SPAR: Πωλήσεις €1,2 εκατ στην Κύπρο

Πωλήσεις συνολικού ύψους €1,2 εκατ κατέγραψε η SPAR Κύπρου, σε λιγότερο από ένα χρόνο λειτουργίας.
 
Σύμφωνα με αναφορά στην ετήσια έκθεση της SPAR International για το 2018, η SPAR Κύπρου αρχικά επικεντρώνεται στο άνοιγμα ιδιόκτητων υπεραγορών, ενώ προτίθεται να επεκταθεί και μέσω συνεργασίας με ανεξάρτητους λιανοπωλητές.
 
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο SPAR λειτούργησε στη Λάρνακα στις 21 Σεπτεμβρίου από την Ermes Department Stores.
 
Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο InBusinessNews, o Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ermes, Νίκος Καρακόιδας, είχε αναφερθεί στους στόχους και τα επόμενα βήματα της SPAR, η οποία φαίνεται να δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στο θέμα της μετατροπής υφιστάμενων υπεραγορών σε Spar, κάτι το οποίο θεωρείται από τον Όμιλο ως πιο σημαντικό. 
 
Εκτός από την Κύπρο, η SPAR επεκτάθηκε το 2018 σε άλλες τρείς χώρες, τη Σρι Λάνκα, την Ελλάδα και τη Μάλτα.
 

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα