Με τη συμμετοχή της στο «Gen Z & Millennial Project», η Τράπεζα Κύπρου συμβάλλει στην ενδυνάμωση των νέων επιχειρηματιών και επαγγελματιών, δίνοντας τους πρόσβαση σε γνώση, δίκτυα και εργαλεία που θα τους βοηθήσουν.
«Για εμάς στο marketing της Τράπεζας Κύπρου το Gen Z & Millennial Project είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια συνεργασία. Είναι μια στρατηγική επιλογή που συνδέεται με την ταυτότητα και την κατεύθυνση του brand μας», επισημαίνει στο περιοδικό IN Business ο διευθυντής μάρκετινγκ της Τράπεζας, Στέφανος Παντελίδης, τονίζοντας ότι η νέα γενιά επιχειρηματιών και επαγγελματιών αναζητά οργανισμούς που μιλούν τη γλώσσα τους, που λειτουργούν με διαφάνεια, που καινοτομούν και αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στην κοινωνία.
- Διαβάστε επίσης: Δρ. Χριστόφορος Χατζηκυπριανού: Χώρος και χρόνος στη νέα γενιά - Οι προοπτικές του «Gen Z & Millennial Project»
- Διαβάστε επίσης: Φίλιππος Σώσειλος: Είδαμε το «The Gen Z & Millennial Project» ως ευκαιρία
- Διαβάστε επίσης: Το μεγαλεπήβολο «The Gen Z & Millennial Project» που παρουσιάζει η IMH... Η νέα γενιά επιχειρηματικών ηγετών της Κύπρου
«Αυτό ακριβώς επιδιώκουμε στην Τράπεζα Κύπρου. Να είναι ο σύγχρονος, ψηφιακός κι αξιόπιστος συνεργάτης, ο οποίος παραμένει κοντά στους ανθρώπους και στις φιλοδοξίες τους», σημειώνει σχετικά.
«Μέσα από το project ενισχύουμε την παρουσία μας σε ένα κοινό που είναι η κινητήρια δύναμη του σήμερα αλλά και η αγορά του αύριο», τονίζει ο διευθυντής μάρκετινγκ της Τράπεζας Κύπρου.
- Διαβάστε επίσης: To brand έχει τη δική του Ehmera - Ένα boutique creative agency που επενδύει στο συναίσθημα, τη στρατηγική και την αφήγηση
- Διαβάστε επίσης: Αρριάνα Γιαλλουρίδου: Πολύχρωμο πάρτι προσωπικοτήτων η διαφήμιση - Η καριέρα στη Νέα Υόρκη και η δημιουργικότητα στη VML
- Διαβάστε επίσης: Thinkbloom: Έχουμε τον δικό σας marketing manager
«Δίνουμε το μήνυμα ότι η Τράπεζα Κύπρου στέκεται διαχρονικά δίπλα στην επιχειρηματική κοινότητα, συνδιαμορφώνει τις τάσεις, προσφέρει λύσεις με αξία και οικοδομεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τις νέες γενιές. Αυτό είναι το brand promise μας και αυτό επιβεβαιώνουμε με τη συμμετοχή μας», υπογραμμίζει ο Στέφανος Παντελίδης.







