powered by

Τα projects των οκτώ μεγάλων νικητών των Young Lions Cyprus 2025 και η μεγάλη ευκαιρία τους στις Κάννες (pics)

Με μεγάλες προσδοκίες ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για την μοναδική εμπειρία που τους περιμένει στις Κάννες οι οκτώ νικητές των Young Lions Cyprus 2025, οι οποίοι έλαβαν το… χρυσό εισιτήριο για το Cannes Young Lions.

Ο διαγωνισμός Cannes Young Lions Competitions είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος διεθνής διαγωνισμός για νέους μέχρι 30 ετών και πραγματοποιείται κάθε Ιούνιο, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions, στις Κάννες.

Σκοπός των Young Lions Cyprus είναι να επιλεγούν οι ομάδες που θα εκπροσωπήσουν την Κύπρο στον διεθνή διαγωνισμό. Μέσω του διαγωνισμού, αναδεικνύονται νέοι επαγγελματίες της διαφήμισης και της επικοινωνίας στην Κύπρο, καθώς προβάλλεται το ταλέντο και η δουλειά τους στον ευρύτερο κλάδο.

Οι συμμετέχοντες κερδίζουν πολύτιμη εμπειρία, καθώς καλούνται να ανταποκριθούν σε ορισμένο χρόνο, σε ένα επικοινωνιακό ζητούμενο και να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένα μέσα υλοποίησης για να παράξουν τις ιδέες τους, οι οποίες κρίνονται από μια ευρύτερη επιτροπή επαγγελματιών του χώρου.

Οι οκτώ συμμετέχοντες

Μετά την συγκίνηση και την περηφάνια που ένιωσαν με τις επικρατήσεις τους στις τέσσερις κατηγορίες των Young Lions Cyprus 2025, οι Δημήτρης Κυριάκου & Alexander Machlouzarides-Shalit (Film), Anna Raunich & Άντρεα Τρυφωνίδου, (PR), Κωνσταντίνα Καϊλή & Ροδοθέα Παπαχριστοφόρου (Digital) και Ξένιος Αλεξάνδρου & Νίκη Μαυρομούστακου (Design) ανυπομονούν να διαγωνιστούν στον μεγαλύτερο και σημαντικότερο διεθνή διαγωνισμό για νέους μέχρι 30 ετών και να μάθουν, να εμπνευστούν και να εξελιχθούν, αλληλοεπιδρώντας με τα καλύτερα νέα ταλέντα από όλο τον κόσμο.

Οι οκτώ νέοι επαγγελματίες της διαφήμισης και της επικοινωνίας μιλούν στο InBusinessNews για τα projects που τους έδωσαν το εισιτήριο για το Cannes Young Lions - το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 16 μέχρι 20 Ιουνίου- και τους στόχους που έθεσαν για τον διαγωνισμό.

  • Μπορείτε να μας περιγράψετε τι κληθήκατε να κάνετε στο πλαίσιο της συμμετοχής σας στο Young Lions Cyprus και να μας μιλήσετε για την ιδέα σας, η οποία σας χάρισε την πρωτιά στην κατηγορία;

Δημήτρης Κυριάκου & Alexander Machlouzarides-Shalit: Μέσω του διαγωνισμού στην κατηγορία Film, κληθήκαμε σε 48 ώρες να ετοιμάσουμε ένα βίντεο διάρκειας ενός λεπτού, με σκοπό την ανάδειξη και αντιμετώπιση κοινωνικών θεμάτων.

Για αυτή τη χρονιά, στην κατηγορία Film, η θεματική που μας είχε δοθεί αφορούσε τις προκαταλήψεις φύλου μέσω της τεχνητής νοημοσύνης. Ετοιμάσαμε ένα film με τίτλο “Autocorrecting Bias: It starts with you”.

Το film μας αναδεικνύει τη δύναμη των μικρών γλωσσικών αλλαγών στην προώθηση συστημικής προόδου. Υιοθετώντας συμπεριληπτική γλώσσα στην καθημερινότητά μας, συλλογικά διαμορφώνουμε τα σύνολα δεδομένων που επηρεάζουν τη διόρθωση κειμένου και τις αυτόματες προτάσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Dim&Alex Pic

Στη συνέχεια, το βίντεο δείχνει πώς μικρές, προσωπικές προσαρμογές μπορούν να συμβάλουν σε μια ευρύτερη πολιτισμική αλλαγή, καθιστώντας τη συμπεριληπτική γλώσσα κανόνα αντί για εξαίρεση.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να διαμορφώνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη σε ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να διδάξει και ενημερώσει άτομα τα οποία μπορεί να μην σκέφτονται συμπεριληπτικά. Δείχνουμε πώς κάθε άτομο διαδραματίζει ρόλο στον επαναπροσδιορισμό της επικοινωνίας προς ένα πιο δίκαιο μέλλον. Η ευθύνη για την αλλαγή ανήκει σε όλους μας.

