Costa Coffee - H μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ευρώπη

  12/04/2021 12:43
Costa Coffee - H μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ευρώπη

Costa Coffee - H μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ευρώπη

  12/04/2021 12:43

Τα Costa Coffee δημιουργήθηκαν το 1971 στο Λονδίνο από δύο αδέλφια Ιταλούς, τους Sergio και Bruno Costa, με όραμα να εμπνεύσουν τον κόσμο να αγαπήσει τον καλό καφέ. Φέτος γιορτάζουν περήφανα τα 50 χρόνια λειτουργίας τους. Σήμερα, τα Costa Coffee είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ευρώπη με 4.071 καταστήματα σε 32 χώρες, 3.500 συνεργάτες και 9.464 μηχανές Costa Express.

Παρουσία

Στην Κύπρο το πρώτο κατάστημα Costa Coffee άνοιξε τις πόρτες του το 2005 στη Λευκωσία και από τότε το πάθος και η αφοσίωση στην παροχή εμπειριών υψηλής ποιότητας καφέ, της Symeonides Coffee Cyprus Ltd, οδήγησε στο να ανοίξουν ακόμα 21 καταστήματα παγκύπρια τα οποία, στελεχώνονται από 220 άτομα προσωπικό. Με την τεράστια επιτυχία που είχε από την αρχή το brand, άνοιξαν νέες πόρτες για ανάπτυξη όπως το Costa Coffee delivery που ξεκίνησε το 2009 σε μια μικρή περιοχή στη Λευκωσία και σήμερα καλύπτει τις μεγαλύτερες περιοχές της Λευκωσίας, Λάρνακας, Λεμεσού και Πάφου. Παράλληλα, τα Costa Coffee στην Κύπρο ήταν από τα πρώτα brand καφέ που έστησαν πλατφόρμα πελατών, το Costa Coffee Club, με 60.000 ενεργά μέλη. Το 2020, εν μέσω πανδημίας η, Symeonides Coffee Cyprus Ltd  συνέχισε τη λειτουργία της με το ίδιο πάθος που τη χαρακτηρίζει και προχώρησε επίσης και σε μια ολοκληρωτική αλλαγή στη διεύθυνσή της με ένα φρέσκο, νεανικό και με ομαδικό πνεύμα management team, με αρχηγό τον Χάρη Ευριπίδου, να αναλαμβάνει το πηδάλιο για να οδηγήσει τα Costa Coffee στη νέα εποχή.

Εξέλιξη

Πολλά έχουν αλλάξει από το 1971 που πρωτοξεκίνησαν τα Costa Coffee, ένα πράγμα όμως έχει παραμείνει το ίδιο και αυτό είναι η συνεχής βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται στους πελάτες. Μέσα στο 2020, η αλυσίδα Costa Coffee στην Κύπρο προχώρησε στην περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών delivery. Με νέες υπηρεσίες δωρεάν delivery σε Λευκωσία, Λάρνακα, Λεμεσό και Πάφο, οι λάτρεις του καφέ μπορούν να απολαύσουν το αγαπημένο τους ρόφημα πιο εύκολα από ποτέ.

Το in-house Call Center, με προσωπικό πλήρως εκπαιδευμένο, εξυπηρετεί ανά πάσα στιγμή ακόμα και τον πιο απαιτητικό πελάτη, με ένα απλό τηλεφώνημα στο 77 77 70 50.

 Αναβαθμισμένο online order μέσω της ιστοσελίδας www.costacoffee.com.cy, με ανανεωμένη εικόνα, και νέα εμπειρία παραγγελίας, προσφέρει επιπλέον δυνατότητες, όπως τη δημιουργία προφίλ πελάτη και την αποθήκευση προηγούμενων παραγγελιών.

Δημιουργήθηκε η εφαρμογή (app) Costa Coffee Club Cyprus, που αποτέλεσε την επόμενη μέρα στο ήδη υπάρχον και πολύ επιτυχημένο πρόγραμμα loyalty, που μέχρι στιγμής λειτουργούσε μόνο με κάρτα και δυνατότητα online παραγγελίας μέσω της εφαρμογής. Έτσι πλέον οι πελάτες των Costa Coffee έχουν στη διάθεσή τους τρεις διαφορετικούς τρόπους για να παραγγείλουν το αγαπημένο τους ρόφημα και να διαλέξουν αυτό που τους ταιριάζει. Πέραν των τριών αυτών τρόπων, η αλυσίδα συμμετέχει επίσης και στις τρεις πλατφόρμες υπηρεσιών delivery, Foody, Bolt Food & Wolt για όσο το δυνατό μεγαλύτερη  γεωγραφική κάλυψη.

Επιπρόσθετα από την αναβάθμιση των υπηρεσιών delivery, τα Costa Coffee στην Κύπρο παρουσίασαν τον Νοέμβριο του 2020 μια ολοκαίνουργια, πλήρως ανανεωμένη σειρά φαγητού από τον νέο Food & Beverage Manager, Χρίστο Ποτσίδη. Οι αυστηροί έλεγχοι και οι προδιαγραφές ποιότητας για όλα τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι η πινελιά που υπογράφει τη νέα σειρά φαγητού των Costa Coffee, αφού κυριολεκτικά με την πρώτη μπουκιά καταλαβαίνεις την ιδιαιτερότητά τους. Premium ποιοτικά υλικά τα οποία διατηρούν τα premium standards που έχουν τα Costa Coffee στον καφέ τους ανά το παγκόσμιο.

Στόχοι

Τα μελλοντικά σχέδια των Costa Coffee στην Κύπρο αφορούν στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων του brand με το ίδιο concept, αλλά και με νέες ανατρεπτικές ιδέες. Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει τον Φεβρουάριο του 2021 σε πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Γερμασόγεια, το οποίο αποτελεί και το 1ο κατάστημα στην Κύπρο με το νέο εντυπωσιακό σχεδιασμό Spectrum της αλυσίδας. Μέσα στα πλάνα του 2021 είναι η ανακαίνιση κι άλλων καταστημάτων καθώς και το άνοιγμα νέου καταστήματος στο ολοκαίνουργιο Mall της Λάρνακας. Η εταιρεία στοχεύει, επίσης, σε ανάπτυξη της υπηρεσίας delivery σε ακόμα περισσότερες περιοχές των πόλεων της Κύπρου.

Εταιρική Ευθύνη

Στα Costa Coffee αναγνωρίζουμε ότι για να είναι βιώσιμη η επιχείρηση καφέ πρέπει να επενδύσουμε σε μια βιώσιμη προμηθευτική αλυσίδα καφέ, διασφαλίζοντας ότι ο καφές καλλιεργείται με έναν τρόπο που προστατεύει το περιβάλλον και επιτρέπει στις κοινότητες που καλλιεργούν τον καφέ μας να ευημερούν. Συνεργαζόμενη στενά με διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των καλλιεργητών, επιχειρήσεων, καταναλωτών κ.ά., η Rainforest Alliance, ένας κοινωφελής οργανισμός, χτίζει μια συμμαχία για να βελτιώνει τις ζωές, να προστατεύει τη βιοποικιλότητα, να ενισχύει τις φωνές των καλλιεργητών και των κοινοτήτων των δασών και να βοηθά στο να μετριάσουν και να προσαρμοστούν στην κλιματική αλλαγή.

Παράλληλα, στα Costa Coffee γνωρίζουμε ότι οι αγρότες που καλλιεργούν καφέ είναι ένα βασικό μέρος της δραστηριότητάς μας. Δεν θα μπορούσαμε να συνεχίζουμε να εμπνέουμε τον κόσμο να αγαπά τον εξαιρετικό καφέ χωρίς αυτούς. Πολλές κοινότητες που καλλιεργούν καφέ βρίσκονται σε απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές και τα παιδιά τους συχνά έχουν περιορισμένη πρόσβαση στην εκπαίδευση. Το Costa Foundation ξεκίνησε το 2006 να υποστηρίζει τους ανθρώπους που ζουν σε απομακρυσμένες κοινότητες, χτίζοντας σχολεία ώστε να προσφέρουν στα παιδιά μια ασφαλή και ποιοτική εκπαίδευση. Γιατί στα Costa Coffee γνωρίζουμε ότι η εκπαίδευση έχει τη δύναμη να αλλάξει την ιστορία στη ζωή ενός παιδιού.

Τομέας

Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει τεράστια ανάπτυξη στον χώρο του καφέ και ιδιαίτερα των καφεστιατορίων. Για εμάς αυτό σημαίνει μόνο ένα πράγμα, πως δεν μπορούμε να επαναπαυόμαστε ούτε λεπτό. Ο Κύπριος καταναλωτής έχει πολλές επιλογές, γνωρίζει πολύ καλά τι θέλει και είναι στο χέρι μας να του προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία καφέ κάθε φορά που είτε μπαίνει σε οποιοδήποτε από τα καταστήματά μας είτε παραγγέλνει delivery από εμάς. Η όλη εμπειρία, από τη διαδικασία της παραγγελίας και τη χρήση του Customer Loyalty, μέχρι την ετοιμασία του καφέ, θα βελτιώνεται συνεχώς, ώστε να ικανοποιήσει την ανάγκη του καταναλωτή για απλοποίηση και επιτάχυνση της εξυπηρέτησής του.

Τάσεις

Στην Κύπρο, αλλά και στο εξωτερικό, βλέπουμε την τάση για πιο εξατομικευμένο καφέ. Δεν υπάρχει πια μια συνταγή επιτυχίας. Ο κάθε πελάτης απαιτεί οι προσωπικές του ανάγκες να ικανοποιούνται στο ρόφημά του και να του δίνεται συνεχώς η ευκαιρία να δοκιμάζει νέες γεύσεις, έχοντας καινούργιες επιλογές. Στα Costa Coffee αυτή η τάση έχει αγκαλιαστεί με τη συνεχή προσθήκη γεύσεων και υλικών στο μενού μας αλλά και νέων concepts. Παρακολουθούμε συνεχώς τις τάσεις στον τομέα μας, αλλά υιοθετούνται μόνο εκείνες που είναι προς όφελος των πελατών μας.

Στοιχεία Επικοινωνίας:

Διεύθυνση: Λεωφόρος Στροβόλου 292, 3ος όροφος, γραφείο 301, 2048, Στρόβολος, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22572081

E-mail: info@costacoffee.com.cy

Ιστοσελίδα: www.costacoffee.com.cy

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας