Η νέα γενιά ηγετών δεν έρχεται. Είναι ήδη εδώ. Είναι οι αυριανοί CEO ή αλλιώς, οι σημερινοί decision-makers. Αναλαμβάνουν την ευθύνη και δεν ακολουθούν τις δομές. Τις επαναπροσδιορίζουν. Με νέα εργαλεία, νέα γλώσσα και διαφορετικό σκεπτικό. Το ερώτημα είναι αν μπορούμε να τους κατανοήσουμε. Πώς σκέφτονται; Τι τολμούν; Πού οδηγούν; Ο οργανισμός IMR επιχειρεί, στα πλαίσια του «Gen Z & Millennial Project», να χαρτογραφήσει το σύγχρονο επιχειρηματικό οικοσύστημα της Κύπρου με επίκεντρο αυτή την νέα γενιά ηγετών.
Η Διευθύνουσα σύμβουλος του Οργανισμού, Xριστίνα Κοκκάλου, μιλά στο περιοδικό IN Business για τη μεγαλύτερη ποσοτική έρευνα που έγινε ποτέ στην Κύπρο για τους νέους επικεφαλής επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με εις βάθος ποιοτικές έρευνες, αλλά και την καθοριστική σημασία τους, καθώς θα αποτελέσουν πυξίδα για την Κύπρο των επόμενων δεκαετιών.
- Διαβάστε επίσης: Φίλιππος Σώσειλος: Είδαμε το «The Gen Z & Millennial Project» ως ευκαιρία
- Διαβάστε επίσης: Το μεγαλεπήβολο «The Gen Z & Millennial Project» που παρουσιάζει η IMH... Η νέα γενιά επιχειρηματικών ηγετών της Κύπρου
Ποιο ρόλο έχει αναλάβει ο οργανισμός IMR στο καινοτόμο Gen Z & Millennial Project;
Έχουμε αναλάβει τον επιστημονικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της μεγαλύτερης ποσοτικής έρευνας που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στην Κύπρο για τους νέους επικεφαλής επιχειρήσεων της γενιάς Gen Z κι ασφαλώς τους Millennials, σε συνδυασμό με εις βάθος ποιοτικές έρευνες (focus groups).
Μιλήστε μας για τους στόχους των ερευνών και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής τους. Στόχος είναι η χαρτογράφηση των αξιών, των φιλοδοξιών, των προκλήσεων και των προτεραιοτήτων της νέας γενιάς επιχειρηματιών, ώστε να διαμορφωθεί μια τεκμηριωμένη και συστηματική εικόνα της αυριανής επιχειρηματικής ηγεσίας. Οι έρευνες θα ολοκληρωθούν ταυτόχρονα με το έργο, το οποίο αναμένεται να υλοποιηθεί μεταξύ 2025 και 2026.
Ποιοι θα απαρτίζουν το δείγμα των ερευνών και με ποια κριτήρια;
Το δείγμα θα απαρτίζεται από εκατοντάδες εκπροσώπους της γενιάς Gen Z και των Millennials τόσο από οικογενειακές επιχειρήσεις όσο και από αυτοδημιούργητους επιχειρηματίες με ίση εκπροσώπηση μεταξύ των δύο ομάδων. Η στρωματοποίηση θα λάβει υπόψη τη θέση ευθύνης, τη συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων και τον βαθμό εμπλοκής στην εταιρική διακυβέρνηση.
- Διαβάστε επίσης: To brand έχει τη δική του Ehmera - Ένα boutique creative agency που επενδύει στο συναίσθημα, τη στρατηγική και την αφήγηση
- Διαβάστε επίσης: Αρριάνα Γιαλλουρίδου: Πολύχρωμο πάρτι προσωπικοτήτων η διαφήμιση - Η καριέρα στη Νέα Υόρκη και η δημιουργικότητα στη VML
- Διαβάστε επίσης: Thinkbloom: Έχουμε τον δικό σας marketing manager
Με ποιους τρόπους θα αξιοποιηθούν τα αποτελέσματα;
Η αξία των αποτελεσμάτων υπερβαίνει κάθε μεμονωμένο επιχειρηματικό συμφέρον. Με την επιστημονική μεθοδολογία της IMR θα αποτυπωθεί για πρώτη φορά, με συστηματικό και τεκμηριωμένο τρόπο, ο τρόπος με τον οποίο σκέφτεται, δρα και οραματίζεται το μέλλον η νέα γενιά ηγετών.
Τα ευρήματα θα λειτουργήσουν ως πυξίδα για την Κύπρο των επόμενων δεκαετιών. Θα καθοδηγήσουν εταιρικές στρατηγικές, θα στηρίξουν τεκμηριωμένες πολιτικές αποφάσεις, θα προσφέρουν αποκλειστικά insights στους χορηγούς και θα ενεργοποιήσουν ουσιαστικό δημόσιο διάλογο μέσα από συνέδρια, εκδόσεις και στοχευμένες δράσεις. Σε ορίζοντα εικοσαετίας θα προσδιορίσουν την πορεία της κυπριακής οικονομίας, αναδεικνύοντας τόσο τις ευκαιρίες όσο και τις προκλήσεις που απαιτούν αντιμετώπιση.
Τι αποκομίζει ο οργανισμός IMR από τη στήριξη του Gen Z & Millennial Project;
Η συμμετοχή της IMR ως επιστημονικού στρατηγικού εταίρου σε αυτό το εμβληματικό έργο, εδραιώνει περαιτέρω τον ρόλο της ως αξιόπιστου φορέα τεκμηρίωσης και στρατηγικής ανάλυσης στην Κύπρο. Για εμάς, το project αυτό δεν είναι απλώς μια ακόμη μελέτη. Είναι πρωτοβουλία εθνικής σημασίας που αναθέτει στον οργανισμό μας τον ρόλο του θεματοφύλακα της αλλαγής γενιάς στην επιχειρηματική ηγεσία της χώρας. Το κύρος μας ενισχύεται όχι μόνο από την πολυετή εμπειρία και τη διεθνή αναγνώριση, αλλά και από την εμπιστοσύνη μεγάλων οργανισμών που μας αναθέτουν τον επιστημονικό σχεδιασμό και την ανάλυση αυτού του ιστορικού εγχειρήματος.
Μια εξαιρετικά ξεχωριστή μελέτη
Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει σε σχέση με τις συγκεκριμένες έρευνες; Έχετε κάνει άλλες ανάλογες;
H IMR έχει υλοποιήσει πολυάριθμες μελέτες στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Η παρούσα μελέτη, ωστόσο, είναι εξαιρετικά ξεχωριστή, καθώς για πρώτη φορά επιχειρείται η χαρτογράφηση του σύγχρονου επιχειρηματικού οικοσυστήματος της Κύπρου με επίκεντρο τη γενιά Gen Z και τους Millennials. Το δείγμα συγκροτείται από την κινητήρια δύναμη των επόμενων δεκαετιών, νέους ανθρώπους με ισχυρό μορφωτικό υπόβαθρο, διεθνείς εμπειρίες και αξίες όπως η βιωσιμότητα, η καινοτομία και η κοινωνική υπευθυνότητα.
Και το πιο συναρπαστικό είναι ότι δεν αναφερόμαστε σε θεωρητικές προβολές, αλλά στους αυριανούς CEOs, μετόχους, επιχειρηματίες και λήπτες αποφάσεων που ήδη σήμερα αναδιαμορφώνουν το τοπίο του κυπριακού επιχειρείν.
*Οι πρωταγωνιστές του επιχειρείν αλλάζουν, τη δύναμη των σημαντικών αποφάσεων αναλαμβάνει η νέα γενιά επιχειρηματιών Gen Z & Millennials και η IMH παρουσιάζει, με υποστηρικτές τέσσερις από τις πιο αξιοσημείωτες εταιρείες της Κύπρου - Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Bank of Cyprus, PwC και Cablenet - το εντυπωσιακό Gen Z & Millennial Project: Η Nέα Γενιά Eπιχειρηματικών Ηγετών της Κύπρου, με στόχο να εντοπίσει, να κατανοήσει και να προβάλει τους νέους movers and shakers της αγοράς.
Project Partners: Τράπεζα Κύπρου, Cablenet, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και PwC










