Α/φοι Λανίτη: Νέα εποχή επενδύσεων, καινοτομίας και ανάπτυξης

Σε μία νέα εποχή επενδύσεων, καινοτομίας και ανάπτυξης, στη βάση μιας νέας στρατηγικής, εισέρχεται η Α/φοι Λανίτη, θέτοντας στο επίκεντρο σημαντικές επενδύσεις ως προς την αναβάθμιση των υποδομών της και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.

Σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της Α/φοι Λανίτη, Κάλια Πατσιά αναλύει το κοινωνικο-οικονομικό αποτύπωμα της εταιρείας, η οποία συμπληρώνει 75 χρόνια ζωής.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η δραστηριότητά της Α/φοι Λανίτη δημιουργεί προστιθέμενη αξία ύψους €28,2 εκατ. στην κυπριακή οικονομία, ενώ στηρίζει δυναμικά την αγορά εργασίας, με 1,788 άμεσες  και έμμεσες θέσεις εργασίας.

Διαβάστε ακόμα: Ποιος θα είναι ο επόμενος CEO της Cyta;

Διαβάστε ακόμα: Δ. Κουκούνη: Έτσι θα στηριχθεί η γυναίκα στις επιχειρήσεις

75 χρόνια ζωής για την Α/φοι Λανίτη. Ποια τα πλάνα και οι στόχοι της εταιρείας;
Συμπληρώνοντας 75 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην κυπριακή αγορά, η Α/φοι Λανίτη, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οργανισμούς της Κύπρου, ο οποίος συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη της χώρας μας. Η φετινή χρονιά γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστή, καθώς η εταιρεία εισέρχεται σε μία νέα εποχή. Μία εποχή επενδύσεων, καινοτομίας και ανάπτυξης, στη βάση μιας νέας στρατηγικής. Μίας στρατηγικής που περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις ως προς την αναβάθμιση των υποδομών μας και ως προς την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. Διευρύνουμε, παράλληλα, το χαρτοφυλάκιό μας σε νέες κατηγορίες, εισάγοντας νέα, καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα  στην κυπριακή αγορά. 

Τα νέα προϊόντα

Ποια νέα προϊόντα και καινοτομίες συναντούμε στο ανανεωμένο σας χαρτοφυλάκιο;
Το χαρτοφυλάκιο της Α/φοι Λανίτη περιλαμβάνει σήμερα 17 διαφορετικές μάρκες προϊόντων και πέραν των 180 συσκευασιών. Στόχος είναι να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες τους και να είμαστε δίπλα τους κάθε στιγμή της ημέρας. Γι’ αυτό άλλωστε στο επίκεντρο της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της Coca-Cola βρίσκεται η μείωση της ζάχαρης στα προϊόντα της. Πρόσφατα, κυκλοφόρησαν στην αγορά το FuzeΤea, ένα ρόφημα που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες με χυμό φρούτων και αρωματικά βότανα και το AdeZ, μία σειρά φυτικών ροφημάτων χωρίς πρόσθετα σάκχαρα και λιπαρά, που περιέχει σπόρους, χυμούς φρούτων και βιταμίνες σε υπέροχες γεύσεις. Πέρσι, λανσάραμε για πρώτη φορά παγκοσμίως,  σε Κύπρο και Ελλάδα το αναψυκτικό Coca-Cola χωρίς θερμίδες με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια και συνεχίζουμε να εμπλουτίζουμε την κατηγορία των lights μας με νέες γεύσεις όπως τη Sprite Lemon & Mint με μηδέν θερμίδες και τη Fanta Lemon Stevia καθώς και τις υπέροχες καινοτόμες γεύσεις της Schweppes drops όπως η mastic mint και η γεύση soda lemon. Επιπλέον, νέα φέρνουν οι χυμοί Λανίτης με τη φρέσκα και υγιεινή πρόταση των Smoothies, αλλά και με επιπλέον γεύσεις στη σειρά Χυμών Λανίτη Great Start.  

Το κοινωνικο-οικονομικό αποτύπωμα

Ποια είναι, σε αριθμούς, η συνεισφορά του της Εταιρείας στην οικονομία και την κοινωνία;
Πρόσφατα η εταιρεία διενήργησε μία εξειδικευμένη έρευνα με σκοπό να υπολογίσει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα στην Κύπρο. Η έρευνα βασίστηκε στο βραβευμένο με Nobel Οικονομικών, μοντέλο «εισροών-εκροών» του Wassily Leontief. Τα αποτελέσματα της μελέτης, που  εκπονήθηκε από τον καθηγητή Θεοφάνη Μαμουνέα και τους συνεργάτες του από το Πανεπιστήμιο Κύπρου, ήταν εντυπωσιακά. Συγκεκριμένα, η δραστηριότητά της Α/φοι Λανίτη δημιουργεί προστιθέμενη αξία ύψους €28,2 εκατ. στην κυπριακή οικονομία, ενώ για κάθε €1 που προκύπτει από τη ζήτηση των προϊόντων της προκύπτουν συνολικά άλλα €2,93 στην εγχώρια αγορά. Παράλληλα, η Α/φοι Λανίτη προμηθεύεται ετησίως προϊόντα συνολικής αξίας €42,8 εκατ., από εγχώριους προμηθευτές, ενισχύοντας ουσιαστικά την τοπική επιχειρηματικότητα. Σημαντική είναι επίσης, η συμβολή της εταιρείας και στην αγορά εργασίας, καθώς μέσα από τη δραστηριότητα της στηρίζει 1,788 άμεσες  και έμμεσες θέσεις εργασίας. Εξάλλου, για κάθε νέα θέση εργασίας στην Α/φοι Λανίτη, δημιουργούνται επαγωγικά άλλες έξι σε διάφορους κλάδους της αγοράς. 

Επικέντρωση στην ΕΚΕ

Η Α/φοι Λανίτη υλοποιεί και ένα ευρύ φάσμα δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. 
Πιστεύουμε πως η ανάπτυξή μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ευημερία των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Επομένως, επικεντρωνόμαστε στην υλοποίηση ουσιαστικών δράσεων που στοχεύουν κυρίως στην ενίσχυση των νέων και την προστασία του περιβάλλοντος. Το σημαντικότερο πρόγραμμα που υλοποιούμε για τους νέους είναι το Youth Empowered, ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που ξεκίνησε πέρσι στη Λευκωσία με τη συμμετοχή 140 άνεργων νέων και συνεχίστηκε τον Ιούνιο στη Λεμεσό, όπου στέφθηκε επίσης με τεράστια επιτυχία με τη συμμετοχή 240 άνεργων νέων. Ενώνοντας δυνάμεις με εταιρείες και οργανισμούς από ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας, προσφέρουμε τις γνώσεις και την εμπειρία μας, καθοδήγηση, επαγγελματική δικτύωση και ευκαιρίες εργοδότησης με στόχο να εργοδοτηθούν όλοι στους τομείς που τους ενδιαφέρουν. Στόχος μας, μέσω του Youth Empowered, είναι να δώσουμε σε 3.000 νέους μέχρι το 2020, τα απαραίτητα εφόδια, ώστε να πετύχουν μια θετική επαγγελματική αλλαγή στη ζωή τους.  Για το Περιβάλλον,  προχωρούμε με την υλοποίηση της πρωτοποριακής πρωτοβουλίας “Zero Waste Beach”. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Κέντρου Μελετών και Έρευνας ΑΚΤΗ, η οποία στοχεύει στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της πλαστικής θαλάσσιας ρύπανσης και χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα της Coca-Cola. Συγκεκριμένα, μέσα από την υλοποίηση ενημερωτικών και άλλων ουσιαστικών δράσεων επιδιώκουμε την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση, παράκτιων επιχειρήσεων, τοπικών αρχών καθώς και του κοινού. Βασικοί άξονες της δράσης είναι: 

•    Η δημιουργία ενός δικτύου «Υπεύθυνων Παράκτιων Επιχειρήσεων»  που δραστηριοποιούνται στο παραλιακό μέτωπο της Κύπρου, όπως καφετέριες, εστιατόρια, περίπτερα, υπεραγορές, ξενοδοχεία και beach bars, τα οποία θα συνταχθούν εθελοντικά και θα υιοθετήσουν  καινοτόμες και βιώσιμες πρακτικές για μείωση των απορριμάτων που εισέρχονται στις παράκτιες και θαλάσσιες περιοχές. 
•    Η τοποθέτηση πενήντα κάδων ανακύκλωσης σε παραλιακούς πεζόδρομους σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς.
•    Μια σειρά από οργανωμένους καθαρισμούς παραλιών. 
•    Η ενίσχυση του Προγράμματος της ΑΚΤΗΣ “Responsible Coastal Businesses Network”.
•    Ο εντοπισμός και η καταγραφή των ανακυκλώσιμων αποβλήτων που παράγουν παράκτιες επιχειρήσεις. 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Ακίνητα: Οι πιο περιζήτητες περιοχές ανά επαρχία-Τι καταδεικνύει έρευνα της Deloitte
Τελεσίγραφο Βαφεάδη στην Kition για την εγγυητική-Προθεσμία δύο ημερών, μετά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Συμφωνία σταθμός ανάμεσα σε Ελληνική και ΕΤΥΚ για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης