powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

ipH: Οι θεμελιώδεις αξίες και η ανοιχτή επικοινωνία, πίσω από την επιτυχία

Σε ένα σύνολο θεμελιωδών αξιών που διέπουν κάθε πτυχή της λειτουργίας της ipH, Iakovos Photiades Group of Companies και καθοδηγούν την καθημερινή συμπεριφορά όλων των εργαζομένων, βασίζεται η εσωτερική κουλτούρα της εταιρείας.

Στον πυρήνα της εταιρικής φιλοσοφίας βρίσκονται ο σεβασμός, η ομαδικότητα, το πάθος, η υπευθυνότητα, η αξιοπιστία καθώς και η διαρκής εξέλιξη και μάθηση. Η ipH επενδύει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που ενθαρρύνει την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και την επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη κάθε μέλους της ομάδας.

Και εκείνο που τονίζουν οι άνθρωποί της είναι πως η κουλτούρα της εταιρείας διαμορφώνεται μέσα από ανοιχτή επικοινωνία και την διοργάνωση τακτικών συναντήσεων στις ομάδες.

Ταυτόχρονα όμως, καθιστούν σαφές και το εξής, ότι: «Αναγνωρίζουμε και ανταμείβουμε τη συνεισφορά, όχι μόνο με βάση τα αποτελέσματα αλλά και την ομαδική συμπεριφορά. Καλλιεργείται ένα κλίμα εμπιστοσύνης όπου οι άνθρωποι νιώθουν ασφαλείς να εκφράσουν ιδέες, να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση καινοτόμων λύσεων. Παράλληλα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή επιμόρφωση και κατάρτιση μέσω οργανωμένων προγραμμάτων εκπαίδευσης, εσωτερικών σεμιναρίων και ευκαιριών εξέλιξης, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο».

 

5231988090736824 2

 

Περιβάλλον ανάπτυξης

Η εταιρεία στηρίζει την πολυμορφία, τη συμπερίληψη και την ισότητα ευκαιριών, προάγοντας ένα περιβάλλον όπου κάθε άτομο μπορεί να συνεισφέρει ουσιαστικά και να αναπτυχθεί.

Ο τρόπος που η ipH διοικεί και καθοδηγεί την ομάδα της βασίζεται στο παράδειγμα και την ενδυνάμωση.

Τέλος, οι αρχές της κοινωνικής υπευθυνότητας, της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και της ποιότητας επεκτείνονται και στο εσωτερικό της εταιρείας, ενισχύοντας τη συνοχή, τη δέσμευση και την κοινή πορεία προς έναν κοινό στόχο: τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας με επίκεντρο τον άνθρωπο.

 

5231988155424314 3

 

Πορεία επιτυχίας και εξέλιξης

Η ipH δραστηριοποιείται στον τομέα των FMCGs από το 1981, με ιδρυτή τον Τάκη Φωτιάδη και υιούς Ιάκωβο και Μάριο Φωτιάδη. Σήμερα διοικείται από τον Ιάκωβο και τα τρία παιδιά του Μαργαρίτα, Χλόη και Χρίστο. Εργοδοτεί 300 και επιπλέον άτομα και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους αντιπροσώπους και διανομείς τροφίμων στην κυπριακή αγορά.

Ειδικεύεται στην εισαγωγή, ανα-συσκευασία, διανομή και διαχείριση προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που προορίζονται για το λιανεμπόριο και τον τομέα εστίασης. Συνεργάζεται με κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής τροφίμων παγκοσμίως όπως Valio, Arla Foods, Starbucks, Danone, Ardo, Aviko, Minerva, κ.ά.

Από το 1997 έχει την αποκλειστική διαχείριση της τροφοδοσίας των εστιατορίων McDonald’s στην Κύπρο ενώ από το 2011 και προσβλέποντας στη συνεχή εξέλιξη και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της, δημιούργησε την επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής τροφίμων foodhaus, που σήμερα αριθμεί 10 καταστήματα.

Σήμερα, η ipH εξυπηρετεί πάνω από 2.000 πελάτες σε όλη την Κύπρο, διατηρώντας ηγετική θέση στην αγορά χάρη στη συνέπεια, την ποιότητα, τη στρατηγική ανάπτυξη και την προσαρμοστικότητά της στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Με ισχυρές διεθνείς συνεργασίες, καινοτόμες υπηρεσίες και ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, συνεχίζει να εξελίσσεται διατηρώντας σταθερές τις αξίες που τη χαρακτηρίζουν από την ίδρυσή της: αξιοπιστία, ποιότητα και επαγγελματισμό.

 

5231988217142616 4

 

Προτεραιότητα η ευημερία

«Η ευημερία (well-being) των εργαζομένων της ipH αποτελεί για εμάς προτεραιότητα και είναι συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της εταιρείας μας. Πιστεύουμε ότι η εργασιακή ικανοποίηση δεν εξαρτάται μόνο από το περιεχόμενο της εργασίας τους, αλλά και από το πώς αισθάνονται οι άνθρωποι μας στην καθημερινότητά τους», τονίζεται με έμφαση.

Στο πλαίσιο αυτό, έχουν ξεκινήσει μια σειρά από πρωτοβουλίες και δράσεις που στοχεύουν στην υποστήριξη της ψυχικής, σωματικής και κοινωνικής ευεξίας των εργαζομένων τους.

Εφαρμόζουν από τις αρχές του χρόνου το πρόγραμμα «Small Bites of Well-being», μέσα από το οποίο κάθε μήνα αποστέλλουμε ενημερωτικό email με δράσεις και ουσιαστικές συμβουλές δίνοντας πληροφορίες σχετικά με την υγεία, τη διατροφή, τη διαχείριση άγχους και άλλες πτυχές του well-being.

Παρέχουν ευελιξία στα ωράρια εργασίας αλλά και την δυνατότητα εργασίας εξ’ αποστάσεως όταν χρειάζεται και όπου εφαρμόζεται. Διοργανώνουν διάφορες εταιρικές δραστηριότητες όπως team building, ενημερωτικές ημερίδες που αφορούν την πρόληψη και την υγεία, αθλήματα και σεμινάρια ή workshops για διαχείριση άγχους και ενσυνειδητότητα (mindfulness).

Παράλληλα, όπως επισημαίνεται, φροντίζουν να διατηρούν ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας με τους ανθρώπους τους, αναζητώντας συνεχώς μαζί τους τον κατάλληλο τύπο ευημερίας που ταιριάζει στις ανάγκες τους και την κουλτούρα της εταιρείας.

Περαιτέρω στην εταιρεία, ενθαρρύνεται η συμμετοχή τους, ακούνε ενεργά τις προτάσεις τους και προσαρμόζουν τις δράσεις τους με στόχο να δημιουργήσουν ένα υποστηρικτικό και ισορροπημένο εργασιακό περιβάλλον.

Και εκείνο που τονίζεται είναι πως, «η επένδυση στο well-being των εργαζομένων είναι για εμάς ταυτόχρονα μία πράξη φροντίδας και μία στρατηγική επιλογή που ενισχύει τη δέσμευση και την παραγωγικότητα μας για την διαμόρφωση ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος ως εργοδότη επιλογής».

 

5231988289485313 5

 

Ζητούμενο η προσέλκυση ταλέντων

Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις είναι αφενός να προσελκύσουμε το κατάλληλο ταλέντο μέσα από ένα ισχυρό και αυθεντικό employer brand και αφετέρου να δημιουργήσουμε συνθήκες που να καλλιεργούν τη δέσμευση, την εμπιστοσύνη και τη μακροχρόνια παραμονή του εργαζομένου στην εταιρεία.

Οι σύγχρονοι υποψήφιοι, ιδιαίτερα οι νέες γενιές εργαζομένων όπως οι millennials και η Generation Z αναζητούν εργοδότες με ξεκάθαρη κουλτούρα, αυθεντικές αξίες, ευελιξία και πραγματικές ευκαιρίες εξέλιξης.

Θέλουν να αισθάνονται ότι η δουλειά τους έχει νόημα, ότι υπάρχει χώρος για προσωπική έκφραση και ότι μπορούν να αναπτυχθούν μέσα από τον ρόλο τους.

Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να μεταβούν από ένα παραδοσιακό μοντέλο «προσφοράς και ζήτησης» σε μια σχέση εμπιστοσύνης και αυθεντικότητας με τον εργαζόμενο.

Ταυτόχρονα στην εταιρεία, στη διατήρηση των ταλέντων πιστεύουν στο «employee experience» της συνεχούς επένδυσης σε εκπαίδευση, εσωτερικής επικοινωνίας και ανατροφοδότησης και εμπλοκή στη λήψη αποφάσεων.

Οι εργαζόμενοι σήμερα θέλουν να ακούγονται, να βλέπουν ότι η δουλειά τους έχει αντίκτυπο και να αναγνωρίζεται η προσπάθειά τους.

Όταν αυτά καλλιεργούνται σταθερά, η προσέλκυση και κυρίως η διατήρηση ταλέντων γίνεται αποτέλεσμα κουλτούρας και όχι μόνο στρατηγικής.

