Μόνικα Παπαέλληνα: Νέα brands στον τομέα του μακιγιάζ
06:52 - 08 Ιανουαρίου 2019
Καινούργια brands στον τομέα του μακιγιάζ θα φέρει το 2019 για τον Οργανισμό Κώστα Παπαέλληνα. Σε συνέντευξη της στο InBusinessNews, η Διευθύντρια Αρωμάτων και Καλλυντικών του Οργανισμού, Μόνικα Παπαέλληνα αναφέρεται συνοπτικά στους στόχους του Ομίλου σε ότι αφορά τον εν λόγω τομέα.
Διαβάστε ακόμα: Ακίνητα: Κολλημένες στο 5% οι πωλήσεις σε ξένους στη Λευκωσία
Ποιες οι σημαντικές τάσεις / γεγονότα / εξελίξεις που αναμένεται να παρακολουθούμε / να προσέξουμε στον τομέα των καλλυντικών για το 2019;
To άνοιγμα του Nicosia Mall έχει επηρεάσει την υπόλοιπη αγορά της Λευκωσίας και το 2019 πρέπει να προστατεύσουμε τα υφιστάμενα σημεία πώλησης που ήδη έχουν επηρεαστεί. Περιμένουμε την αναβίωση του κέντρου της Λευκωσίας με το άνοιγμα της πλατείας Ελευθερίας και τα οδικά έργα που θα ολοκληρωθούν.
Θεωρείτε πως θα διευρυνθεί περαιτέρω ο ανταγωνισμός τη νέα χρονιά; Υπάρχει περιθώριο για εισαγωγή νέων «παικτών» στην αγορά;
Οπωσδήποτε. Συνεχώς έρχονται γνωστά brands που παίρνουν πάντα μερίδιο από τα υφιστάμενα, καθώς το αγοραστικό κοινό της Κύπρου είναι περιορισμένο.
Οι Κύπριοι καταναλωτές πάντα είναι ενήμεροι για ότι νέο λανσάρεται από το εξωτερικό και όταν τα εισάγουμε στην αγορά μας πρέπει να ακολουθούμε πιστά τις προδιαγραφές και να έχουμε όλες τις σειρές.
Διαβάστε ακόμα: Κάθε πέρσι και καλύτερα η κατά κεφαλή δαπάνη τουριστών
Τι να αναμένουμε από τον δικό σας Όμιλο το 2019; Οι στόχοι σας το 2019;
Καινούργια brands στον τομέα του μακιγιάζ και στον τομέα των επαγγελματικών προϊόντων για ινστιτούτα αισθητικής και spa.
Ποια είναι τα σημαντικότερα γεγονότα / επιτεύγματα για τον Όμιλο σας το 2018;
To λανσάρισμα της Jo Malone London ήταν μεγάλη επιτυχία στο τέλος του 2018. Είναι κάτι που περίμενε το κυπριακό κοινό και το αγκάλιασε πολύ ζεστά.
Διαβάστε ακόμα: Ακίνητα: Κολλημένες στο 5% οι πωλήσεις σε ξένους στη Λευκωσία
Ποιες οι σημαντικές τάσεις / γεγονότα / εξελίξεις που αναμένεται να παρακολουθούμε / να προσέξουμε στον τομέα των καλλυντικών για το 2019;
To άνοιγμα του Nicosia Mall έχει επηρεάσει την υπόλοιπη αγορά της Λευκωσίας και το 2019 πρέπει να προστατεύσουμε τα υφιστάμενα σημεία πώλησης που ήδη έχουν επηρεαστεί. Περιμένουμε την αναβίωση του κέντρου της Λευκωσίας με το άνοιγμα της πλατείας Ελευθερίας και τα οδικά έργα που θα ολοκληρωθούν.
Θεωρείτε πως θα διευρυνθεί περαιτέρω ο ανταγωνισμός τη νέα χρονιά; Υπάρχει περιθώριο για εισαγωγή νέων «παικτών» στην αγορά;
Οπωσδήποτε. Συνεχώς έρχονται γνωστά brands που παίρνουν πάντα μερίδιο από τα υφιστάμενα, καθώς το αγοραστικό κοινό της Κύπρου είναι περιορισμένο.
Οι Κύπριοι καταναλωτές πάντα είναι ενήμεροι για ότι νέο λανσάρεται από το εξωτερικό και όταν τα εισάγουμε στην αγορά μας πρέπει να ακολουθούμε πιστά τις προδιαγραφές και να έχουμε όλες τις σειρές.
Διαβάστε ακόμα: Κάθε πέρσι και καλύτερα η κατά κεφαλή δαπάνη τουριστών
Τι να αναμένουμε από τον δικό σας Όμιλο το 2019; Οι στόχοι σας το 2019;
Καινούργια brands στον τομέα του μακιγιάζ και στον τομέα των επαγγελματικών προϊόντων για ινστιτούτα αισθητικής και spa.
Ποια είναι τα σημαντικότερα γεγονότα / επιτεύγματα για τον Όμιλο σας το 2018;
To λανσάρισμα της Jo Malone London ήταν μεγάλη επιτυχία στο τέλος του 2018. Είναι κάτι που περίμενε το κυπριακό κοινό και το αγκάλιασε πολύ ζεστά.