powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Δημήτρης Χρ. Δημητρίου: «Ευκαιρία να ακούσουμε, να διδαχθούμε αλλά και να διδάξουμε το Gen Z & Millennial Project»

Γνωρίζοντας ότι η ανάπτυξη των επόμενων χρόνων θα εξαρτηθεί από το πόσο έγκαιρα οι θεσμοί θα ανταποκριθούν στις αξίες της νέας γενιάς, όπως η ψηφιακή ευχέρεια, η διαφάνεια, η υπευθυνότητα και η βιωσιμότητα, η Τράπεζα Κύπρου συμμετέχει στο Gen Z & Millennial Project ως project partner.

«Είναι μια ευκαιρία να ακούσουμε, να διδαχθούμε αλλά και να διδάξουμε», τονίζει ο Δημήτρης Χρ. Δημητρίου, εκτελεστικός διευθυντής διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού και μετασχηματισμού της Τράπεζας. 

Ποια είναι η σημασία που αναγνωρίζετε στην καινούργια πρωτοβουλία της IMH;                                              

Η πρωτοβουλία αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία, γιατί δίνει φωνή στη γενιά που ήδη καθορίζει το μέλλον της κυπριακής οικονομίας. Η Gen Z και οι Millennials δεν είναι απλώς οι επόμενοι. Επαναπροσδιορίζουν ήδη τον τρόπο που επιχειρούμε, που χρησιμοποιούμε την τεχνολογία και ορίζουμε την επιτυχία.

Πώς το project αυτό συνδέεται με τον θεσμικό σας ρόλο;

Για την Τράπεζα Κύπρου το project συνδέεται με τον θεσμικό ρόλο του βασικού χρηματοοικονομικού οργανισμού της χώρας, τον οποίο κατέχει. Γνωρίζουμε ότι η ανάπτυξη των επόμενων χρόνων θα εξαρτηθεί από το πόσο έγκαιρα οι θεσμοί θα ανταποκριθούν στις αξίες αυτής της γενιάς, όπως η ψηφιακή ευχέρεια, η διαφάνεια, η υπευθυνότητα και η βιωσιμότητα.

Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους η Τράπεζα Κύπρου επέλεξε να στηρίξει το Gen Z & Millennial Project;

Η επιλογή μας να στηρίξουμε το project βασίζεται στην πεποίθηση ότι το μέλλον της επιχειρηματικότητας και της οικονομίας θα καθοριστεί από τη νέα γενιά. Για εμάς δεν είναι απλή χορηγία, είναι διάλογος.

Έχουμε 493.000 ενεργούς χρήστες στα ψηφιακά μας κανάλια, 460.000 στις εφαρμογές μας και 239.000 στο QuickPay. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 τα ψηφιακά δάνεια που παραχωρήσαμε αυξήθηκαν κατά 24%, οι ψηφιακές πωλήσεις των ασφαλιστικών είχαν άνοδο 27% και οι νέοι Quick Accounts 28%. Σε μεγάλο βαθμό όλα αυτά οφείλονται στις νεότερες γενιές.

Γιατί η νέα γενιά θεωρείται η κινητήρια δύναμη της αλλαγής;      

H νέα γενιά είναι πλέον η κινητήρια δύναμη της αλλαγής καθώς φέρνει νέες ιδέες, θέτει υψηλότερα πρότυπα και αξιοποιεί την τεχνολογία με τρόπους που μεταμορφώνουν ολόκληρους κλάδους. Οι επιλογές της καθορίζουν σήμερα τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τις ροές κεφαλαίων και συχνά τις ίδιες τις δημόσιες πολιτικές.

Για ποιους λόγους η ανάπτυξη της σχέσης σας με τη νέα γενιά είναι κρίσιμης σημασίας;

Για την Τράπεζα Κύπρου η σχέση με αυτή τη γενιά είναι κρίσιμης σημασίας, αφού μας ωθεί να καινοτομούμε, να επενδύουμε σε ψηφιακές εμπειρίες, να λειτουργούμε με διαφάνεια και να δίνουμε έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη. Κυρίως, όμως, μας υπενθυμίζει ότι η εμπιστοσύνη παραμένει το πιο πολύτιμο κεφάλαιο για κάθε οργανισμό. Η Gen Z και οι Millennials αποτελούν για εμάς πρόκληση και ευκαιρία, καθώς μας δίνουν ώθηση να εξελισσόμαστε, ενώ ταυτόχρονα ανοίγουν νέους δρόμους συνεργασίας και ανάπτυξης για την κυπριακή οικονομία.

Πώς νιώθετε που στηρίζετε το συγκεκριμένο project;

Η στήριξή μας σε αυτό το project αποτελεί μια ξεκάθαρη δήλωση εμπιστοσύνης στη νέα γενιά και στις αστείρευτες δυνατότητές της. Είναι ταυτόχρονα δέσμευση ότι θα στεκόμαστε σταθερά δίπλα της σε κάθε επόμενη κίνηση και πρόκληση. Γιατί το μέλλον όχι μόνο ανήκει στη νέα γενιά, αλλά χτίζεται πάνω της, με τα όνειρα, τις αξίες και τη δημιουργική της δύναμη.

Διδάσκω και διδάσκομαι 

Με ποιο τρόπο συμβάλλετε στην ενδυνάμωση των νέων επιχειρηματιών;

Με τη συμμετοχή μας συμβάλλουμε στην ενδυνάμωση των νέων επιχειρηματιών και επαγγελματιών, δίνοντας τους πρόσβαση σε γνώση, δίκτυα και εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να μετατρέψουν ή να εξελίξουν τις ιδέες τους σε βιώσιμες επιχειρήσεις.

Την ίδια ώρα μπορούμε κι εμείς να μάθουμε από αυτούς  πώς αντιλαμβάνονται την ηγεσία, ποιες αξίες θεωρούν ουσιώδεις, τι περιμένουν από τους θεσμούς.                                         

Η στήριξη μας στο project είναι μια ευκαιρία να ακούσουμε, να διδαχθούμε αλλά και να διδάξουμε και να παραμείνουμε ουσιαστικά χρήσιμοι στην κοινωνία και την οικονομία.

*Οι πρωταγωνιστές του επιχειρείν αλλάζουν,  τη δύναμη των σημαντικών αποφάσεων αναλαμβάνει η νέα γενιά επιχειρηματιών Gen Z & Millennials και η IMH παρουσιάζει, με υποστηρικτές τέσσερις από τις πιο αξιοσημείωτες εταιρείες της Κύπρου - Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Bank of Cyprus, PwC και Cablenet - το εντυπωσιακό Gen Z & Millennial Project:  Η Nέα Γενιά Eπιχειρηματικών Ηγετών της Κύπρου, με στόχο να εντοπίσει, να κατανοήσει και να προβάλει τους νέους movers and shakers της αγοράς.

Project Partners: Τράπεζα Κύπρου, Cablenet, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και PwC

Ροή Ειδήσεων

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;