Δεκαπέντε χρόνια Leroy Merlin στην Κύπρο-Το όραμα και οι δεσμοί με τα κυπριακά νοικοκυριά και επαγγελματίες

Η LEROY MERLIN γιορτάζει 15 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην Κύπρο, μένοντας σταθερά δίπλα στους καταναλωτές με ένα ξεκάθαρο όραμα: Να βοηθά κάθε άνθρωπο να δημιουργήσει το σπίτι που αγαπά να ζει.

Μετατρέποντας κάθε ανακαίνιση ή αλλαγή στο σπίτι σε μια εύκολη, προσιτή και εμπνευστική εμπειρία, η εταιρεία συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία στο χώρο της κατοικίας.

Από το 2010, η εταιρεία έχει δημιουργήσει έναν από τους ισχυρότερους δεσμούς με τα κυπριακά νοικοκυριά και επαγγελματίες, μέσα από προϊόντα, υπηρεσίες και ένα από τα πιο δυναμικά loyalty προγράμματα στην αγορά: το LEROY MERLIN Club, που αριθμεί πλέον πάνω από 50.000 μέλη.

«Η επέτειος αυτή δεν είναι απλώς ένας σταθμός. Είναι αφορμή για να τιμήσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας και να συνεχίσουμε με πίστη στις αξίες που μας έφεραν έως εδώ», δηλώνει ο Frederic Mayaud, CEO της LEROY MERLIN Ελλάδας & Κύπρου.

Με 1 κατάστημα στη Λευκωσία, ένα e-shop και 125 εργαζομένους, η LEROY MERLIN Κύπρου εξυπηρετεί πάνω από 360 χιλιάδες πελάτες ετησίως, διαθέτοντας περισσότερα από 40.000 προϊόντα και 100+ υπηρεσίες.

Η επένδυση στους ανθρώπους παραμένει καίριο στοιχείο της στρατηγικής της LEROY MERLIN. Με συνεχείς εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες και μια ομάδα εξειδικευμένων επαγγελματιών, διασφαλίζουμε ότι κάθε επαφή με τον πελάτη είναι μια εμπειρία που συνδυάζει τεχνογνωσία, ευγένεια και αυθεντικότητα.

FINAL - LM 15 XRONIA_INFOGRAPHIC_CY

Η εταιρεία επενδύει συστηματικά στους ανθρώπους της, με περισσότερες από 33.000 ώρες εκπαίδευσης, ενώ προάγει την ισότητα – με τις γυναίκες να αποτελούν ήδη το 44% του δυναμικού της.

Η κοινωνική υπευθυνότητα παραμένει κεντρικός πυλώνας της στρατηγικής, μέσω της πλατφόρμας #giakalo, που έχει υλοποιήσει πάνω από 80 δράσεις για περισσότερους από 50 φορείς.

Η εμπιστοσύνη των πελατών προς τη LEROY MERLIN δεν θεωρείται ποτέ δεδομένη· είναι μια αξία που χτίζεται καθημερινά με συνέπεια, φροντίδα και διαρκή προσπάθεια να προσφέρει περισσότερα.

Σε μια περίοδο οικονομικής αβεβαιότητας, η εταιρεία επενδύει στην προσβασιμότητα των λύσεων για το σπίτι, θέτοντας στο επίκεντρο της στρατηγικής της την πραγματική ενδυνάμωση του καταναλωτή.

Μέσα από τη δράση «SUPER ΤΙΜΗ κάθε μέρα», προσφέρει σταθερά value for money προτάσεις σε βασικά προϊόντα ανακαίνισης και ανανέωσης και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής δεσμεύεται ότι, αν ο καταναλωτής εντοπίσει αλλού το ίδιο προϊόν φθηνότερα, του επιστρέφεται η διαφορά.

Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μια ουσιαστική απάντηση στις σύγχρονες ανάγκες των νοικοκυριών και ενισχύει τον βασικό στόχο της LEROY MERLIN:

Να κάνει τη βελτίωση του σπιτιού πιο εύκολη, πιο προσιτή και πιο εφικτή για όλους.

Δειτε Επισης

Δεκαπέντε χρόνια Leroy Merlin στην Κύπρο-Το όραμα και οι δεσμοί με τα κυπριακά νοικοκυριά και επαγγελματίες
Ανέβασε στροφές το λιανικό εμπόριο-Οι τομείς με τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο και αξία
Andrew Bird: Συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου η Remedica-Τα πλάνα και το όραμα του νέου CEO
Σώτος Τρικωμίτης: Αντίκτυπος στο σύνολο της αγοράς από το πάγωμα και ξεπάγωμα της ηλεκτροκίνησης-Θέλουμε απαντήσεις
Κόλαφος για το ΤΟΜ το πόρισμα της Ερευνητικής για τους Τακάτα-Δείχνει ποινικές ευθυνές για πρώην διευθυντές του
Παραδίδεται στον Γιώργο Σαββίδη το πόρισμα της ερευνητικής για τους takata
Έγινε σφαγή...Περισσότερα κατά 6.578 τα πρόβατα και κατά 4.569 τα αιγοειδή για κατανάλωση τον Απρίλιο
Martin Brandenburger: Καινοτομία στην πράξη-H Lidl επαναπροσδιορίζει την αγοραστική εμπειρία
Η θετική επίδραση της Coca-Cola HBC Κύπρου στην οικονομία και την απασχόληση της χώρας
Άνοδος του εμπορικού ελλείμματος τους πρώτους πέντε μήνες 2025