powered by

Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+

Η Wolt «παίζει» και στο Χόλιγουντ! Ο δημοφιλής, Χολιγουντιανός ηθοποιός, Owen Wilson, είναι το κεντρικό πρόσωπο της νέας καμπάνιας του Wolt+, της συνδρομητικής υπηρεσίας της πλατφόρμας που έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο παραγγέλνουμε και οργανώνουμε την καθημερινότητά μας. Με εκατομμύρια χρήστες σε όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτή, το Wolt+ διασφαλίζει ένα πρακτικό και σύγχρονο lifestyle, απλοποιώντας την καθημερινότητα και «ελαφρύνοντας» την τσέπη των συνδρομητών. Τα οφέλη είναι εμφανή από τις πρώτες παραγγελίες, ενώ σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μέχρι σήμερα οι χρήστες της υπηρεσίας Wolt+ έχουν εξοικονομήσει συνολικά περισσότερα από €200 εκατ.

Μια καθημερινότητα χωρίς τρέξιμο

Τα πλεονεκτήματα εγγραφής στην υπηρεσία της Wolt+ ξεπερνούν την εξοικονόμηση χρημάτων, αφού το Wolt+ υπόσχεται και προσφέρει λιγότερο άγχος, λιγότερα “πρέπει” και περισσότερη άνεση στην καθημερινότητα.

Αυτή είναι και η κεντρική ιδέα της νέας καμπάνιας της Wolt, με τον αγαπημένο ηθοποιό Owen Wilson να αναδεικνύει με το χαρακτηριστικό του χιούμορ και την ήρεμη δύναμη που εκπέμπει, ότι η Wolt+ κάνει την καθημερινότητα πολύ πιο εύκολη και απλή.

Οwen-pizza-woltplus2

Ο Owen Wilson δήλωσε σχετικά: «Δεν χρειάστηκε να υποδυθώ κάτι μακριά από εμένα για αυτόν τον ρόλο. Η Wolt είναι πραγματικά η εφαρμογή που σου λύνει τα χέρια στην καθημερινότητα. Βραδινό, ψώνια, ό,τι κι αν χρειαστείς, το έχεις σε λίγα λεπτά στην πόρτα σου. Και με τη Wolt+ όλα αυτά γίνονται πιο εύκολα, πιο γρήγορα και χωρίς άγχος. »

Η καμπάνια τρέχει ήδη στα ψηφιακά μέσα, τα social media και την τηλεόραση, και περιλαμβάνει ένα διαφημιστικό 45 δευτερολέπτων, καθώς και έξτρα υλικό με αγαπημένες στιγμές του Wilson.

Ο Fredrik Lucander, o Vice President of Growth, Brand and Advertising της Wolt, ανέδειξε σε δηλώσεις του: «Ο Owen αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό που θέλουμε να εκπέμπει η Wolt: άνεση, σιγουριά και αυθεντικότητα. Δεν είναι απλώς το πρόσωπο της καμπάνιας - είναι η ενσάρκωση της φιλοσοφίας μας. Η συνεργασία μας ξεκινά για την καμπάνια για το Wolt+, αλλά δεν περιορίζεται εδώ. Είναι μόνο η αρχή για να αφηγηθούμε μια μεγαλύτερη ιστορία για το πώς η Wolt γίνεται καθημερινός σύμμαχος, όχι μόνο στο φαγητό και στα ψώνια, αλλά σε ό,τι διευκολύνει ουσιαστικά τη ζωή μας».

Υπενθυμίζεται ότι η υπηρεσία Wolt+ προσφέρει δωρεάν delivery και εκπτώσεις σε επιλεγμένα καταστήματα, είδη παντοπωλείου και προϊόντα. Με πάνω από 1 εκατομμύριο μέλη σε όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτή, αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να αποκτούν ό,τι χρειάζονται- γρήγορα, εύκολα και χωρίς περιττό άγχος. Διαθέτοντας €5.99 μηνιαίως ή στην προνομιακή τιμή των €49 με ετήσια συνδρομή, οι συνδρομητές Wolt+ απολαμβάνουν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου πληθώρα προσφορών και εκπτώσεων, δωρεάν delivery σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων καθώς και έκπτωση 10% στην παραλαβή της παραγγελίας τους από το κατάστημα.

Δες το βίντεο της καμπάνιας εδώ:

Δειτε Επισης

Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Πάνω από 1000 συμμετέχοντες στο Διεθνές Συνέδριο Ναυτιλιακή Κύπρος-Στο επίκεντρο κρίσιμα θέματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας
Δύο γενιές, ένα όραμα: Η οικογένεια Καραμοντάνη στο INSPIRE 2025
Η Νικολέττα Χαραλάμπους στο INSPIRE 2025: Από την αρχή, με επιμονή και φαντασία
Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+
Παν. Νεάπολις Πάφος: Συμμετοχή στην πρώτη Διαπανεπιστημιακή Επιτροπή Ισότητας των Κυπριακών Πανεπιστημίων
Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 της Philip Morris International-Πρόοδος στο όραμά της για έναν κόσμο χωρίς καπνό τσιγάρου
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
AskWire: Κυπριακή διάκριση στον 15ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές