαιρία στον καταναλωτή να έρθει σε επαφή με τις τάσεις των αγορών του εξωτερικού.

Επιπλέον, οι σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών έχουν αλλάξει βάση, καθώς η αλληλεπίδραση πραγματοποιείται πλέον με πολύ περισσότερα κανάλια επικοινωνίας, ενώ η αναζήτηση εύκολων μέσων εξυπηρέτησης, αλλά και ανταμοιβής των πιστών καταναλωτών, αποτελεί προτεραιότητα.

Τεχνολογία κι άλλα προνόμια
Ακολουθώντας τις ψηφιακές εξελίξεις της εποχής μας και με γνώμονα την ανταπόκριση στις υψηλές απαιτήσεις των πελατών μας, στις Υπεραγορές Alphamega χρησιμοποιούμε την τεχνολογία προς όφελός τους. Μέσα από την πλατφόρμα tellalphamega δίνουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αξιολογούν την εμπειρία των αγορών στα καταστήματά μας και παράλληλα μεταφέραμε όλα τα προνόμια της social family card σε εφαρμογή για το κινητό, έχοντας προσθέσει σε αυτά ακόμα περισσότερα ωφελήματα. 

Η εμπειρία αναβαθμίζεται
Στόχος των Υπεραγορών Alphamega, από την έναρξη της λειτουργίας τους, είναι να προσφέρουν σε κάθε καταναλωτή μια μοναδική εμπειρία αγορών. Η αύξηση του ανταγωνισμού στον κλάδο μας δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για συνεχή βελτίωση σε όλα τα επίπεδα.

Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία μας έχει επεκταθεί σημαντικά σε όλη την Κύπρο. Αυξάνοντας τα καταστήματά μας δώσαμε σε περισσότερους κατοίκους των πόλεων, αλλά και της περιφέρειας, τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες για τις οποίες ξεχωρίζουμε, με έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων μας και στην άριστη εξυπηρέτηση. Την ίδια στιγμή, σε κάθε μας βήμα, στηρίζουμε τις τοπικές κοινωνίες, εργοδοτώντας άτομα που μένουν στις περιοχές όπου ανοίγουν τα νέα μας καταστήματα. Στόχος μας είναι έρθουμε πιο κοντά σε περισσότερα μέρη της Κύπρου.

Ψηφιακές εφαρμογές και καινοτομίες
Η διαρκής αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους καταναλωτές, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, βρίσκεται ανάμεσα στις προτεραιότητες των υπεραγορών μας. Μετά το σύγχρονο κατάστημα της Λακατάμιας, όπου οι αγορές αποτελούν μια μοναδική ψηφιακή εμπειρία, σταδιακά εφαρμόζουμε τις καινοτόμες υπηρεσίες των Υπεραγορών Alphamega και σε άλλα μας καταστήματα. Ανάμεσα στα ψηφιακά προνόμια που απολαμβάνουν οι πελάτες μας είναι τα τελευταίας γενιάς self check-outs, οι digital signage οθόνες και τα electronic shelf labels.

Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ΙΝ Business τεύχος Νοεμβρίου - Λιανικό Εμπόριο: Η επόμενη πενταετία

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο