Σ. Χαραλάμπους: Ενδυνάμωση με νέα καταστήματα
08:27 - 16 Φεβρουαρίου 2019
Τον τελευταίο χρόνο, η Σύλβια Χαραλάμπους βρίσκεται στη θέση group marketing, CRM (customer-relationship management) και PR (public relations) manager του Voici La Mode Group of Companies. Και είναι, μάλιστα, σε εγρήγορση από τη στιγμή που ανέλαβε, καθότι μιλάμε για έναν όμιλο με παρουσία σε Κύπρο και Ρουμανία, δίκτυο 30 καταστημάτων που συνεχώς διευρύνεται και ένα καινούργιο πρόγραμμα loyalty-CRM, που έρχεται τον Απρίλιο. Κοντολογίς, το ένα νέο διαδέχεται το άλλο σε ρυθμούς ρεκόρ.
Τα τελευταία χρόνια πολλά έχουν αλλάξει στον τομέα της μόδας κι ευρύτερα στο εμπόριο, ενώ οι ανάγκες, οι προσδοκίες και ο τρόπος ζωής μας μεταβάλλονται ταχύτατα. Στο πλαίσιο αυτό η επικοινωνία κατέστη πολύπλευρη, καθώς διενεργείται σε διάφορα μέσα.
Οι κυριότερες, όμως, εξελίξεις που σημειώθηκαν, όπως τις διακρίνει η κ. Χαραλάμπους, περιλαμβάνουν το ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο, πλέον, έχουν εισβάλει, σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας. Επίσης, οι πελάτες έχουν πια τόσο εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία και τόσο δυνατή φωνή στα κοινωνικά δίκτυα, με αποτέλεσμα να έχουν απίστευτη δύναμη. Ενώ παλαιότερα ήταν απλούστερο να διαφημιστεί ένα προϊόν, λόγω των μειωμένων αναγκών της εποχής και των περιορισμένων μέσων διαφήμισης, η ταχύτατη ανάπτυξη του διαδικτύου πολλαπλασίασε τα μέσα επικοινωνίας άρα και τις διαφημίσεις σ’ αυτά. Έτσι, με τη δημοτικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να αυξάνεται ραγδαία, αυτά επιδρούν ταυτόχρονα στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών. «Το πιο σημαντικό, μάλιστα, είναι να δημιουργούμε θετικές εμπειρίες (customer experience) για τους πελάτες μας, μέσα από τα διάφορα σημεία επαφής μας μαζί τους», υπογραμμίζει.
Διαβάστε ακόμα: Workplace Design: Τα πιο εντυπωσιακά εταιρικά κτήρια
Διαβάστε ακόμα: Τα έργα που αλλάζουν τη δυτική Λεμεσό
Ποια είναι, σήμερα, τα συστατικά του σωστού marketing mix;
Το μείγμα μάρκετινγκ είναι μια πολυσύνθετη διαδικασία, η οποία απαιτεί τεχνογνωσία αλλά και εμπειρία. Σίγουρα, πολύ σημαντικό στοιχείο είναι το προϊόν που προσφέρεις στον πελάτη. Κυρίαρχο ζήτημα, όμως, είναι να έχουμε ξεκάθαρο τον στόχο που επιδιώκουμε και τον προϋπολογισμό, διαφορετικά υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να καταλήξουμε σε λανθασμένες ενέργειες.
Ας περάσουμε τώρα στα του Voici La Mode Group of Companies. Το 2018 οι εξελίξεις τον βρήκαν με ενδυναμωμένο χαρτοφυλάκιο μαρκών και παρουσία σε Κύπρο και Ρουμανία. Πώς τον βρίσκει το 2019;
Ο όμιλός μας, σε αυτή τη φάση, δραστηριοποιείται σε Κύπρο και Ρουμανία με 30 καταστήματα και αντιπροσωπεύει εφτά αγαπημένα brands στον χώρο της μόδας, τα οποία είναι: Marks & Spencer, Topshop, Topman, Celio, Dorothy Perkins, Wallis και Evans. Έχει, παράλληλα, παρουσία και στην εστίαση με την αλυσίδα καφεστιατορίων Café La Mode, που φέτος γιορτάζει 20 χρόνια. Σε επίπεδο προσωπικού, κάτω από μια στέγη εργοδοτούνται περισσότερα από 500 άτομα, αφοσιωμένα σ’ αυτόν, που ένα σημαντικό ποσοστό τους έχουν υπηρεσία πέραν των 30 χρόνων.
Πού επικεντρώνεται φέτος το πλάνο επικοινωνίας σας;
Το 2019 είναι μια ενδιαφέρουσα χρονιά για τον όμιλό μας. Φέτος, η επικοινωνία μας επικεντρώνεται πρωτίστως στο άνοιγμα των καινούργιων μας καταστημάτων, αρχίζοντας με την εισαγωγή των brands Topshop/Topman και Dorothy Perkins στη Ρουμανία. Επιπλέον, με την επέκταση του The Mall of Cyprus δημιουργούμε τρία νέα καταστήματα Marks & Spencer, Celio και Topshop/Topman, που σίγουρα θα εντυπωσιάσουν τους καταναλωτές.
Ποια πολιτική εφαρμόζετε σε θέματα καταναλωτών;
Προτεραιότητα μας είναι να παρέχουμε την καλύτερη αγοραστική εμπειρία για τους καταναλωτές. Γι’ αυτό είμαστε στη διαδικασία ανάπτυξης ενός καινούργιου προγράμματος loyalty και CRM, το οποίο θα λανσαριστεί τον Απρίλιο. Τη δημιουργία και το χειρισμό του ανέλαβε η εταιρεία Qivos, που είναι ένα από τα κορυφαία marketing technology agencies με σημαντική δραστηριότητα σε 10 χώρες. Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών μας με αποκλειστικά προνόμια για τον καθένα.
Πέρα από τους πελάτες σας, επενδύετε σημαντικά και στην εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ). Ποιες οι κυριότερες δράσεις σας;
Η υπεύθυνη δράση του Voici La Mode δεν περιορίζεται μόνο στο εμπόριο, αλλά επεκτείνεται και στην κοινωνία. Η EKE και η στάση του ομίλου απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν σημαντικούς τομείς των δραστηριοτήτων μας. Ο όμιλος, επίσης, προσφέρει ετησίως ποσά σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και οργανισμούς. Το Ίδρυμα Αρτεμισίας Παναγιώτου, που ιδρύθηκε το 2006 εις μνήμην της ιδρύτριας του ομίλου, δίνει την ευκαιρία σε παιδιά με οικονομικές δυσκολίες να φοιτήσουν σε πανεπιστήμια της Κύπρου και του εξωτερικού. Μέχρι σήμερα, ποσό πέραν των 300.000 ευρώ έχει μοιραστεί σε 60 νέους και νέες.
Προσωπικό προφίλ
Η Σύλβια Χαραλάμπους έχει μεταπτυχιακό στο strategic consumer marketing από το Manchester Metropolitan University και δίπλωμα (BSc) στo human resource management with marketing από το Πανεπιστήμιο του Derby της Αγγλίας. Επίσης, κατέχει LCCI higher στις δημόσιες σχέσεις. Με 10ετή εμπειρία στον τομέα του λιανικού εμπορίου και με διαχείριση γνωστών διεθνών brands, τον τελευταίο χρόνο εντάχθηκε στο δυναμικό του Voici la Mode Group of Companies, όπου έχει εργοδοτηθεί στη θέση που βρίσκεται σήμερα.
Τα τελευταία χρόνια πολλά έχουν αλλάξει στον τομέα της μόδας κι ευρύτερα στο εμπόριο, ενώ οι ανάγκες, οι προσδοκίες και ο τρόπος ζωής μας μεταβάλλονται ταχύτατα. Στο πλαίσιο αυτό η επικοινωνία κατέστη πολύπλευρη, καθώς διενεργείται σε διάφορα μέσα.
Οι κυριότερες, όμως, εξελίξεις που σημειώθηκαν, όπως τις διακρίνει η κ. Χαραλάμπους, περιλαμβάνουν το ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο, πλέον, έχουν εισβάλει, σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας. Επίσης, οι πελάτες έχουν πια τόσο εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία και τόσο δυνατή φωνή στα κοινωνικά δίκτυα, με αποτέλεσμα να έχουν απίστευτη δύναμη. Ενώ παλαιότερα ήταν απλούστερο να διαφημιστεί ένα προϊόν, λόγω των μειωμένων αναγκών της εποχής και των περιορισμένων μέσων διαφήμισης, η ταχύτατη ανάπτυξη του διαδικτύου πολλαπλασίασε τα μέσα επικοινωνίας άρα και τις διαφημίσεις σ’ αυτά. Έτσι, με τη δημοτικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να αυξάνεται ραγδαία, αυτά επιδρούν ταυτόχρονα στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών. «Το πιο σημαντικό, μάλιστα, είναι να δημιουργούμε θετικές εμπειρίες (customer experience) για τους πελάτες μας, μέσα από τα διάφορα σημεία επαφής μας μαζί τους», υπογραμμίζει.
Διαβάστε ακόμα: Workplace Design: Τα πιο εντυπωσιακά εταιρικά κτήρια
Διαβάστε ακόμα: Τα έργα που αλλάζουν τη δυτική Λεμεσό
Ποια είναι, σήμερα, τα συστατικά του σωστού marketing mix;
Το μείγμα μάρκετινγκ είναι μια πολυσύνθετη διαδικασία, η οποία απαιτεί τεχνογνωσία αλλά και εμπειρία. Σίγουρα, πολύ σημαντικό στοιχείο είναι το προϊόν που προσφέρεις στον πελάτη. Κυρίαρχο ζήτημα, όμως, είναι να έχουμε ξεκάθαρο τον στόχο που επιδιώκουμε και τον προϋπολογισμό, διαφορετικά υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να καταλήξουμε σε λανθασμένες ενέργειες.
Ας περάσουμε τώρα στα του Voici La Mode Group of Companies. Το 2018 οι εξελίξεις τον βρήκαν με ενδυναμωμένο χαρτοφυλάκιο μαρκών και παρουσία σε Κύπρο και Ρουμανία. Πώς τον βρίσκει το 2019;
Ο όμιλός μας, σε αυτή τη φάση, δραστηριοποιείται σε Κύπρο και Ρουμανία με 30 καταστήματα και αντιπροσωπεύει εφτά αγαπημένα brands στον χώρο της μόδας, τα οποία είναι: Marks & Spencer, Topshop, Topman, Celio, Dorothy Perkins, Wallis και Evans. Έχει, παράλληλα, παρουσία και στην εστίαση με την αλυσίδα καφεστιατορίων Café La Mode, που φέτος γιορτάζει 20 χρόνια. Σε επίπεδο προσωπικού, κάτω από μια στέγη εργοδοτούνται περισσότερα από 500 άτομα, αφοσιωμένα σ’ αυτόν, που ένα σημαντικό ποσοστό τους έχουν υπηρεσία πέραν των 30 χρόνων.
Πού επικεντρώνεται φέτος το πλάνο επικοινωνίας σας;
Το 2019 είναι μια ενδιαφέρουσα χρονιά για τον όμιλό μας. Φέτος, η επικοινωνία μας επικεντρώνεται πρωτίστως στο άνοιγμα των καινούργιων μας καταστημάτων, αρχίζοντας με την εισαγωγή των brands Topshop/Topman και Dorothy Perkins στη Ρουμανία. Επιπλέον, με την επέκταση του The Mall of Cyprus δημιουργούμε τρία νέα καταστήματα Marks & Spencer, Celio και Topshop/Topman, που σίγουρα θα εντυπωσιάσουν τους καταναλωτές.
Ποια πολιτική εφαρμόζετε σε θέματα καταναλωτών;
Προτεραιότητα μας είναι να παρέχουμε την καλύτερη αγοραστική εμπειρία για τους καταναλωτές. Γι’ αυτό είμαστε στη διαδικασία ανάπτυξης ενός καινούργιου προγράμματος loyalty και CRM, το οποίο θα λανσαριστεί τον Απρίλιο. Τη δημιουργία και το χειρισμό του ανέλαβε η εταιρεία Qivos, που είναι ένα από τα κορυφαία marketing technology agencies με σημαντική δραστηριότητα σε 10 χώρες. Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών μας με αποκλειστικά προνόμια για τον καθένα.
Πέρα από τους πελάτες σας, επενδύετε σημαντικά και στην εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ). Ποιες οι κυριότερες δράσεις σας;
Η υπεύθυνη δράση του Voici La Mode δεν περιορίζεται μόνο στο εμπόριο, αλλά επεκτείνεται και στην κοινωνία. Η EKE και η στάση του ομίλου απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν σημαντικούς τομείς των δραστηριοτήτων μας. Ο όμιλος, επίσης, προσφέρει ετησίως ποσά σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και οργανισμούς. Το Ίδρυμα Αρτεμισίας Παναγιώτου, που ιδρύθηκε το 2006 εις μνήμην της ιδρύτριας του ομίλου, δίνει την ευκαιρία σε παιδιά με οικονομικές δυσκολίες να φοιτήσουν σε πανεπιστήμια της Κύπρου και του εξωτερικού. Μέχρι σήμερα, ποσό πέραν των 300.000 ευρώ έχει μοιραστεί σε 60 νέους και νέες.
Προσωπικό προφίλ
Η Σύλβια Χαραλάμπους έχει μεταπτυχιακό στο strategic consumer marketing από το Manchester Metropolitan University και δίπλωμα (BSc) στo human resource management with marketing από το Πανεπιστήμιο του Derby της Αγγλίας. Επίσης, κατέχει LCCI higher στις δημόσιες σχέσεις. Με 10ετή εμπειρία στον τομέα του λιανικού εμπορίου και με διαχείριση γνωστών διεθνών brands, τον τελευταίο χρόνο εντάχθηκε στο δυναμικό του Voici la Mode Group of Companies, όπου έχει εργοδοτηθεί στη θέση που βρίσκεται σήμερα.