Ισχυρές προοπτικές περαιτέρω επέκτασης σε άλλες πόλεις και περιοχές της Κύπρου διαπιστώνει η Kiabi, με στόχο να δημιουργηθούν περισσότερα σημεία επαφής με τους καταναλωτές και να καλυφθεί μεγαλύτερο γεωγραφικό εύρος, μετά τα ανοίγματα σε Λάρνακα, Πάφο και προσφάτως στη Λευκωσία.
Σε συνέντευξη της στο InBusinessNews, η Group Brand Manager της Kiabi για Μάλτα, Κύπρο και Ελλάδα, Αννίτα Μαρνέρου εξηγεί ότι τα επόμενα ανοίγματα της Kiabi στην κυπριακή αγορά θα επικεντρωθούν σε περιοχές με υψηλή εμπορική κίνηση και συγκέντρωση καταναλωτών, σημειώνοντας ότι ενδεχομένως να υπάρξουν νέα καταστήματα στην περιοχή της Λεμεσού και της Λευκωσίας εντός της επόμενης διετίας.
Αναφερόμενη στη δυναμική παρουσία της Hudson Cyprus την τελευταία τριετία, με το πρώτο κατάστημα Kiabi στη Λάρνακα να αποτελεί το σημείο εκκίνησης για την επέκταση της εταιρείας στην Κύπρο, τονίζει ότι το concept, το οποίο συνδυάζει την ποιοτική και οικονομική μόδα καλύπτοντας τις ανάγκες όλων των μελών της οικογένειας, έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες της εταιρείας.
Ταυτόχρονα, η Αννίτα Μαρνέρου αναλύει το προφίλ των Κύπριων αγοραστών και τις τάσεις στην αγορά, καθώς και τις δυνατότητες που προσφέρει η παρουσία της Kiabi σε εμπορικά κέντρα.
Πέραν της επέκτασης του δικτύου φυσικών καταστημάτων, η εταιρεία θα επενδύσει επίσης στην ανάπτυξη της online παρουσίας της, αναγνωρίζοντας ότι οι Κύπριοι καταναλωτές δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις αγορές μέσω διαδικτύου.
Πώς αποτιμάτε την παρουσία της Hudson Cyprus στην κυπριακή αγορά, περίπου τρία χρόνια μετά το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος Kiabi στη Λάρνακα;
Η παρουσία της Hudson Cyprus στην κυπριακή αγορά τα τελευταία τρία χρόνια έχει αποδειχθεί εξαιρετικά θετική και δυναμική. Το πρώτο κατάστημα Kiabi στη Λάρνακα αποτέλεσε το σημείο εκκίνησης για την επέκταση της εταιρείας στην Κύπρο και, από τότε, η ανταπόκριση των Κυπρίων καταναλωτών ήταν εξαιρετική.
Η Kiabi, ως εμπορική αλυσίδα, έχει καταφέρει να καθιερωθεί στην κυπριακή αγορά με την προσφορά οικονομικής και ποιοτικής μόδας για όλη την οικογένεια, κάτι που αντανακλάται στην αυξανόμενη επισκεψιμότητα και τη θετική αποδοχή του κοινού.
Αυτή η επιτυχία δημιούργησε τη βάση για την επέκταση της Hudson Cyprus στην αγορά, με το άνοιγμα νέων καταστημάτων και τη διεύρυνση του δικτύου της. Η στρατηγική μας εστιάζει στην εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους Κύπριους καταναλωτές, καθώς και στην προσφορά προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις όλων των μελών της οικογένειας.
Το concept ποιοτικής και οικονομικής μόδας που έκανε τη διαφορά
Με την εμπειρία της μαλτέζικης μητρικής εταιρείας, κινηθήκατε στο concept της προσιτής μόδας για όλη την οικογένεια. Ποια η απήχησή του μέχρι στιγμής και πώς καταφέρατε να διαφοροποιηθείτε από τους υπόλοιπους retailers της τοπικής αγοράς;
Η εμπειρία της μαλτέζικης μητρικής εταιρείας μας, η οποία διαθέτει χρόνια παρουσίας και επιτυχίας στον τομέα της λιανικής, υπήρξε καθοριστική στην επιλογή του concept της προσιτής μόδας για όλη την οικογένεια.
