powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Ανδρέας Χατζηαδάμου: Με θετικές προσδοκίες μπαίνουν οι υπεραγορές στον πιο εμπορικό μήνα – Σταθεροποιούνται οι τιμές

Με προσφορές, μειωμένες τιμές και κερδισμένες από πλευράς τζίρου κατά τη διάρκεια της χρονιάς εισέρχονται οι υπεραγορές στον τελευταίο και πιο εμπορικό μήνα του έτους για το σύνολο του λιανεμπορίου και ιδιαίτερα για τον τομέα των τροφίμων.

Παρά τους εξωγενείς παράγοντες τους οποίους καλείται να διαχειριστεί ο κλάδος των υπεραγορών, οι τιμές καταγράφουν τάσεις σταθεροποίησης που αναμένεται να συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια των γιορτών.

Τόνωση στην αγορά και κίνητρα στους καταναλωτές

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο εκτελεστικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών (ΠΑ.Σ.ΥΠΕ), Ανδρέας Χατζηαδάμου ανέφερε ότι οι προσδοκίες για τον ερχόμενο μήνα είναι θετικές από τις υπεραγορές, οι οποίες φροντίζουν να δημιουργούν κίνητρα προς τους καταναλωτές για τα ψώνια τους. «Οι προσφορές από τα καταστήματα, ανεξαρτήτως βεληνεκούς, τόσο σε χριστουγεννιάτικα εδέσματα όσο και σε μη τρόφιμα δημιουργούν τόνωση στην αγορά και κίνητρα στους καταναλωτές για να προχωρήσουν σε αγορές προκειμένου να προμηθευτούν τα απαιτούμενα για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι», σημείωσε σχετικά.

Εξήγησε επίσης ότι, παρά τις ενδογενείς πιέσεις και τους εξωγενείς παράγοντες, με τους οποίους βρίσκεται αντιμέτωπο το λιανεμπόριο, εντούτοις θα παρατηρηθούν μειωμένες τιμές κατά την περίοδο των γιορτών προκειμένου να επωφεληθούν οι καταναλωτές, οι οποίοι επιδεικνύουν εμπιστοσύνη στις υπεραγορές. «Οι υπεραγορές φροντίζουν να είναι κοντά στα θέλω και τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, ο οποίος μελετά, επεξεργάζεται και παρακολουθεί τα πάντα», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηαδάμου.

Ανταγωνισμός υπήρχε και προ «e-kalathi»

Ένεκα του διαρκώς έντονου ανταγωνισμού μεταξύ των λιανεμπόρων, σταθεροποίηση καταγράφεται σε βασικές κατηγορίες προϊόντων. Με όπλο την άσκηση πίεσης προς τους προμηθευτές προκειμένου τα προϊόντα να φτάσουν όσο πιο φθηνά γίνεται στον τελικό καταναλωτή και τις εισαγωγές ως αντίβαρο σε πρακτικές ορισμένων λιανεμπόρων που επικαλούνται προσχήματα για να προχωρήσουν σε αυξήσεις τιμών, οι πλείστες υπεραγορές εξακολουθούν να ανταγωνίζονται προς όφελος των καταναλωτών.

Ερωτηθείς κατά πόσο καταγράφηκε αποκλιμάκωση των τιμών μετά τη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας «e-kalathi», η οποία λανσαρίστηκε τον περασμένο Ιούνιο, ο εκτελεστικός γραμματέας του ΠΑ.Σ.ΥΠΕ ανέφερε ότι δεν παρατηρήθηκε οποιαδήποτε αξιόλογη διαφοροποίηση στις τιμές των προϊόντων σε σχέση με την προ «e-kalathi» εποχή, εξηγώντας ότι ο ανταγωνισμός προϋπήρχε ωθώντας διαχρονικά τις τιμές προς τα κάτω.

«Επήλθε κάποια αναθεώρηση προς τα κάτω ορισμένων τιμών, αλλά μέσα στα πλαίσια του ανταγωνισμού που ανέκαθεν υπήρχε στον τομέα του λιανεμπορίου τροφίμων», τόνισε σχετικά.

Καταθέτοντας εισηγήσεις για βελτίωση της λειτουργικότητας και της πρακτικότητας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας παρακολούθησης και σύγκρισης τιμών προϊόντων, οι λιανέμποροι ευελπιστούν ότι πλατφόρμα θα λειτουργήσει στον καλύτερο δυνατό βαθμό προς όφελος της αγοράς και των καταναλωτών.

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;