powered by

Η Coca-Cola στέλνει το μήνυμα της συμπερίληψης και δίνει το έναυσμα για την έναρξη της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου

Με σύνθημα A Goal for Inclusivity, η Coca-Cola στέλνει το μήνυμα της συμπερίληψης και δίνει το έναυσμα για την έναρξη της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου, σε μια γιορτή που ξεπερνά τα γήπεδα και δίνει αξία στη συμμετοχή και τη διαφορετικότητα.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η κλήρωση των Ημιτελικών του Κυπέλλου Coca–Cola Α’ – Β’ Κατηγορίας αγωνιστικής περιόδου 2024-2025, στο Συνεδριακό Κέντρο του ΓΣΠ στη Λευκωσία, στην παρουσία του Γενικού Διευθυντή της ΚΟΠ Ανθούλη Μυλωνά, του Αναπληρωτή Προέδρου της ΚΟΠ Χάρη Λοϊζίδη και της Channel Marketing Manager Coca-Cola HBC Κύπρου Ζαφείρως Σταύρου, εκπροσώπους ομάδων και δημοσιογράφων.

Ακόμη, έδωσαν το παρών τους, τόσο η Προέδρος του ΔΣ του Παγκύπριου Συνδέσμου Αυτισμού Κύπρου Τασούλα Γεωργιάδου, όσο και νέοι με αυτισμό που συμμετείχαν στη διαδικασία της κλήρωσης.

Η κ. Ζαφείρω Σταύρου, εκπροσωπώντας την Coca-Cola, δήλωσε: «Για εμάς στην Coca-Cola HBC Κύπρου, η υποστήριξη του αθλητισμού δεν είναι απλώς κομμάτι της στρατηγικής μας, είναι έκφραση της πίστης μας στις αξίες που εκπροσωπεί: Τον σεβασμό, την ισότητα, την ομαδικότητα και την συμπερίληψη.

Μέσα από τη συνεργασία μας με τον Σύνδεσμο Αυτισμού Κύπρου, στο πλαίσιο του Κυπέλλου Coca-Cola και έχοντας ως κεντρικό μήνυμα το «Ένα Γκολ για τη Συμπερίληψη | A Goal for Inclusivity», στέλνουμε όλοι μαζί-Coca-Cola, ΚΟΠ, ομάδες και φίλαθλοι-το μήνυμα πως το ποδόσφαιρο ανήκει σε όλους και όλες.

Κάθε παιδί και κάθε άνθρωπος έχει θέση στο γήπεδο, στην εξέδρα, στη ζωή, με ίσες ευκαιρίες και χωρίς αποκλεισμούς», είπε η κα Σταύρου, ευχαριστώντας θερμά την ΚΟΠ για τη συνεργασία τους όπως και όλες τις ομάδες που συνεχίζουν να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους εντός και εκτός γηπέδων.

Τα ζευγάρια που κληρώθηκαν, είναι:

  • Ομόνοια Λευκωσίας - ΑΕΚ Λάρνακας
  • Πάφος FC - Απόλλωνας Λεμεσού

Η Coca-Cola HBC Κύπρου εύχεται καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες.

Δειτε Επισης

Η Coca-Cola στέλνει το μήνυμα της συμπερίληψης και δίνει το έναυσμα για την έναρξη της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου
Η γκαλερί των επιλέκτων-Η Altius Insurance βραβεύει τους κορυφαίους της σε επίσημη τελετή
Trust Insurance Cyprus: Τα επιτεύγματα της εταιρείας στο ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων
CIM Summit 2025: Ενημέρωση, δικτύωση και ανταλλαγή γνώσεων... Ένα σημαντικό γεγονός στη διοίκηση επιχειρήσεων(vid)
Kapnos Airport Shuttle: Σε μισή ώρα τα δρομολόγια στο αεροδρόμιο Λάρνακας
Tο Andrey & Julia Dashin’s Foundation στήριξε το iFitness Day 2025
«ΦΩΝΗ»: Ορόσημο η ψήφιση τροποποιητικού νομοσχεδίου για καταπολέμηση της παιδικής πορνογραφίας και σεξουαλικής κακοποίησης
Πασχαλινό τραπέζι με ασφάλεια και υγεία-Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Με τη στήριξη της COSMOS Insurance, 51 οικογένειες βρήκαν «σπίτι» για 648 νύχτες στο Ronald McDonald House®
Νέο 100% επιχορηγημένο σεμινάριο από το Marketing LAB: Στρατηγική Marketing & Brand Building για Μικρομεσαίες επιχειρήσεις: Omnichannel Approach