Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT

Η CRIVIT παρουσιάζει την έναρξη της πρώτης διεθνούς καμπάνιας omnichannel "FIND YOUR MOVE".

Η καμπάνια φέρνει τη χαρά της κίνησης στις τηλεοπτικές οθόνες, τα κοινωνικά μέσα και τα καταστήματα Lidl σε πάνω από 30 χώρες.

Η αναδιάρθρωση είναι ένα αποφασιστικό βήμα για την CRIVIT στο δρόμο της για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη.

Ζήσε την κίνηση με έναν νέο τρόπο

Η καμπάνια της CRIVIT στοχεύει να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την άσκηση ξανά, καθώς η σωματική δραστηριότητα παραμελείται όλο και περισσότερο. Πολλοί άνθρωποι περνούν τον χρόνο τους στα γραφεία τους ή στα smartphones τους. Η CRIVIT εμπνέει τους ανθρώπους να ζήσουν την κίνηση ως πηγή χαράς και ενέργειας.

Η καμπάνια χρησιμοποιεί δυναμικά μοτίβα για να παρουσιάσει μία ευρεία γκάμα αθλημάτων και δραστηριοτήτων όπως η γυμναστική, η ποδηλασία, το κάμπινγκ, οι υπαίθριες δραστηριότητες, το τρέξιμο, τα διασκεδαστικά και ομαδικά αθλήματα, τα χειμερινά αθλήματα και τα θαλάσσια αθλήματα, καλύπτοντας έτσι την ευρεία γκάμα προϊόντων της CRIVIT.

Μπορείτε να βρείτε το βίντεο της καμπάνιας εδώ.

Νέα ταυτότητα: Εστίαση στη δραστηριότητα και τη διασκέδαση

Η έναρξη της καμπάνιας σηματοδοτεί την αρχή της ανεξάρτητης παρουσίας της CRIVIT ως brand, η οποία θα είναι ορατή στα δικά της μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το Facebook και το YouTube, μεταξύ άλλων.

Το brand αντιπροσωπεύει μία ολιστική προσέγγιση που εστιάζει στη διασκέδαση, την ελαφρότητα και τον συνειδητό τρόπο ζωής - όχι στην πίεση για επίδοση. Η CRIVIT ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δοκιμάσουν νέα αθλήματα και να αναπτύξουν μία προσωπική ρουτίνα άσκησης.

Είτε για αρχάριος, είτε για ενεργούς αθλητές, η CRIVIT βοηθά όλους να κάνουν την άσκηση αναπόσπαστο μέρος της ζωής τους. Άλλωστε, η άσκηση είναι τόσο προσωπική όσο κάθε άνθρωπος και αποτελεί ένα κρίσιμο κλειδί για την προσωπική ευημερία.

«Η CRIVIT εξελίσσεται σε ένα ανεξάρτητο brand που κάνει την άσκηση προσιτή σε όλους - με την καλύτερη σχέση τιμής-ποιότητας και μία σαφή εστίαση στους ανθρώπους. Μ

ε το κεντρικό μήνυμα "FIND YOUR MOVE" και μία διεθνή καμπάνια, επιδιώκουμε ένα μακροπρόθεσμο όραμα: να καθιερώσουμε την CRIVIT ως το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη»,. αναφέρει χαρακτηριστικά ο Martin Alles, Head of Brand της Lidl International.

Omnichannel ενσωμάτωση για μία απρόσκοπτη εμπειρία αγορών

Η νέα κατεύθυνση του brand ενσωματώνεται στη στρατηγική omnichannel της Lidl: Τα καταστήματα Lidl σε πάνω από 30 χώρες προσφέρουν υψηλής ποιότητας αθλητικά ρούχα και εξοπλισμό από την CRIVIT.

«Η Lidl Κύπρου είναι περήφανη που είναι μέρος της επιτυχίας της CRIVIT. Πιστεύουμε στη δύναμη αυτού του ισχυρού brand και στη δυναμική του να εμπνεύσει τους ανθρώπους να υιοθετήσουν έναν πιο ενεργό τρόπο ζωής, με την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής», προσθέτει ο Martin Brandenburger, o Chief Executive Officer & Chairman of the Board της Lidl Κύπρου.

Σχετικά με την CRIVIT

Η CRIVIT - διαθέσιμη στα καταστήματα Lidl - προσφέρει μία μοναδική γκάμα αθλητικών ρούχων και εξοπλισμού για διάφορες δραστηριότητες και αθλήματα. Είτε γυμναστική, ποδηλασία, κάμπινγκ και υπαίθριες δραστηριότητες, τρέξιμο, διασκεδαστικά και ομαδικά αθλήματα, χειμερινά αθλήματα ή θαλάσσια αθλήματα: η CRIVIT παρέχει τα πάντα για έναν ενεργό τρόπο ζωής - με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής.

Ως συνεργάτης που παρακινεί τους ανθρώπους να ασκηθούν, η CRIVIT εστιάζει στην ατομική ευημερία και εμπνέει όλους να είναι ενεργοί με τον δικό τους τρόπο. Άσκηση. Αθλητισμός. Ευημερία. Με την CRIVIT.

Επισκεφθείτε τη Lidl Κύπρου και στα:

corporate.lidl.com.cy

team.lidl.com.cy

lidlfoodacademy.com.cy

facebook.com/lidlcy

instagram.com/lidl_cyprus

youtube.com/lidlcyprus

linkedin.com/company/lidl-cyprus

Δειτε Επισης

Προχωρούν οι εργασίες για το νέο αρχαιολογικό μουσείο-Το έργο που επανατοποθετεί την Κύπρο στον πολιτιστικό χάρτη
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Έρχονται τρία νέα σχέδια περαιτέρω ενίσχυσης της απασχόλησης με στόχο την εργοδότηση 1.760 ατόμων
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος
PAPAFiLiPOU Forest Fruit Frozen Yogurt: Θα το αγαπήσεις!
Η PPD Global στρέφεται στην «πράσινη» ενέργεια και τις ΑΠΕ-Εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος στα κεντρικά γραφεία στη Λευκωσία
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας