Tο FMCG Unit της CTC...Οι εταιρείες που το αποτελούν, ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην αγορά και η πορεία εξέλιξης
InBusinessNews 06:40 - 17 Ιουλίου 2025

Το περιβάλλον του λιανικού εμπορίου, η τεχνολογία, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και το ανθρώπινο δυναμικό διαμορφώνουν ένα απαιτητικό τοπίο στους τομείς όπου δραστηριοποιείται το FMCG Unit (Fast Moving Consumer Goods) του Ομίλου CTC (Cyprus Trading Corporation Plc).
Τον πρωταγωνιστικό ρόλο και την πορεία της εξέλιξής του στο συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό γίγνεσθαι περιγράφουν ο Αντώνης Χατζηλαζάρου, Chief Commercial Officer, CTC FMCG Unit & General Manager Cassandra Trading Ltd και η Αργυρώ Ευσταθίου, Chief Operations Officer & Chief Financial Officer, CTC FMCG Unit.
Το CTC FMCG Unit δραστηριοποιείται με επιτυχία στο σύγχρονο κι απαιτητικό επιχειρηματικό πλαίσιο, αναγνωρίζοντας κάθε νέα πρόκληση ως ευκαιρία για εξέλιξη και ανάπτυξη.
Με σταθερή προσήλωση στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών αξιοποιεί στρατηγικά τις δυνατότητες της αγοράς, θέτοντας στο επίκεντρο την εμπειρία του καταναλωτή και την υπευθυνότητα προς τους συνεργάτες του.
- Το FMCG Unit της CTC
Οι εταιρείες που απαρτίζουν το FMCG Unit της CTC, είναι οι Argosy Trading Company Ltd, Cassandra Trading Ltd και Artview Co. Ltd.
Η Argosy Trading Company Ltd αποτελεί μία από τις κορυφαίες εταιρείες εισαγωγής, διανομής και διαχείρισης προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στην Κύπρο.
Με ένα ισχυρό και εκτεταμένο δίκτυο που καλύπτει 1.300 σημεία λιανικής πώλησης, η εταιρεία δραστηριοποιείται στον τομέα των τροφίμων, καθώς και των ειδών καθαριότητας και οικιακής φροντίδας, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας.
Στο πορτφόλιό της περιλαμβάνονται προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, τα περισσότερα εκ των οποίων καταλαμβάνουν μία από τις τρεις κορυφαίες θέσεις στην κατηγορία τους, όπως: Mars, Pedigree, Whiskas, Kelloggs, Pringles, Dettol, Finish, Activia, Jacobs, L’Or, 7days, Lacta, Oreo, Philadelphia, Melissa και άλλα.
Παράλληλα, δραστηριοποιείται στον τομέα Food Service/HORECA, εξυπηρετώντας περισσότερα από 1.200 σημεία πώλησης, που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ξενοδοχεία, εστιατόρια, χώρους εστίασης και φούρνους.
Η Cassandra Trading Ltd εισάγει και διανέμει τα καπνικά προϊόντα της Philip Morris International. Προσφέρει μια πλήρη γκάμα προϊόντων, τόσο στην κατηγορία των συμβατικών τσιγάρων και καπνού για στριφτά όσο και στην κατηγορία των θερμαινόμενων προϊόντων καπνού και των συσκευών IQOS.
Κατέχει την πρώτη θέση στην αγορά καπνικών, με συνολικό μερίδιο που υπερβαίνει το 40%.
Η Artview Co. Ltd εμπορεύεται και διανέμει τα πολυτελή καλλυντικά και αρώματα του οίκου Christian Dior.
«Φροντίζουμε να εμπλουτίζουμε διαρκώς την γκάμα των προϊόντων μας, καλύπτοντας τις νέες συνήθειες και προτιμήσεις των καταναλωτών στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε.
Σταθερή μας επιδίωξη είναι η συνεχής ικανοποίηση των πελατών μας μέσω της προσφοράς ποιοτικών και ανταγωνιστικών προϊόντων», επισημαίνει ο Αντώνης Χατζηλαζάρου.

Μια γκάμα 5.000 κωδικών
«Η σωστή διαχείριση των προϊόντων είναι μέγιστης σημασίας για το CTC FMCG Unit. Χρησιμοποιώντας συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, διασφαλίζουμε την άριστη παρακολούθηση και ροή της εφοδιαστικής αλυσίδας, ώστε τα προϊόντα να φτάνουν στους καταναλωτές στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και ποιότητα», αναφέρει ο κ. Χατζηλαζάρου.
Το CTC FMCG Unit διαχειρίζεται περισσότερους από 5.000 κωδικούς προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, με σύγχρονες αποθηκευτικές υποδομές που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις κάθε κατηγορίας και στις προδιαγραφές των προμηθευτών.
Η αποθήκευση πραγματοποιείται με βάση τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, οργανωμένα σε τέσσερις θερμοκρασιακές ζώνες, που διασφαλίζουν άριστες συνθήκες διατήρησης.
Εξίσου κομβικής σημασίας είναι η διανομή, η οποία πραγματοποιείται με τον υπερσύγχρονο στόλο της εταιρείας που αριθμεί γύρω στα 100 κατάλληλα εξοπλισμένα οχήματα, για να εξυπηρετεί πελάτες σε ολόκληρη την Κύπρο.
Τα σύγχρονα συστήματα παραγγελιοληψίας και το χωροταξικό σύστημα στις αποθήκες αυξάνουν την ταχύτητα εξυπηρέτησης, την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα, ενώ ελαχιστοποιούν το περιθώριο λάθους.
Η δε δυνατότητα εντοπισμού και παρακολούθησης των προϊόντων σε όλο τον κύκλο της ζωής τους, από την παραλαβή μέχρι την πώληση, είναι καθοριστική σε διαδικασίες πιθανής ανάκλησης.

«Έλα κι εσύ στην ομάδα μας»
Aναγνωρίζοντας ότι η εξεύρεση εξειδικευμένου και καταρτισμένου προσωπικού αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής μας, το CTC FMCG Unit θέτει στο επίκεντρο τους ανθρώπους του.
Με έμφαση στη διαρκή εκπαίδευση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων, επενδύει στο ανθρώπινο κεφάλαιο καλλιεργώντας ένα θετικό και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον ίσων ευκαιριών, ενσωμάτωσης και αμοιβαίου σεβασμού.
«Η δομημένη στρατηγική για την ανάπτυξη και τη διατήρηση του ανθρώπινου δυναμικού μας βασίζεται στην ομαδικότητα και την ανοικτή επικοινωνία, που αποτελούν σημαντικά στοιχεία της εργασιακής μας κουλτούρας», τονίζει η Αργυρώ Ευσταθίου.
«Προτεραιότητα για το CTC FMCG Unit, το οποίο αριθμεί γύρω στα 355 άτομα, είναι η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, γι’ αυτό και εφαρμόζονται πολιτικές και ενέργειες που αποσκοπούν στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού, σύγχρονου και ανθρώπινου εργασιακού περιβάλλοντος, που ενισχύει τη δέσμευση και την ικανοποίηση των εργαζομένων», προσθέτει η κα. Ευσταθίου.
Στις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, σύμφωνα με την κ. Ευσταθίου, περιλαμβάνεται η προσέλκυση νέων ταλέντων μέσω του προγράμματος πρακτικής άσκησης «Έλα κι εσύ στην ομάδα μας».
Η αξιολόγηση των εργαζομένων γίνεται σύμφωνα με ένα ενιαίο σύστημα, άμεσα ευθυγραμμισμένο με τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας, με σκοπό να εντοπίζει τις αναπτυξιακές ανάγκες και να επιβραβεύει την απόδοση.
Οι ανταγωνιστικές απολαβές βασίζονται σε έρευνες αγοράς, KPIs και προγράμματα επιβράβευσης. Όσον αφορά την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων, οι πρακτικές είναι εναρμονισμένες με τα διεθνή πρότυπα και τη σχετική νομοθεσία.
Συστήματα που προσθέτουν αξία
«Έχοντας αντιληφθεί πλήρως τη σημασία της τεχνολογίας, φροντίζουμε να επενδύουμε σε συστήματα που προσθέτουν αξία στις υπηρεσίες που παρέχουμε σε πελάτες και προμηθευτές», σημειώνει η κα. Ευσταθίου.
Απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι τo CTC FMCG Unit διαθέτει σύγχρονα συστήματα ERP (Enterprise Resource Planning), WMS (Warehouse Management System), Salesforce Automation και Business Intelligence and Analytics.
Επενδύει συνεχώς σε νέα λογισμικά τα οποία συμβάλλουν στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών, καθώς επίσης στην ψηφιοποίηση και την αξιοποίηση σημαντικών δεδομένων και πληροφοριών.
Συγκεκριμένα, το Retail Execution and Merchandizing Tool παρέχει τη δυνατότητα συνεχούς παρακολούθησης και αξιολόγησης των εμπορικών δραστηριοτήτων και ενεργειών.
Το Route Planning and Optimization, με τη σειρά του, αυτοματοποιεί τη δρομολόγηση του στόλου και τη βελτιστοποίηση των διαδρομών που ακολουθούνται, με σκοπό την εξοικονόμηση καυσίμων, συμβάλλοντας και στην προστασία του περιβάλλοντος.
Ακόμα, το Fleet Management and Asset Tracking Platform προσφέρει παρακολούθηση της γεωγραφικής θέσης και των τεχνικών δεδομένων των οχημάτων σε πραγματικό χρόνο.
Kοινωνική δράση
Με σεβασμό προς την κυπριακή κοινωνία, της οποίας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος, το CTC FMCT Unit προχωρεί σε πρωτοβουλίες με θετικό αντίκτυπο σε σημαντικούς τομείς, όπως είναι η παιδεία, η υγεία και ο αθλητισμός.
Στο πλαίσιο αυτό διατηρεί μακροχρόνια σχέση υποστήριξης με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Σοφία για τα Παιδιά», προσφέροντας χορηγίες, χρηματικές δωρεές και προϊόντα, αλλά και στηρίζοντας το πρόγραμμα «Μαγειρεύω και Προσφέρω».
Η σημαντική κοινωνική δράση του CTC FMCG Unit συνεχίζεται με την έμπρακτη στήριξη της εθελοντικής ομάδας «Αγκαλιάζω με Αγάπη», καθώς και του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Ronald McDonald House».
Επίσης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, μέσω των προϊόντων Whiskas και Pedigree, στηρίζει καταφύγια αδέσποτων ζώων στην Κύπρο.
«Διαχρονικός στόχος μας είναι να αφουγκραζόμαστε όχι μόνο τις ανάγκες της αγοράς, αλλά και τις προσδοκίες και τις προκλήσεις της κοινωνίας, αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο στην προώθηση βιώσιμων και κοινωνικά υπεύθυνων προϊόντων και πρακτικών», καταλήγει η κα. Ευσταθίου.