powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Ενισχυμένη διαδικτυακή προβολή της Λάρνακας και συνεργασίες με celebrity influencers

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς να ενισχύει τη διαδικτυακή προβολή της Περιφέρειας, συνεργαζόμενη με διεθνούς φήμης influencers, με στόχο τη μεγιστοποίηση της παρουσίας της σε στοχευμένες αγορές.

Πρόσφατα, η διεθνούς αναγνώρισης influencer Sophia Hadjipanteli, η οποία διαθέτει περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα, φιλοξενήθηκε στη Λάρνακα στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ocean of Threads».

Η δράση αυτή, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Μιχάλη Παντελίδη, το Τμήμα Αλιείας και Θαλασσίων Ερευνών, και την ΕΤΑΠ Λάρνακας, είχε ως στόχο την προβολή του θαλάσσιου και υποβρύχιου πλούτου της περιοχής, καθώς και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την προστασία των θαλασσών.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ενέργειας, τοποθετήθηκε επίσης υποβρύχια έκθεση έργων τέχνης στο ναυάγιο LEF1 στη Θαλάσσια Προστατευόμενη Περιοχή Λάρνακας, την οποία οι δύτες θα μπορούν να επισκεφθούν μέχρι το τέλος του έτους.

Η Sophia Hadjipanteli μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βίντεο από την εμπειρία της στον προορισμό μας, όπου ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ήταν μεγάλη τιμή να κάνω γυρίσματα στη Λάρνακα, ένα μέρος στην Κύπρο που θα αποκαλούσα δεύτερο σπίτι μου από την παιδική μου ηλικία.

Η πολυμορφία και η αυθεντικότητα της Λάρνακας την καθιστούν το αγαπημένο μου μέρος για χαλάρωση και εξερεύνηση. Από τους πανέμορφους υφάλους και τα ναυάγια μέχρι τη μοναδική θαλάσσια ζωή, η Λάρνακα πάντα μου προσέφερε έμπνευση...

H βιωσιμότητα είναι κάτι για το οποίο η Λάρνακα είναι υπερήφανη, εξασφαλίζοντας ότι οι παραλίες και οι θάλασσές της παραμένουν καθαρές και προστατευμένες».

Ροή Ειδήσεων

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;