Εδραιώνουν τη δυναμική τους τα υβριδικά αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 44%-Ποιες μάρκες προτιμούν οι αγοραστές

Ασταμάτητη φαίνεται να είναι η ανοδική πορεία που καταγράφουν οι εγγραφές υβριδικών αυτοκινήτων, οι οποίες καταλαμβάνουν πλέον μερίδιο αγοράς κοντά στο 44%.

Σε μια περίοδο που οι εγγραφές επιβατηγών αυτοκινήτων σαλούν, αλλά και η συνολική αγορά μηχανοκίνητων οχημάτων, εξακολουθούν να υποχωρούν, τα υβριδικά εξακολουθούν να κερδίζουν μερίδια αγοράς από τα βενζινοκίνητα και τα πετρελαιοκίνητα.

Από τις 6.084 εγγραφές επιβατηγών σαλούν που καταγράφηκαν την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου του 2025, οι 2.670 ή ποσοστό 43,9% αφορούσαν υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ αν απομονωθούν οι εγγραφές ιδιωτικών υβριδικών (2.507) το μερίδιο αγοράς φτάνει το 45,6%.

Την ίδια ώρα, στο 5,27% αυξήθηκε το μερίδιο αγοράς των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων σαλούν την πρώτη διμηνία του 2025 (από 3,1 την ίδια περίοδο του 2024), με 321 εγγραφές.

Οι top μάρκες υβριδικών

Την πρωτιά στις εγγραφές υβριδικών αυτοκινήτων σαλούν κατέχει το πρώτο δίμηνο του 2025 η Toyota, με 810 εγγραφές.

Σημειώνεται ότι οι εγγραφές υβριδικών της Toyota καταλαμβάνουν περίπου το 80% των συνολικών εγγραφών επιβατηγών σαλούν της μάρκας (1.054) για τη συγκεκριμένη περίοδο.

hybrid2

Ακολουθούν πιο κάτω οι Nissan (231), Hyundai (194) και Mercedes (161), ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Honda (145).

Στη λίστα με τις εγγραφές υβριδικών αυτοκινήτων σαλούν συγκαταλέγονται επίσης brands, όπως Renault (129), BMW (118), Mini (92), Land Rover (86) και Jeep (82).

Δειτε Επισης

Παρουσιάστηκαν σε Βρετανούς επενδυτές οι ευκαιρίες που προσφέρει η Κύπρος-Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες
Έπεσαν οι υπογραφές με το Υπερταμείο της Ελλάδας για το λιμάνι και την μαρίνα Λάρνακας-Τι προβλέπει η συμφωνία
Τα πεζούνια... βαποράκια, οι «Εσκομπάρ» των Forex και οι «ανακαλύψεις» Φαίδωνα για την Λατινική Αμερική
Το σχέδιο δράσης της Κυβέρνησης για ώθηση στις εξαγορές και συγχωνεύσεις ΜμΕ-Πλάνο τριετίας σε τρεις άξονες
Στέλιος Γαβριήλ: Συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας των κατασκευών με συνεργασία επαγγελματιών και φορέων
Νίκος Χριστοδουλίδης: Αιτήματα από ομάδες άλλων χωρών για αξιοποίηση του «Σπύρος Κυπριανού» επί πληρωμή
Τρίποντο από ΕΚΟ Κύπρου...Main Event Sponsor και στην κορυφαία βαθμίδα των χορηγών του FIBA EuroBasket 2025
Πιο απαραίτητη από ποτέ η υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών και σύγχρονων υποδομών στις επιχειρήσεις
KULT boutiques: Παρουσίασαν τη συλλογή «ZEGNA L'Oasi di Lino SS25» στο ξενοδοχείο Anassa
Lidl Κύπρου-Ερυθρός Σταυρός: Αλυσίδα προσφοράς προς όλους για ένα καλύτερο αύριο