 

5231988357905036 6

 

Επένδυση σε μάθηση και ανάπτυξη

Το πλάνο της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια συμπεριλαμβάνει τη συνέχιση των επενδύσεών της προς τη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος συνεχούς μάθησης και ανάπτυξης, με έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την τεχνολογική εξέλιξη.

«Πιστεύουμε ότι η ενίσχυση δεξιοτήτων όπως η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων αποτελεί προϋπόθεση για την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων μας στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον», τονίζεται.

Επίσης έχουν προγραμματίσει τη σύνταξη και δημοσίευση του πρώτου ESG απολογισμού τους για το 2025, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα προς τη διαφάνεια και την ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως διευκρινίζουν, ενίσχυσαν πρόσφατα την ομάδα τους με ένα εξειδικευμένο στέλεχος, υπεύθυνο αποκλειστικά για θέματα ESG και Υγείας & Ασφάλειας (EHS), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για την υιοθέτηση ενός πιο υπεύθυνου και βιώσιμου επιχειρηματικού μοντέλου.

Παράλληλα, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα της εφοδιαστικής τους αλυσίδας, με στόχο τον μετασχηματισμό της σε μια πιο «πράσινη» και υπεύθυνη δομή.

Και προσθέτουν: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε ουσιαστικά στην ενίσχυση της εργασιακής εμπειρίας, αναγνωρίζοντας ότι οι άνθρωποί μας αποτελούν τον πυρήνα της επιτυχίας μας.

Εστιάζουμε στη συνεχή βελτίωση των συνθηκών εργασίας, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που προάγει την ασφάλεια, την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και την αίσθηση σεβασμού και συμπερίληψης.

Αναθεωρούμε πολιτικές και διαδικασίες με γνώμονα τη διαφάνεια, τη δικαιοσύνη και την ευελιξία, ώστε να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των εργαζομένων.

Η πρωτοβουλία και η συμμετοχή αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται, γιατί πιστεύουμε ότι η δέσμευση γεννιέται μέσα από τη συμπερίληψη και την ενδυνάμωση».

Ταυτόχρονα, στην εταιρεία αξιολογούν συστηματικά τους ρόλους εργασίας με στόχο να διασφαλίσουν ότι κάθε θέση ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της εταιρείας αλλά και στις προσδοκίες των ανθρώπων της.

Εστιάζουν στη διαμόρφωση θέσεων που προσφέρουν νόημα, προοπτικές εξέλιξης και σκοπό, ενισχύοντας την εργασιακή ικανοποίηση και την αίσθηση προσωπικής συμβολής.

Μέσα από αυτές τις πρωτοβουλίες, θέτουν σταθερές βάσεις για ένα βιώσιμο και ανθρώπινο επιχειρηματικό μέλλον. Παραμένουν δε προσηλωμένοι στην εξέλιξη, με στόχο όχι μόνο την επιχειρηματική επιτυχία, αλλά και τη θετική συμβολή στο κοινωνικό και περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.

Facts & figures

Αριθμός Προσωπικού: 300+

Διευθυντική ομάδα:

  • Ιάκωβος Φωτιάδης - CEO
  • Μαργαρίτα Φωτιάδη - Commercial Director
  • Χλόη Φωτιάδη - Finance, Logistics and Purchasing Director
  • Χρίστος Φωτιάδης - Strategic Development and Retail Operations Director
  • Ηλιάνα Παχίτα – CFO
  • Αρετή Βασιλαρά - Group Human Resources Manager
  • Τίνα Γαβριηλίδη - Group Marketing Manager
  • Daniel Plakett - Commercial Manager – foodhaus
  • Χάρης Χαραλάμπους - Sales & Operations Manager – foodhaus
  • Χρίστος Σενέκκης - Sales Manager – Organized Trade & MS
  • Φίλιππος Οδυσσέως - Sales Manager – Organized Trade
  • Μάριος Περικλέους - Sales Manager – HORECA
  • Βασίλης Τσελίκης - Distribution Center Manager – Λευκωσία
  • Πέτρος Πετρίδης - Distribution Center Manager – Δερύνεια
  • Άγγελος Αλεξάνδρου - Supply Chain and Logistics Manager – McDonalds
  • Ανδρέας Λαμπριανίδης - Repacking and Processing Manager
  • Γιώργος Λοϊζίδης - Purchasing Manager

Κενές θέσεις εργασίας αυτή τη στιγμή:

 

 

Βραβεύσεις και διακρίσεις στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού:

  • Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις 2020

 

;