Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Δόνα Καπαρτή 12:56 - 20 Ιουνίου 2025

Οι κορυφαίες επιχειρήσεις αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη, την αυτοματοποίηση και τη γνώση των πελατών για να επαναπροσδιορίσουν τη δέσμευση σε έναν υπερ-συνδεδεμένο κόσμο.
Ποιες είναι, όμως, οι στρατηγικές που κρύβονται πίσω από τις εξατομικευμένες διαδρομές, τις απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις και την καινοτομία με γνώμονα την αφοσίωση;
Απαντήσεις δόθηκαν στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης κατά το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference από επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι παρουσίασαν παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο για το πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει την εμπειρία του πελάτη – από το πρώτο κλικ έως τη διαρκή σύνδεση.
Η Τάνια Πανταζή, Commercial and International Business Development Director, COSMOTE eValue, μίλησε για την εμπειρία του πελάτη και του πολίτη, η οποία ενισχύεται μέσω της τεχνολογίας.
«Η δουλειά μας είναι η εξυπηρέτηση», τόνισε, προσθέτοντας ότι οι πελάτες ζητούν αποτελεσματικότητα, γρήγορη και εξειδικευμένη λύση. Σύμφωνα με την ίδια, η σύγχρονη έννοια της εξυπηρέτησης οφείλει να περιλαμβάνει την τεχνολογία.
«Μέσα από μια omni-channel πλατφόρμα μπορούμε να κατανοήσουμε τις ανάγκες και τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Η τεχνολογία είναι εδώ και πρέπει να την αξιοποιούμε σε κάθε φάση της ζωής μας και της επιχείρησής μας», υπογράμμισε.
Ο Νικόλας Κολοκασίδης, Country Manager, CBS IT SYSTEMS CYPRUS, επεσήμανε ότι η πληροφορία είναι κρίσιμη για κάθε οργανισμό και πάντα υπάρχει τρόπος εντοπισμού και αξιοποίησής της. Μέσω των δεδομένων, μπορούν να προκύψουν απαραίτητα reports και καλύτερη εικόνα για τον οργανισμό. Τόνισε, επίσης, τη σημασία της στενής συνεργασίας μεταξύ της εταιρείας που αναλύει την πληροφορία και του πελάτη-οργανισμού, παραθέτοντας επιτυχημένα case studies της CBS IT SYSTEMS CYPRUS.
Ο Μιχάλης Τυρίμος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capacitor Partners, ανέφερε ότι συχνά αυτό που λείπει είναι η κατανόηση του τι πραγματικά θέλει ο πελάτης. «Είναι η πιο σημαντική πληροφορία πριν ακόμη λανσάρουμε ένα προϊόν. Ποιος είναι ο πελάτης μου και τι θέλει;», διερωτήθηκε.
Ο ίδιος ενθαρρύνει την ενεργή επικοινωνία των εταιρειών με τους πελάτες – είτε μέσω reports είτε μέσω δεδομένων – και υπογράμμισε τη σημασία της one-on-one επαφής ως βασική προϋπόθεση κατανόησης και επιτυχίας.