Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει

Η skroutz.cy παρουσιάζει τη νέα της marketing καμπάνια, με βασικό μήνυμα: «Skroutz.cy: Shop everything».

Ο στόχος της καμπάνιας απλός. Να ενημερώσει, χωρίς περιττά λόγια, ότι η Skroutz είναι η πλατφόρμα όπου μπορεί ο καταναλωτής να βρει τα πάντα, εύκολα, γρήγορα και σε εξαιρετικές τιμές.

Αυτή η καμπάνια έρχεται σαν συνέχεια όλων των υπολοίπων marketing ενεργειών, αλλά και του στρατηγικού στόχου της πλατφόρμας να εξηγήσει σε όλους τους καταναλωτές τη δυναμική του marketplace, τόσο ως concept, όσο και για τις δυνατότητες που προσφέρει, λύνοντας ένα υπαρκτό πρόβλημα: την ευκολία και την ασφάλεια στις online αγορές.

Η δημιουργική ομάδα της Skroutz επέλεξε μια ξεκάθαρη και προσγειωμένη προσέγγιση, με λιγότερη θεωρία, περισσότερο πρακτικό νόημα.

Το κεντρικό μήνυμα «Skroutz.cy: shop everything» ενισχύεται με ευρηματικά one-liners που συνδυάζουν διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων με εμπειρίες της καθημερινότητας, όπως:
«Από ρούχα σε σούπερ τιμές για να βγεις έξω, μέχρι τηλεοράσεις για να μείνεις μέσα».
Με αυτό τον τρόπο, η καμπάνια αναδεικνύει όχι μόνο τη μεγάλη ποικιλία των προϊόντων που μπορεί να βρει ο καταναλωτής στην πλατφόρμα, αλλά και τα βασικά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα:

Τεράστια ποικιλία προϊόντων

Εκπληκτικές προσφορές

Γρήγορη παράδοση στην πόρτα σου

Άνεση και ευκολία, όπου κι αν είσαι

Η καμπάνια απευθύνεται σε όλο το κυπριακό κοινό, το οποίο είναι εξοικειωμένο με την τεχνολογία, αναζητά πρακτικές λύσεις για τις αγορές του, ενώ την ίδια στιγμή ψάχνει την άνεση και την ευκολία που προσφέρει το online shopping.

Με λόγο καθημερινό, αυθεντικό και φιλικό, η Skroutz.cy καλεί την Κύπρο να ανακαλύψει έναν νέο, πιο εύκολο τρόπο να ψωνίζει: όλα σε μία εφαρμογή, με ένα κλικ και… χωρίς κόπο.

Skroutz. Τα βρίσκεις όλα.

Σχετικά με το Skroutz

Η Skroutz Α.Ε. συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα. H Skroutz ξεκίνησε την λειτουργία της στην Κύπρο το 2022.

Οι καταναλωτές βρίσκουν στο skroutz.cy πάνω από 28 εκατ. προϊόντα από περίπου 8.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, απολαμβάνοντας ασφάλεια αγορών, εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων και δωρεάν επιστροφή προϊόντων με κάθε αγορά μέσω Skroutz. Όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών στους καταναλωτές και το πιο αποδοτικό κανάλι πωλήσεων στους συνεργάτες της.

H Skroutz A.E. ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Αθήνα και απασχολεί πάνω από 600 εργαζομένους, ενώ μετά από 20 χρόνια λειτουργίας έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το σημείο αναφοράς για την ιδανική αγοραστική εμπειρία καταγράφοντας σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8 εκατ. επισκέψεις.

Βρείτε μας:

Δειτε Επισης

15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή