Conor Lawlor: Μετασχηματισμός των εταιρειών με την ανάπτυξη AI Agents
InBusinessNews 10:10 - 20 Ιουνίου 2025

Οι εταιρείες μετασχηματίζονται χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Agentforce για τη δημιουργία και την ανάπτυξη AI Agents που εκτελούν τόσο βοηθητικές όσο και αυτόνομες εργασίες για να βοηθήσουν στην αύξηση της παραγωγικότητας, στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους και στην αύξηση της ικανοποίησης τόσο των πελατών όσο και των εργαζομένων.
«Εισερχόμαστε σε μια νέα εποχή του Digital Labor, και η Salesforce, ως το κορυφαίο AI CRM, ηγείται αυτής της ψηφιακής επανάστασης, μετατρέποντας κάθε επιχείρηση σε μια Agentforce εταιρεία που προωθεί την αποδοτικότητα, την καινοτομία και την ανάπτυξη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Conor Lawlor, Distinguished, Technical Architect / Field CTO EGM, Salesforce.
Σε παρουσίασή του στο 4ο CITEA Digital Cyprus Conference 2025, ο Lawlor ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα Agentforce επαναπροσδιορίζει τον εργασιακό χώρο, φέρνοντας κοντά ανθρώπους και ψηφιακούς πράκτορες (AI agents) ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη αποδοτικότητα και η αύξηση της παραγωγικότητας.
«Είναι μια συναρπαστική περίοδος για την τεχνολογία και για όλους εμάς. Για πρώτη φορά στην ιστορία, ενσωματώνουμε έναν νέο τύπο εργασίας στις επιχειρήσεις μας. Με το Agentforce, μπορούμε να αναπτύξουμε την επιχείρησή σας χωρίς να αυξάνουμε αναγκαστικά το ανθρώπινο δυναμικό σας», τόνισε ο Lawlor.
Η παρουσίαση κάλυψε την ιστορική εξέλιξη της τεχνολογίας, από το πρώτο ψηφιακό βήμα των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο το 1995, μέχρι την έλευση του cloud και της κινητής τεχνολογίας, και πώς κάθε νέα τεχνολογική επανάσταση δημιούργησε ευκαιρίες για ανάπτυξη και βελτίωση της εμπειρίας πελατών. Σήμερα, σύμφωνα με τον Lawlor, η επόμενη μεγάλη αλλαγή είναι η «εργασία με ψηφιακούς πράκτορες» (agentic AI), η οποία φέρνει μια ριζική αλλαγή στον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις.
Σημείωσε πως οι πελάτες πλέον απαιτούν πιο προσωπική, ανθρώπινη εμπειρία εξυπηρέτησης, άμεση ανταπόκριση 24/7, μηδενικό χρόνο αναμονής, και ειδικούς που θα τους υποστηρίζουν σε πραγματικό χρόνο. Όμως πολλές εταιρείες δυσκολεύονται να ανταποκριθούν σε αυτές τις απαιτήσεις λόγω περιορισμένης χωρητικότητας, επαναλαμβανόμενων εργασιών και εξουθένωσης των εργαζομένων.
Η λύση, όπως εξήγησε ο Lawlor, είναι το Agentforce, μια πλατφόρμα ψηφιακής εργασίας που απελευθερώνει το δυναμικό των επιχειρήσεων με συνδυασμό ανθρώπων και έξυπνων AI agents. «Με το Agentforce, μπορούμε να φέρουμε τη δύναμη της ψηφιακής εργασίας σε κάθε ομάδα και κάθε ροή εργασίας, προσφέροντας άμεση εξυπηρέτηση στους πελάτες σας, χωρίς καθυστερήσεις, μέσα από μια ενοποιημένη, αξιόπιστη πλατφόρμα που συνεργάζεται με τις τεχνολογίες που ήδη έχετε», υπογράμμισε.
Αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα παραδείγματα όπως το help.salesforce.com, όπου ένας ανθρώπινος agent συνεργάζεται με το Service Cloud και το AI layer για να παρέχει άμεσα και αποτελεσματικά τις λύσεις που χρειάζονται οι πελάτες.
Ο Lawlor έκλεισε με το μήνυμα ότι η ψηφιακή επανάσταση της εργασίας μέσω των AI agents μετατρέπει κάθε επιχείρηση σε μια «Agentforce company» και ανοίγει το δρόμο για απεριόριστη ανάπτυξη, αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών και υποστηρίζοντας τους εργαζομένους, σε ένα βιώσιμο και καινοτόμο επιχειρηματικό περιβάλλον.