Powered by

Ελίζα Ανδρέου: Έτοιμη για τη νέα πρόκληση στο marketing των Costa Coffee

Η ανάληψη της διεύθυνσης marketing ενός καταξιωμένου και ιδιαίτερα αγαπητού brand όπως το Costa Coffee αποτελεί μια τεράστια και απαιτητική πρόκληση για την Ελίζα Ανδρέου.

Με πολυετή εμπειρία στον χώρο της λιανικής και στρατηγική οπτική στην επικοινωνία, αναλαμβάνει έναν ρόλο-κλειδί σε ένα brand που έχει εδραιώσει ισχυρή παρουσία και διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης με το κυπριακό κοινό στον χώρο του καφέ και της καφεστίασης.

Όσο για τα νέα σχέδια της εταιρείας, η νέα Marketing Manager της Symeonides Coffee Cyprus μοιράζεται με ενθουσιασμό το στρατηγικό πλάνο αναβάθμισης και επέκτασης που υπόσχεται ακόμα πιο αυθεντικές και δυνατές εμπειρίες στα Costa Coffee.

Από τη λιανική στον κόσμο της καφεστίασης. Μια μετάβαση που φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και συναρπαστική πλην όμως με πολλές προκλήσεις τόσο για εσάς όσο και για το επιτυχημένο brand.

Η μετάβαση από τον κόσμο της λιανικής στο δυναμικό και συναρπαστικό πεδίο του καφέ και της καφεστίασης, και μάλιστα σε ένα brand τόσο ισχυρό και αναγνωρίσιμο όσο το Costa Coffee, είναι μια φοβερή πρόκληση και ευκαιρία. Η αλλαγή αυτή σημαίνει πολλά, και προσωπικά την αντικρίζω με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα, καθώς μου δίνεται η δυνατότητα να συμβάλω στην ανάπτυξη και ενίσχυση ενός brand που έχει ήδη εδραιωθεί στην καρδιά των καταναλωτών εδώ και 20 χρόνια στην Κύπρο.

Ο χώρος της καφεστίασης απαιτεί ευελιξία, άμεση αντίδραση στις τάσεις της αγοράς, και φυσικά την ικανότητα να δημιουργούμε μοναδικές εμπειρίες για τον καταναλωτή.

Τι έπεται λοιπόν στα Costa Coffee;

Στο προσεχές μέλλον νέες συνεργασίες με τοπικούς φορείς, ψηφιακές καινοτομίες που θα κάνουν την εξυπηρέτηση ακόμα πιο προσωποποιημένη και ευέλικτη θα πραγματοποιηθούν. Παράλληλα, ανακαινίσεις υφιστάμενων καταστημάτων και άνοιγμα νέων τοποθεσιών παγκύπρια, βρίσκονται στα άμεσα μας σχέδια.

Πώς αξιολογείτε τη μέχρι τώρα εμπειρία σας στην ανάπτυξη και προώθηση ενός επιτυχημένου concept όπως αυτό των Costa Coffee;

Το ταξίδι αυτό, από την αρχή της τοπικής μας παρουσίας στην Κύπρο μέχρι σήμερα, έχει καταδείξει τη δύναμη του brand, τη σημασία της συνεχούς εξέλιξης και της σύνδεσης με το κοινό που μας αγαπά και μας στηρίζει. Από την πρώτη στιγμή που το Costa Coffee εισήλθε στην κυπριακή αγορά, εστιάσαμε στο να προσφέρουμε όχι απλώς έναν καφέ, αλλά μία εμπειρία που να συνδέεται με τις καθημερινές στιγμές των πελατών μας. Η ποιότητα του προϊόντος μας και η συνεχής εξέλιξη του μενού ήταν αποφασιστικοί παράγοντες για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.

Αναπτύξαμε και προωθήσαμε την επικοινωνιακή στρατηγική μας με στόχο να είμαστε πάντα κοντά στο κοινό. Καταφέραμε να συνδεθούμε με τους πελάτες μας και να μοιραστούμε μαζί τους τις αξίες του brand.

Τι χρειάζεται ένας οργανισμός για να αναπτυχθεί και μάλιστα υγιώς;

Η ανάπτυξη απαιτεί μία δυνατή και δεμένη ομάδα που είναι πάντα επικεντρωμένη στους στόχους της. Η επένδυση στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού είναι σημαντικές και το κλειδί της συνεχιζόμενης επιτυχίας.

Πώς αποτιμάτε την έως τώρα πορεία του επιτυχημένου αυτού brand;

Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει αποδειχθεί εξαιρετικά θετική και έχω την αίσθηση ότι το Costa Coffee έχει πραγματικά εγκαθιδρυθεί ως ένα από τα αγαπημένα brands για τους καταναλωτές στο νησί που λατρεύει τον καφέ. Είμαι ενθουσιασμένη για τις προοπτικές που ανοίγονται μπροστά μας και τη συνέχιση αυτής της επιτυχίας.

Ελίζα Ανδρέου2

Κατά την άποψή σας, ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες που έχουν συμβάλει στην επιτυχία των Costa Coffee στην Κύπρο; Και ποια θεωρείτε ότι είναι τα επόμενα βήματα για να διατηρηθεί αυτή η δυναμική στην τοπική αγορά και στο μέλλον;

Η επιτυχία του Costa Coffee στην Κύπρο δεν είναι τυχαία. Βασίζεται σε στρατηγικές επιλογές που έχουν εξασφαλίσει τη διαχρονικότητα και την αφοσίωση των καταναλωτών. Υπάρχουν τρεις βασικοί παράγοντες που έχουν συμβάλει σε αυτήν την επιτυχία:

  • Ποιότητα & Καινοτομία Προϊόντων
  • Εμπειρία Πελάτη & Brand Loyalty
  • Δυναμικό Marketing & Σύνδεση με την Τοπική Κοινότητα

Ποιες είναι οι βασικές στρατηγικές marketing που εφαρμόζετε για να ενισχύσετε την παρουσία των Costa Coffee στην κυπριακή αγορά και να προσελκύσετε νέους καταναλωτές;

Η ανάπτυξη ενός ισχυρού brand στην αγορά του καφέ απαιτεί στοχευμένες στρατηγικές που ενισχύουν την παρουσία και διατηρούν το ενδιαφέρον. Κάποιοι βασικοί άξονες για να προσελκύσουμε νεανικό κοινό και να διατηρήσουμε την αφοσίωση των υφιστάμενων πελατών είναι:

  • Digital & Social Media Marketing
  • Limited Time Offers & Seasonal Campaigns
  • Loyalty & Customer Experience
  • Στρατηγικές Συνεργασίες & Τοπική Σύνδεση
  • Εμπειρία Beyond the Cup

Δημιουργούμε περισσότερα από έναν καλό καφέ, προσφέρουμε μια εμπειρία που οι καταναλωτές θυμούνται και μοιράζονται μαζί μας.

Με την αυξανόμενη σημασία της digital marketing στρατηγικής, πώς αξιοποιείτε τα social media και τις νέες τεχνολογίες για να ενισχύσετε τη σχέση των πελατών με το brand;

Στη σημερινή digital-first εποχή, οι νέες τεχνολογίες παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της σχέσης μας με τον κόσμο. Στηριζόμαστε στην αλληλεπίδραση, προσωποποίηση και καινοτομία.

Δίνουμε μεγάλη έμφαση στη δημιουργία engagement μέσω social media. Πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebook και το TikTok μάς επιτρέπουν να επικοινωνούμε άμεσα με το κοινό μας, μέσω stories, user-generated content, διαγωνισμών και giveaways που ενισχύουν την αφοσίωση των καταναλωτών. Αναβαθμίσαμε την εφαρμογή και loyalty πρόγραμμα μας ενισχύοντας τη σύνδεσή του κοινού με το brand. Εφαρμόζουμε τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την εμπειρία εξυπηρέτησης και να προσφέρουμε διαδραστικές δυνατότητες στους πελάτες. Παράλληλα, μέσω της επιλογής pick up, διευκολύνουμε τη διαδικασία αγοράς, δίνοντας έμφαση στην ταχύτητα και την ευκολία προς τον κόσμο.

Ο ανταγωνισμός στον χώρο του καφέ είναι ιδιαίτερα έντονος. Πώς διαφοροποιείται η επικοινωνιακή στρατηγική των Costa Coffee ώστε να ξεχωρίζει και να παραμένει relevant στο κοινό της Κύπρου;

Η διαφοροποίηση είναι το κλειδί για να παραμείνει ένα brand δυνατό σε έναν τόσο ανταγωνιστικό χώρο. Στην Κύπρο, η επικοινωνιακή μας στρατηγική βασίζεται σε αυθεντικότητα, σύνδεση με την τοπική κουλτούρα και tailor-made εμπειρία.

Επικεντρωνόμαστε στη δημιουργία που ξεπερνά την απλή προώθηση προϊόντων. Μέσα από τις καμπάνιες μας, αναδεικνύουμε τις στιγμές απόλαυσης και σύνδεσης που προσφέρει ο καφές μας, χρησιμοποιώντας παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα.

Παράλληλα, δίνουμε έμφαση στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και digital convenience. Μέσα από loyalty προγράμματα, εξατομικευμένες προτάσεις μέσω pick up & delivery, κάνουμε τη εμπειρία πελατών ευκολότερη, και διατηρούμε ισχυρή και συνεχή επικοινωνία.

Ενσωματώνουμε καινοτόμες ενέργειες, όπως seasonal προϊόντα και limited time offers, για να κρατάμε το ενδιαφέρον του κοινού ζωντανό. Οι γεύσεις μας εξελίσσονται συνεχώς, με iconic επιλογές που έχει αγαπήσει ο κόσμος όπως το Maple Nut, Black Forest, Gingerbread, Pistachio, τα χαρακτηριστικά Freddo και Φραπέ, που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις του κυπριακού κοινού.

Δειτε Επισης

E.V.H. Investments: Ολοκλήρωση squeeze out και απόκτηση του 100% της Salamis Tours
Aegean: Η νέα απευθείας πτήση Λάρνακα-Ρώμη και η περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης της στην κυπριακή αγορά
Το Nikki Beach Resort & Spa Porto Heli καλωσορίζει τη νέα σεζόν με μια ειδική προσφορά
Κώστας Κουμής: Σημαντική η πολωνική αγορά για τον τουρισμό, ρεκόρ αφίξεων το 2024
Ζητούν αντισταθμιστικά οφέλη από τη λειτουργία του αεροδρομίου Λάρνακας οι επηρεαζόμενοι δήμοι
Αυξημένη κινητικότητα στις κρατήσεις ξενοδοχείων ενόψει Πάσχα-Η ετοιμότητα για τοποθέτηση μονάδων αφαλατώσεων
Πρώτα σημάδια για τις επιπτώσεις των δασμών στον αμερικανικό τουρισμό προς Ευρώπη-Επιβραδύνονται οι κρατήσεις
Η εκδήλωση της AnimaWings στην Πρεσβεία της Ρουμανίας για την έναρξη πτήσεων Λάρνακα-Βουκουρέστι(pics)
Στην Πολωνία η ΕΤΑΠ Αμμοχώστου για προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής-Roadshow Υφ. Τουρισμού
Πάσχα με παράδοση και πολυτέλεια στο Cap St Georges Hotel & Resort