powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Μαζεύτηκαν €204.000 από το μεγαλύτερο φιλανθρωπικό δείπνο του ΟΠΑΠ

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε το μεγαλύτερο φιλανθρωπικό δείπνο που έγινε ποτέ στην Κύπρο, με πρωτοβουλία της ΟΠΑΠ Κύπρου. Το ποσό που συγκεντρώθηκε ανέρχεται στις €204.000 και δόθηκε για την οικονομική ενίσχυση του Θεραπευτικού Κέντρου Παιδιών «Στέλλα Σουλιώτη», του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού. Το φιλανθρωπικό δείπνο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο Parklane Resort & Spa στη Λεμεσό με αφορμή τα 50 χρόνια προσφοράς και παρουσίας της ΟΠΑΠ. 

Πολιτικά και επιχειρηματικά στελέχη, αναφέρουν στην κάμερα του InBusinessNews την σημαντικότητα της εκδήλωσης.
 

 

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;