Anna Raunich & Άντρεα Τρυφωνίδου: Στο πλαίσιο του Young Lions Cyprus, κληθήκαμε να δημιουργήσουμε μια PR καμπάνια για την υποστήριξη ατόμων με σπάνιες ασθένειες μέσω του C.A.R.D. Θέλαμε κάτι παραπάνω από μια καμπάνια ευαισθητοποίησης. Θέλαμε να χτίσουμε μια εμπειρία που θα μείνει χαραγμένη, που δεν θα μιλά με αριθμούς, αλλά με συναίσθημα. Έτσι γεννήθηκε το “RareLand”, ένα θεματικό πάρκο ενσυναίσθησης, όπου κάθε διαδρομή αντικατοπτρίζει τον αγώνα ζωής των ανθρώπων με σπάνιες ασθένειες.

Κωνσταντίνα Καϊλή & Ροδοθέα Παπαχριστοφόρου: Στο Young Lions Cyprus δημιουργήσαμε το “Wasted Love”, μια ψηφιακή καμπάνια για το Friends of the Earth Cyprus που συνδέει τη σπατάλη φαγητού με τη χαμένη αγάπη. Με εργαλείο το συναίσθημα, προτείναμε συλλογική δράση μέσω περιεχομένου, συνεργασιών και βιώσιμων λύσεων που σέβονται την κυπριακή κουλτούρα.

Ξένιος Αλεξάνδρου & Νίκη Μαυρομούστακου: Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο Young Lions Cyprus, κληθήκαμε να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη δημιουργική πρόταση για την Παγκόσμια Ημέρα Σπάνιων Παθήσεων. Ο στόχος μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό και να δημιουργήσουμε ένα συναίσθημα ενσυναίσθησης και κατανόησης.

Η ιδέα μας βασίστηκε στη μεταφορά του Blossom – μια συμβολική αναπαράσταση των ανθρώπων με σπάνιες παθήσεις ως μοναδικά, δυνατά και όμορφα λουλούδια, που ανθίζουν όταν τους δοθεί η φροντίδα και η αποδοχή που χρειάζονται.

Επικοινωνήσαμε το μήνυμα μέσω των ανθρώπινων αισθήσεων: όραση, αφή, ακοή και όσφρηση, με σκοπό τη δημιουργία μιας πολυαισθητηριακής εμπειρίας.

  • Πώς αισθανθήκατε όταν ακούσατε ότι κερδίσατε το βραβείο και θα εκπροσωπήσετε την Κύπρο στις Κάννες και ποια είναι η σημασία του Cannes Young Lions για νέους επαγγελματίες στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας;

Δημήτρης Κυριάκου & Alexander Machlouzarides-Shalit: Όταν ακούσαμε ότι κερδίσαμε το βραβείο και θα εκπροσωπήσουμε την Κύπρο στις Κάννες, νιώσαμε τεράστια χαρά, περηφάνια και συγκίνηση. Είναι μια αναγνώριση της δουλειάς μας, αλλά και μια μοναδική ευκαιρία να σταθούμε δίπλα σε μερικούς από τους πιο ταλαντούχους δημιουργούς στον κόσμο.

Το Cannes Young Lions έχει τεράστια σημασία για νέους επαγγελματίες στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Δεν είναι μόνο ένας διαγωνισμός, αλλά μια πλατφόρμα εξέλιξης, ανταλλαγής ιδεών και έμπνευσης. Προσφέρει ένα διεθνές βήμα για να ακουστεί η φωνή των νέων δημιουργών και να αναδειχθεί η νέα γενιά που διαμορφώνει το μέλλον του κλάδου.

Andrea & Anna PR

Anna Raunich & Άντρεα Τρυφωνίδου: Η στιγμή της ανακοίνωσης ήταν μαγική, γεμάτη χαρά και την αυθόρμητη έκφραση “Τα καταφέραμε!”. Νιώσαμε πραγματικά τη «ΦΩΘΚΙΑ», αυτή τη δημιουργική σπίθα που σε ωθεί να αλλάξεις τον κόσμο με μια ιδέα που έχει ψυχή. Για εμάς, τα YL δεν είναι απλώς ένας διαγωνισμός, αλλά μια πλατφόρμα έμπνευσης και εξέλιξης. Μια υπενθύμιση ότι όταν πιστεύεις στην ιδέα σου και δουλεύεις με πάθος, μπορείς να ξεπεράσεις όρια και να δώσεις φωνή σε όσα αξίζουν να ακουστούν.

Κωνσταντίνα Καϊλή & Ροδοθέα Παπαχριστοφόρου: Ήταν μια στιγμή συγκίνησης και περηφάνιας. Το να εκπροσωπούμε την Κύπρο στο Cannes Young Lions είναι τεράστια τιμή και ευθύνη. Ευχαριστούμε την Innovation Leo Burnett που πίστεψε σε εμάς, μας έδωσε τον χρόνο και τον χώρο να δουλέψουμε με πάθος την ιδέα μας και στηρίζει το ταξίδι μας στον κορυφαίο θεσμό δημιουργικότητας παγκοσμίως.

Ξένιος Αλεξάνδρου & Νίκη Μαυρομούστακου: Νιώσαμε περηφάνια και συγκίνηση. Το να εκπροσωπήσουμε την Κύπρο στις Κάννες είναι μεγάλη τιμή. Το Cannes Young Lions είναι μια μοναδική ευκαιρία έμπνευσης, δικτύωσης και προσωπικής εξέλιξης για νέους επαγγελματίες.

  • Τι προσδοκίες έχετε για την εμπειρία σας στις Κάννες; Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θέλετε να μάθετε ή να επιτύχετε εκεί;

Δημήτρης Κυριάκου & Alexander Machlouzarides-Shalit: Έχουμε μεγάλες προσδοκίες για την εμπειρία μας στις Κάννες αλλά πάνω απ’ όλα ανυπομονούμε να εμπνευστούμε. Είναι μια μοναδική ευκαιρία να βρεθούμε στο επίκεντρο της παγκόσμιας δημιουργικότητας, να δούμε από κοντά δουλειές που θέτουν τα πρότυπα του κλάδου.

Με τη συμμετοχή μας στο διεθνή διαγωνισμό, θέλουμε να αναδείξουμε τις δεξιότητες μας και να επιστρέψουμε με νέες ιδέες και προοπτικές που μπορούμε να εφαρμόσουμε στη δική μας αγορά με σκοπό να εμπνεύσουμε και άλλους νεαρούς καλλιτέχνες της Κύπρου.

Anna Raunich & Άντρεα Τρυφωνίδου: Στις Κάννες προσδοκούμε να εμπνευστούμε, να μάθουμε πώς μια αυθεντική ιδέα αποκτά παγκόσμια φωνή και να ανταλλάξουμε εμπειρίες με δημιουργούς απ’ όλο τον κόσμο. Θέλουμε να εξελιχθούμε προσωπικά και επαγγελματικά, να τολμήσουμε και να κατανοήσουμε πώς η δημιουργικότητα, όταν έχει σκοπό και συναίσθημα, μπορεί να οδηγήσει σε αληθινή κοινωνική αλλαγή.

Constantina & Rodothea Digital

Κωνσταντίνα Καϊλή & Ροδοθέα Παπαχριστοφόρου: Στις Κάννες θέλουμε να μάθουμε, να εμπνευστούμε και να εξελιχθούμε. Να συνεργαστούμε, να δικτυωθούμε με δημιουργούς παγκοσμίως και να ζήσουμε τη δημιουργικότητα πέρα από σύνορα. Επιστρέφοντας, στόχος μας είναι να μεταφέρουμε πίσω γνώσεις, ιδέες και εμπειρίες που θα εμπλουτίσουν και την κυπριακή αγορά.

Ξένιος Αλεξάνδρου & Νίκη Μαυρομούστακου: Θέλουμε να εμπνευστούμε, να γνωρίσουμε διεθνείς δημιουργούς και να μάθουμε από κορυφαίες καμπάνιες. Στόχος μας είναι να εξελιχθούμε και να φέρουμε πίσω γνώσεις και νέες ιδέες.

