powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Στέφανος Παντελίδης: Tο brand promise της Τράπεζας Κύπρου και η στρατηγική συμμετοχή στο «Gen Z & Millennial Project»

Με τη συμμετοχή της στο «Gen Z & Millennial Project», η Τράπεζα Κύπρου συμβάλλει στην ενδυνάμωση των νέων επιχειρηματιών και επαγγελματιών, δίνοντας τους πρόσβαση σε γνώση, δίκτυα και εργαλεία που θα τους βοηθήσουν.

«Για εμάς στο marketing της Τράπεζας Κύπρου το Gen Z & Millennial Project είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια συνεργασία. Είναι μια στρατηγική επιλογή που συνδέεται με την ταυτότητα και την κατεύθυνση του brand μας», επισημαίνει στο περιοδικό IN Business ο διευθυντής μάρκετινγκ της Τράπεζας, Στέφανος Παντελίδης, τονίζοντας ότι η νέα γενιά επιχειρηματιών και επαγγελματιών αναζητά οργανισμούς που μιλούν τη γλώσσα τους, που λειτουργούν με διαφάνεια, που καινοτομούν και αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στην κοινωνία.

«Αυτό ακριβώς επιδιώκουμε στην Τράπεζα Κύπρου. Να είναι ο σύγχρονος, ψηφιακός κι αξιόπιστος συνεργάτης, ο οποίος παραμένει κοντά στους ανθρώπους και στις φιλοδοξίες τους», σημειώνει σχετικά.

«Μέσα από το project ενισχύουμε την παρουσία μας σε ένα κοινό που είναι η κινητήρια δύναμη του σήμερα αλλά και η αγορά του αύριο», τονίζει ο διευθυντής μάρκετινγκ της Τράπεζας Κύπρου. 

«Δίνουμε το μήνυμα ότι η Τράπεζα Κύπρου στέκεται διαχρονικά δίπλα στην επιχειρηματική κοινότητα, συνδιαμορφώνει τις τάσεις, προσφέρει λύσεις με αξία και οικοδομεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τις νέες γενιές. Αυτό είναι το brand promise μας και αυτό επιβεβαιώνουμε με τη συμμετοχή μας», υπογραμμίζει ο Στέφανος Παντελίδης.

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;