Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000

Η Lidl Κύπρου, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για κοινωνική προσφορά, ολοκλήρωσε με επιτυχία την πασχαλινή εκστρατεία «Easter Loyalty», συγκεντρώνοντας το ποσό των €50.000, το οποίο διατέθηκε στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό για την ενίσχυση του πολύτιμου έργου του.

Η εκστρατεία διεξήχθη από τις 4 μέχρι τις 19 Απριλίου 2025, κατά την οποία, με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus, η Lidl Κύπρου προσέφερε €0,20 στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό. Χάρη στην ενεργή συμμετοχή των πελατών, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 247.609 σκαναρίσματα που συγκέντρωσαν το ποσό των €49.521,80. Η Lidl Κύπρου, αναγνωρίζοντας τη σημασία του έργου του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού, προχώρησε στην προσφορά ποσού συνολικής αξίας 50.000€.

Το εν λόγω ποσό δόθηκε για την ενίσχυση του έργου του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού και συγκεκριμένα για την αναβάθμιση της Υπηρεσίας Διαχείρισης Κρίσεων. Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει περαιτέρω τη σταθερή και ουσιαστική συνεργασία μεταξύ της Lidl Κύπρου και του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού για πάνω από μία δεκαετία, με κοινό στόχο την ενδυνάμωση της ικανότητας του Οργανισμού να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε ανθρωπιστικές κρίσεις και έκτακτες ανάγκες.

Η Lidl Κύπρου, με συνέπεια και υπευθυνότητα, συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που ενισχύουν την αλυσίδα κοινωνικής προσφοράς, παραμένοντας σταθερά δίπλα σε αυτούς που το έχουν περισσότερο ανάγκη μέσα από την διαχρονική ενίσχυση οργανισμών και θεσμών που προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια στην κυπριακή κοινωνία.

Επισκεφθείτε τη Lidl Κύπρου και στα:

team.lidl.com.cy

corporate.lidl.com.cy

lidlfoodacademy.com.cy

facebook.com/lidlcy

instagram.com/lidl_cyprus

youtube.com/lidlcyprus

linkedin.com/company/lidl-cyprus

Δειτε Επισης

Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται