Γιατί η υπαίθρια διαφήμιση (OOH) είναι η έξυπνη επένδυση-Η πρόταση της AdVantage Media
Δελτίο Τύπου 09:16 - 29 Απριλίου 2025

Η υπαίθρια διαφήμιση επιστρέφει δυναμικά, προσφέροντας στις επιχειρήσεις έναν αναντικατάστατο τρόπο άμεσης και ουσιαστικής επικοινωνίας με το κοινό τους. Η AdVantage Media, μια νέα δύναμη στην αγορά της Κύπρου, υπενθυμίζει ότι ο δρόμος παραμένει το μέσο που τραβάει τα βλέμματα και δημιουργεί απήχηση.
Γιατί να επενδύσει μια επιχείρηση σε OOH (Out-of-Home); Γιατί είναι σταθερή, διαρκής και παρούσα 24 ώρες το 24ωρο. Ένα σωστά τοποθετημένο billboard μιλάει στο κοινό την ώρα που οδηγεί, περπατά ή περιμένει στο φανάρι. Γίνεται ένα φυσικό σημείο επαφής με το brand, διατηρώντας την προσοχή του κοινού σε πραγματικό περιβάλλον.
«Οι πελάτες μας μάς λένε το ίδιο πράγμα: οι καμπάνιες τους στον δρόμο φέρνουν αισθητά αποτελέσματα. Γιατί; Γιατί είναι απλές και δημουργικές. Το brand σου γίνεται μέρος της καθημερινότητας», αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Ραφαήλ Αγαθαγγέλου.
Η AdVantage Media έχει ήδη τοποθετήσει πινακίδες σε κεντρικά σημεία του νησιού και ετοιμάζει επέκταση σε όλη την Κύπρο. Προσφέρει στις επιχειρήσεις όχι μόνο χώρο, αλλά και στρατηγική καθοδήγηση: ποια τοποθεσία θα έχει τη μεγαλύτερη απήχηση, τι μήνυμα τραβάει το βλέμμα, πώς μετριέται η απόδοση.
Η υπαίθρια διαφήμιση (OOH) δεν είναι απλώς μια πινακίδα. Είναι μια σταθερή επένδυση σε αναγνωρισιμότητα, κύρος και παρουσία. Και με τη σωστή προσέγγιση, μπορεί να γίνει το πιο δυνατό σου χαρτί στην αγορά.
Σχετικά με την AdVantage Media
Η AdVantage Media είναι μια κυπριακή εταιρεία που ειδικεύεται στην υπαίθρια διαφήμιση και τα στρατηγικά billboards. Με έμφαση στον δημιουργικό σχεδιασμό και την τοποθέτηση υψηλής προβολής billboards, βοηθά επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν στον φυσικό χώρο με ουσιαστική απήχηση στο κοινό.