Το εγχείρημά μας ήταν να προσφέρουμε στους Κύπριους καταναλωτές έναν συνδυασμό ποιοτικής και οικονομικής μόδας, που καλύπτει τις ανάγκες όλων των μελών της οικογένειας, από τα παιδιά μέχρι τους ενήλικες, με έναν μοναδικό τρόπο.
Η απήχηση αυτού του concept στην κυπριακή αγορά έχει υπερβεί τις προσδοκίες μας. Από την πρώτη στιγμή, οι καταναλωτές αγκάλιασαν την ιδέα ενός καταστήματος που προσφέρει σύγχρονα, στιλάτα και ταυτόχρονα προσιτά προϊόντα.
Η έμφαση στην ποιοτική και οικονομική προσφορά, σε συνδυασμό με μια ευχάριστη και φιλική αγοραστική εμπειρία, έχει δημιουργήσει μια ισχυρή βάση πιστών πελατών και συνεχώς αυξανόμενη επισκεψιμότητα στα καταστήματά μας.
Όσον αφορά τη διαφοροποίησή μας από τους υπόλοιπους retailers της τοπικής αγοράς, η στρατηγική μας εστιάζει στα πιο κάτω σημεία:
- Προσιτή και ποιοτική μόδα: Η δυνατότητα να προσφέρουμε μία πλήρη γκαρνταρόμπα για όλα τα μέλη της οικογένειας χωρίς να ξεπερνά τον προϋπολογισμό της οικογένειας, είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που μας διαφοροποιεί.
- Ποικιλία και εξατομίκευση: Εστιάζουμε στη συνεχιζόμενη ανανέωση των προϊόντων μας, προσφέροντας πάντα νέες συλλογές που ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της μόδας, αλλά παραμένουν πιστές στην προσιτότητα και την καθημερινή χρηστικότητα. Ταυτόχρονα, προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα μεγεθών και επιλογών για να καλύψουμε κάθε ανάγκη.
- Πελατοκεντρική προσέγγιση: Η εμπειρία του πελάτη είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Από το φιλικό προσωπικό και τις εξαιρετικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης, μέχρι την ευχάριστη και οργανωμένη διάταξη των καταστημάτων μας, κάθε πτυχή της αγοράς είναι προσανατολισμένη στο να κάνει τον πελάτη να νιώσει άνετα και να θέλει να επιστρέψει.
Μετράτε ήδη τρία καταστήματα παγκύπρια, μετά το πρόσφατο άνοιγμα του Kiabi στο Mall of Engomi. Γιατί προτιμάτε την παρουσία σας σε malls και ποια πλεονεκτήματα σας προσφέρει;
Η στρατηγική μας για την παρουσία στα εμπορικά κέντρα, όπως το πρόσφατο άνοιγμα του Kiabi στο Mall of Engomi, αντανακλά την επιθυμία μας να είμαστε κοντά στους καταναλωτές και να προσφέρουμε μία άνετη, ευχάριστη αγοραστική εμπειρία. Τα εμπορικά κέντρα αποτελούν ιδανικούς χώρους για τη λειτουργία των καταστημάτων μας, καθώς προσφέρουν σειρά πλεονεκτημάτων τόσο για τους καταναλωτές όσο και για εμάς ως εταιρεία.
Η επένδυσή μας στα εμπορικά κέντρα που βρισκόμαστε έχει ήδη αποδώσει καρπούς και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε σε αυτή την κατεύθυνση, καθώς βλέπουμε θετικά αποτελέσματα από την αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις που προκύπτουν από την παρουσία μας σε τέτοιους χώρους.