  • Ποια στοιχεία πιστεύετε ότι χρειάζονται για να ξεχωρίσει μια καμπάνια σε παγκόσμιο επίπεδο;

Δημήτρης Κυριάκου & Alexander Machlouzarides-Shalit: Για εμάς, μια καμπάνια 60 δευτερολέπτων που θέλει να ξεχωρίσει σε παγκόσμιο επίπεδο πρέπει να είναι άμεση, συναισθηματική και αληθινή. Μέσα σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, δεν έχεις περιθώριο για περιττά στοιχεία για αυτό είναι σημαντικό να αναδείξουμε κάτι που να "χτυπάει κατευθείαν στην καρδιά" και να μένει στο μυαλό.

Πιστεύουμε ότι μια καμπάνια χρειάζεται μια δυνατή ιδέα στο κέντρο της και να μπορεί να γίνει κατανοητή χωρίς λόγια ή με ελάχιστα λόγια. Η οπτική αφήγηση, η μουσική, η ατμόσφαιρα, όλα πρέπει να δουλεύουν μαζί για να δημιουργήσουν συναίσθημα και ταύτιση.

Προσωπικά, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να πούμε κάτι αληθινό, κάτι που να έχει νόημα πέρα από την αισθητική. Θέλουμε ο θεατής να δει το film και να νιώσει, έστω και για ένα λεπτό, ότι κάτι τον αφορά, τον εμπνέει ή τον προκαλεί να σκεφτεί διαφορετικά.

Anna Raunich & Άντρεα Τρυφωνίδου: Μια καμπάνια ξεχωρίζει παγκοσμίως όταν έχει σκοπό, αυθεντικότητα και απλότητα. Ιδέες με ψυχή και αλήθεια είναι εκείνες που εμπνέουν πέρα από σύνορα και κουλτούρες.

Κωνσταντίνα Καϊλή & Ροδοθέα Παπαχριστοφόρου: Μια παγκόσμια καμπάνια χρειάζεται να είναι αληθινή. Με ανθρώπινο πυρήνα, αυθεντικότητα και πολιτισμική ευαισθησία. Όταν μια ιδέα ξεκινά από μια τοπική αλήθεια και συνδέεται με παγκόσμια ανθρώπινα ζητήματα, τότε μπορεί πραγματικά να ξεχωρίσει.

700

Ξένιος Αλεξάνδρου & Νίκη Μαυρομούστακου: Για να ξεχωρίσει μια καμπάνια παγκόσμια, χρειάζεται αυθεντικότητα, απλότητα και συναισθηματική σύνδεση. Μια ισχυρή ιδέα, χωρίς γλωσσικά ή πολιτισμικά εμπόδια, είναι καθοριστική. Η κοινωνική σημασία και η καινοτομία-όπως η πολυαισθητηριακή προσέγγιση του “Blossom-ενισχύουν τη σύνδεση με το κοινό.

Η διοργάνωση

Σημειώνεται, ότι η διοργάνωση του διαγωνισμού Young Lions Cyprus γίνεται από τον Σύνδεσμο Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου (Σ∆ΕΚ), ο οποίος είναι επίσημος εκπρόσωπος των Cannes Lions στην Κύπρο από το φθινόπωρο του 2022. Συνδιοργανωτής είνια το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών.

Platinum Sponsor της φετινής διοργάνωσης ήταν το Yianis Christodoulou Foundation και Χορηγός Φιλοξενίας & Bronze Sponsor η Cyta.

Τους νικητές, που θα ταξιδέψουν στις Κάννες για το Cannes Young Lions Competition, ανέδειξε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 30 καταξιωμένα στελέχη από τον χώρο της διαφημιστικής επικοινωνίας, το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, ΜΜΕ, πανεπιστήμια και τους χορηγούς της διοργάνωσης, όπως και εκπρόσωποι των ΜΚΟ, που έδωσαν στους συμμετέχοντες το brief.

Δειτε Επισης

Επαναφέρει τις απειλές περί αποκλεισμού του Στενού του Ορμούζ το Ιράν-Σε αναμμένα κάρβουνα η ναυτιλία
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Η Fortsafe εγκαινιάζει την πρώτη της ασφαλή θυρίδα στην Πάφο...Νέα εποχή στην ιδιωτική αποθήκευση αντικειμένων αξίας
Γιατί οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά-Το αύριο μέσα από τη ματιά της Baker Tilly Ελλάδος