Οι 4 τομείς που θα μετασχηματίσουν τα H&M στην Κύπρο

Σε νέα πορεία εξέλιξης και μετασχηματισμού μπαίνει ο Όμιλος H&M με πολλές ιδέες και καινοτομίες που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη αυτή. Όπως τόνισε ο country sales manager, Η&Μ Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας Mehmet Arisoy σε συνέντευξή του στο περιοδικό IN Business, οι καινοτομίες αυτές θα παρουσιαστούν εντός του 2019.
 
Μάλιστα, εστιάζονται σε τέσσερις στρατηγικούς τομείς. «Πρώτη προτεραιότητά μας παραμένει η δημιουργία της καλύτερης δυνατής αγοραστικής προσφοράς», τόνισε ο κ. Arisoy. «Στο πλαίσιο αυτό ο συγχρονισμός φυσικών και ψηφιακών καναλιών μάς έχει επιτρέψει να έχουμε παρουσία όπου βρίσκονται οι πελάτες μας, την οποιαδήποτε στιγμή», σημείωσε.
 
Διαβάστε ακόμα: Διαθέσιμα αλλά πιο ακριβά τα φοιτητικά διαμερίσματα φέτος
 
Δεύτερον, για να εξασφαλιστεί μια πιο γρήγορη, αποδοτική κι ευέλικτη ροή προϊόντων, εξετάζονται νέες πρωτοβουλίες που σχετίζονται με προηγμένη ανάλυση δεδομένων (data analytics) και την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) – από τη διαδικασία σχεδιασμού, μέχρι την παραγγελία και καταμερισμό των προϊόντων.
 
Τρίτος τομέας είναι η δημιουργία μιας σταθερής - με δυνατότητα επέκτασης - πλατφόρμας υποδομών. «Επί της ουσίας είναι η τεχνολογική μας βάση, καθώς επιδιώκουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές και λειτουργίες που κάνουν την αγοραστική τους εμπειρία όσο πιο απρόσκοπτη γίνεται», επεσήμανε.
 
Διαβάστε ακόμα: Μεγάλο ενδιαφέρον για το The Cyprus Headquartering and Funds Summit Mumbai
 
Τέλος, για να συμβαδίσει η εταιρεία με το γρήγορα εξελισσόμενο τοπίο του λιανικού εμπορίου και να είναι μπροστά από τις εξελίξεις, εστιάζει στη στρατηγική επέκταση των φυσικών και online καταστημάτων της, καθώς και τη δημιουργία νέων συλλογών και επιχειρηματικών μοντέλων.
 
«Αυτή η πρωτοβουλία μετασχηματισμού έρχεται ως απάντηση στη γρήγορη αλλαγή που υφίσταται ο κλάδος του retail, άρχισε και συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς, με σκοπό τόσο την αύξηση της κερδοφορίας όσο και τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του ομίλου Η&Μ», κατέληξε.
 
*Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο νέο τεύχος του IN Business, που κυκλοφορεί στις 4 Αυγούστου 2019.
 
 

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος