Τα αυτοκίνητα των Λευκωσιατών, των Λεμεσιανών και των άλλων

Παρόμοιες επιλογές έχουν οι κάτοικοι κάθε πόλης στις μάρκες αυτοκινήτων που οδηγούν. Ωστόσο, τα γούστα των οδηγών φαίνεται να διαφέρουν όσον αφορά τις μάρκες μεταχειρισμένων και καινούργιων.

Στην πρώτη θέση των επιβατικών αυτοκινήτων, τόσο των καινούργιων όσο και των μεταχειρισμένων, βρίσκεται σε αρκετές πόλεις, η Toyota, με εξαίρεση την Πάφο και τη Λάρνακα, όπου οι οδηγοί επιλέγουν άλλες μάρκες.

Διαβάστε ακόμα: Ο τιμοκατάλογος των παιδικών party

Οι Λευκωσιάτες
Στη Λευκωσία, την κορυφή στα καινούργια επιβατικά ιδιωτικά οχήματα έχει η Toyota με 534 πωλήσεις την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2017. Οριακά πιο πίσω βρίσκεται η Nissan με 526 πωλήσεις, με τη Ford να ακολουθεί με 460. Την τέταρτη και πέμπτη θέση καταλαμβάνουν η BMW και η Volkswagen με 338 και 297 εγγραφές αντίστοιχα, ενώ ελαφρώς πιο κάτω κατατάσσεται η Hyundai με 290 πωλήσεις, όπως επίσης και η Mercedes με 259 πωλήσεις.

Όσον αφορά τα μεταχειρισμένα επιβατικά οχήματα, τα οποία καταλαμβάνουν και το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας της αγοράς παγκύπρια, οι Λευκωσιάτες προτίμησαν το πρώτους 11 μήνες του 2017 την Toyota, η οποία κατέγραψε 1284 πωλήσεις. Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται η Mazda με 1083 πωλήσεις, ενώ ακολουθεί η Mercedes με 1031 εγγραφές. Αισθητά πιο κάτω στη λίστα βρίσκονται Nissan και BMW με 558 και 404 πωλήσεις στη Λευκωσία, ενώ στον κατάλογο ακολουθούν μάρκες όπως Honda (244), Volkswagen (223) και Hyundai (157).

Οι Λεμεσιανοί
Στην πρώτη θέση των νέων επιβατικών αυτοκινήτων της Λεμεσού βρίσκεται η Toyota με 379 πωλήσεις το ενδεκάμηνο του 2017. Nissan και Kia μετρούν 276 και 275 πωλήσεις αντίστοιχα, ενώ την πεντάδα ολοκληρώνουν Mercedes (237) και Volkswagen (209).

Στα μεταχειρισμένα, οι Λεμεσιανοί προτίμησαν και πάλι Toyota, η οποία μετρά 1114 πωλήσεις, με τη Mercedes να ακολουθεί με 891 εγγραφές. Στις προτιμήσεις των κατοίκων της Λεμεσού βρίσκονται επίσης μάρκες όπως Mazda (752), Nissan (637) και BMW (367).

Οι Λαρνακείς
Στη Λάρνακα, οι οδηγοί των καινούργιων ιδιωτικών επιβατικών αυτοκίνητων προτίμησαν την Ford με 202 πωλήσεις. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Toyota με 164 πωλήσεις, ενώ λίγο πιο κάτω βρίσκεται η Nissan με 136 εγγραφές. Εξάλλου, οι πωλήσεις νέων Volkswagen και Hyundai στη Λάρνακα ανήλθαν στις 108 και 102 αντίστοιχα.

Προτίμηση στα μεταχειρισμένα δείχνουν οι Λαρνακείς στην Toyota (806), τη Mazda (601), τη Mercedes (531), τη Nissan (294) και την BMW (196).

Διαβάστε ακόμα: Διαγωνισμός ΧΑΚ για πιστοποιητικά ηλεκτρονικής υπογραφής

Οι Παφίτες
Τη Nissan επέλεξαν περισσότερο την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου του 2017 οι κάτοικοι της Πάφου, με τη μάρκα να μετρά 174 πωλήσεις στα καινούργια επιβατικά ιδιωτικά αυτοκίνητα.

Ελαφρώς πιο κάτω βρίσκεται η Toyota με 144 εγγραφές, ενώ στην τρίτη θέση κατατάσσεται η Mercedes με 77 πωλήσεις. Οριακά πιο πίσω, με 76 πωλήσεις βρίσκεται στην τέταρτη θέση η Volkswagen, ενώ την πεντάδα συμπληρώνει η Honda (68).

Αγαπημένες μάρκες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων των Παφιτών είναι η Mercedes με 436 πωλήσεις, η Nissan με 329, η Toyota με 315 και η Mazda με 224 εγγραφές.

Οι Αμμοχωστιανοί
Στην ελεύθερη Αμμόχωστο, οι οδηγοί προτίμησαν τους πρώτους 11 μήνες της περασμένης χρονιάς την Toyota, η οποία μετρά 95 πωλήσεις στα νέα επιβατικά, τη Nissan με 55, όπως επίσης τη Ford και τη Honda με 38 και 34 αντίστοιχα.

Στα μεταχειρισμένα ψήφισαν και πάλι Toyota με 313 πωλήσεις, τη Mercedes με 209, ενώ στην τρίτη θέση κατατάσσεται η Mazda με 169. Πιο πίσω βρίσκονται Nissan και BMW με 143 και 66 εγγραφές αντίστοιχα.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls