Την Μεγάλη Τετάρτη η δημοσιοποίηση τιμών 41 προϊόντων για το πασχαλινό τραπέζι

Τις τιμές 41 προϊόντων σε 125 υποστατικά, παγκύπρια, καταγράφουν σήμερα οι λειτουργοί της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ), ενόψει του πασχαλινού τραπεζιού, όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή Κωνσταντίνος Καραγιώργης, προσθέτοντας ότι τα αποτελέσματα θα δημοσιοποιηθούν για τους καταναλωτές το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης, 16 Απριλίου.

Συγκεκριμένα, ο κ. Καραγιώργης είπε ότι σήμερα πραγματοποιείται η διαδικασία καταγραφής των τιμών 41 προϊόντων από 125 υποστατικά σε όλες τις επαρχίες της Κύπρου, συμπεριλαμβανομένου και της Αμμοχώστου και πρόσθεσε ότι τα 41 προϊόντα αφορούν τις κατηγορίες Φρέσκα κρέατα, Αρτοποιήματα, Αλεύρι, αυγά, τυρί, Λαχανικά, Ελαιόλαδα, Κάρβουνα και Σοκολατένια πασχαλινά αυγά.

Είπε ακόμη ότι τα 125 υποστατικά παγκύπρια αφορούν σε 19 μεγάλες υπεραγορές, 18 μικρές υπεραγορές, 49 κρεοπωλεία και 29 αρτοποιεία.

Ανέφερε επίσης ότι η καταγραφή γίνεται επί τόπου από τους επιθεωρητές της Υπηρεσίας και με την επιστροφή τους στα γραφεία οι τιμές καταχωρούνται σε ένα ενιαίο πίνακα ο οποίος θα σταλεί μέχρι αύριο στα κεντρικά γραφεία της Υπηρεσίας όπου θα γίνει η ανάλυση των τιμών, οι οποίες θα παρουσιαστούν στη συνέχεια στους καταναλωτές.

Ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή εξήγησε ότι στην ανάλυση θα παρουσιάζονται οι χαμηλότερες και οι υψηλότερες τιμές και θα γίνεται σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024 και πιθανό να γίνει και υπολογισμός του κόστους ενός πασχαλινού τραπεζιού.

Δειτε Επισης

Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις