Λ. Ζουρίδης: Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο Υπεραγορών MAS

Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο σήμερα και τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο τομέας, αναδεικνύει ο γενικός διευθυντής του Ομίλου Υπεραγορών Mas, Λουκάς Ζουρίδης, τονίζοντας πως «η ραγδαία και ανεξέλεγκτη αύξηση τιμών λόγω του πληθωρισμού οδήγησαν τον κλάδο λιανικού εμπορίου σε σωρεία προβλημάτων».

Παράλληλα σε συνέντευξή του αναφέρεται στα πλεονεκτήματα της συμμετοχής υπεραγορών στον Όμιλο, υποδεικνύοντας ότι «ο Όμιλος από την ίδρυσή του είχε σαν στόχο την προσφορά άριστης ποιότητας προϊόντων σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή τιμή στην αγορά».

Σύμφωνα με τον κ. Ζουρίδη, σήμερα ο Όμιλος διαθέτει 54 Υπεραγορές MAS παγκύπρια και πάνω από 2,000 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα αναγκών του κάθε νοικοκυριού.

Όπως σημειώνει, «με αυτό το ισχυρό προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, το οποίο ενισχύεται διαρκώς, οι Υπεραγορές MAS θα συνεχίσουν να αποτελούν ένα σταθερό προορισμό οικονομικών αγορών για κάθε νοικοκυριό».

Σε ό,τι αφορά τους στόχους του Ομίλου, ο κ. Ζουρίδης αναφέρει ότι «το 2025, αναθεωρώντας το αναπτυξιακό μας πλάνο, προχωράμε σε περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου μας με στόχο τα 75 καταστήματα Παγκύπρια, την αύξηση του ετήσιου κύκλου εργασιών στα 270 εκ. ευρώ και την ανάπτυξη ενός υπερσύγχρονου κέντρου διαμονής με την εξαγορά δύο νέων αποθηκών με συνολική χωρητικότητα τις 6,000 παλέτες».

ΖΟΥΡΙΔΗΣ

Σε μία εποχή όπου οι αλλαγές είναι ραγδαίες και πολλές φορές αναπάντεχες, ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζει το λιανικό εμπόριο σήμερα;

Τόσο η πανδημία όσο και οι γεωπολιτικές εντάσεις την τελευταία τετραετία κυρίως στην Ουκρανία και το Ισραήλ, αδιαμφησβήτητα, έχουν επηρεάσει όλους τους τομείς του Λιανικού Εμπορίου.

Η ραγδαία και ανεξέλεγκτη αύξηση τιμών λόγω του πληθωρισμού οδήγησαν τον κλάδο λιανικού εμπορίου σε σωρεία προβλημάτων.

Η αύξηση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων και η αύξηση στο κόστος προμήθειας / εισαγωγής προϊόντων είχε ως φυσικό συνεπακόλουθο αναπόφευκτες και σημαντικές αυξήσεις τιμών στο τελικό προϊόν που φθάνει στον καταναλωτή.

Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί, είναι εύλογο ότι και το καλάθι του καταναλωτή συρρικνώνεται καθημερινά, καθώς περιορίζει τις αγορές του για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στο αυξανόμενο κύμα ακρίβειας.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες, πως αντιδρά ο Όμιλος Υπεραγορών MAS και ποιος είναι ο σχεδιασμός ώστε να συγκρατήσει, στο μέτρο του δυνατού, τις αυξήσεις των τιμών;

Ο Όμιλος από την ίδρυσή του είχε σαν στόχο την προσφορά άριστης ποιότητας προϊόντων σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή τιμή στην αγορά.

Αυτό συνεχίζει να κάνει μέχρι και σήμερα, απορροφώντας, από την μία, ένα μέρος της αύξησης των λειτουργικών του εξόδων και, από την άλλη, διευρύνοντας την γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας τα οποία είναι εφάμιλλής ποιότητας με τα επώνυμα παραδοσιακά brands ενώ έχουν χαμηλότερη τιμή.

Σήμερα, διαθέτουμε και στις 54 Υπεραγορές MAS, Παγκύπρια, πάνω από 2,000 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα αναγκών του κάθε νοικοκυριού. Με αυτό το ισχυρό προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, το οποίο ενισχύεται διαρκώς, οι Υπεραγορές MAS θα συνεχίσουν να αποτελούν ένα σταθερό προορισμό οικονομικών αγορών για κάθε νοικοκυριό.

Μία καινοτόμα ενέργεια που πραγματοποίησε ο Όμιλος Υπεραγορών MAS προκειμένου να παρέχει όσο το δυνατό χαμηλότερες τιμές προϊόντων είναι η δημιουργία της εφαρμογής για smartphones «mas&WIN!» η οποία είναι η μόνη που προσφέρει επιπλέον επιστροφή χρημάτων στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι των καταναλωτών, αμέσως μόλις ολοκληρώσουν τις αγορές τους.
Η εφαρμογή «mas&WIN!»

Πως η εφαρμογή «mas&WIN!» βοηθάει τον καταναλωτή ως προς την εξοικονόμηση και ποιο είναι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα;

Η καινοτόμα εφαρμογή που δημιούργησε ο Όμιλος Υπεραγορών MAS άλλαξε τα δεδομένα στην επιβράβευση των καταναλωτών.

Η πρωτοποριακή λειτουργία «Cashback» που διαθέτει η εφαρμογή, δίνει την δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές με την ολοκλήρωση των αγορών τους να λάβουν άμεση επιστροφή χρημάτων στο ηλεκτρονικό τους πορτοφόλι.

Το ποσό που συγκεντρώνει ο καταναλωτής, μπορεί να εξαργυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή σε οποιοδήποτε προϊόν και σε όποια Υπεραγορά MAS επιθυμεί.

Με την λειτουργία αυτή, ο Όμιλος, προσφέρει την ευκαιρία σε όλους τους πελάτες του να εξοικονομούν χρήματα έπειτα από κάθε ψώνισμά τους.

Αξίζει να αναφερθεί πως, το 2024, ο Όμιλος ξεπέρασε το ποσό των €250.000 στην επιστροφή χρημάτων στους καταναλωτές. Στο μεταξύ, η εφαρμογή διαθέτει επίσης πληθώρα λειτουργιών, όπως άμεση πρόσβαση στα φυλλάδια προσφορών, προσφορές αποκλειστικά μέσω της εφαρμογής, ολόχρονους και μηνιαίους διαγωνισμούς, νέα του Ομίλου, αλλά και ειδικές προσωποποιημένες προσφορές βασισμένες στις αγοραστικές συνήθειες των πελατών.

Από την ημέρα που η εφαρμογή τέθηκε σε ισχύ, έχει ξεπεράσει τις 50,000 downloads και το βασικό της πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού είναι η άμεση επιστροφή χρημάτων στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι των καταναλωτών.

Στο σημείο αυτό να προσθέσω πως από τον Φεβρουάριο θα ενισχύσουμε περαιτέρω το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, δημιουργώντας την λειτουργία «Massive Cashback».

Η συγκεκριμένη λειτουργία θα αφορά προσφορές αρκετά περιορισμένου χρόνου αλλά με μεγαλύτερο ποσό επιστροφής χρημάτων.

Τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο

Πέραν από τους πελάτες, τι προσφέρει ο Όμιλος στους ιδιοκτήτες Υπεραγορών και ποια τα οφέλη συμμετοχής μιας τοπικής Υπεραγοράς στο Δίκτυο του Ομίλου MAS;

Τα οφέλη και πλεονεκτήματα είναι πολλά. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι το 95% των Μελών του Δικτύου MAS είχαν τα τελευταία χρόνια αύξηση πωλήσεων πάνω από 18% ετησίως, αυτό αποτελεί σίγουρα ένα δυνατό κίνητρο.

Ταυτόχρονα, με τον τρόπο που επιλέγουμε την εισαγωγή μιας Υπεραγοράς στον Όμιλο διασφαλίζουμε την αυτονομία και την γεωγραφική αποκλειστικότητα της στην περιοχή που βρίσκεται.

Επιπροσθέτως, εύλογο είναι πως όλα τα μέλη του Δικτύου MAS από την πρώτη μέρα έχουν πρόσβαση σε ένα Ολοκληρωμένο Πακέτο Υποστήριξης το οποίο καλύπτει όλα τα θέματα του λιανικού εμπορίου και μάλιστα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες και δυνατότητες του καθενός. Πιο συγκεκριμένα στο πακέτο υποστήριξης περιλαμβάνονται:

  • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
  • Τακτική Επιμόρφωση μέσω των Σεμιναρίων και Παρουσιάσεων
  • Κατεύθυνση Βέλτιστων Πρακτικών Λιανικής Λειτουργίας
  • Αποδοτική Λειτουργία προς Αύξηση Πωλήσεων και Κερδοφορίας
  • Λειτουργία Εφοδιαστικής Αλυσίδας
  • Κοινή επικοινωνιακή πλατφόρμα
  • Μεγάλη αγοραστική δύναμη και εμπορικές συμφωνίες
  • Σχεδιαστική υποστήριξη και υλοποίηση ανακαινίσεων καταστημάτων
  • Υποστήριξη Marketing & Διαφήμισης σε όλα τα μέσα…και πολλά άλλα.

Θα ήθελα να αναφέρω πως παρά τις τρέχουσες και απρόβλεπτες συνθήκες, συνεχίζουμε να προσφέρουμε ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο ωφελημάτων στις Υπεραγορές που επιθυμούν να ενταχθούν στον Όμιλο, ενώ ταυτόχρονα είμαστε πάντα δίπλα στις υπάρχουσες Υπεραγορές MAS, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία και κερδοφορία τους.

Κλείνοντας, ως η μεγαλύτερη αλυσίδα Υπεραγορών στην Κύπρο, θέλω να τονίσω πως το 2025 ο Όμιλος θα συνεχίσει να επεκτείνεται, με τέσσερις νέες προσθήκες καταστημάτων στο Δίκτυο MAS, απαριθμώντας πλέον 59 Υπεραγορές MAS Παγκύπρια.

Οι στόχοι για το 2025

Γενικότερα, ως ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Υπεραγορών MAS, πως ήταν το 2024, τι προβλέπεται για την νέα χρονιά και το πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου Mas;

Ο Όμιλος Υπεραγορών MAS, παρά την αβεβαιότητα λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων, συνεχίζει σταθερά και με ιδιαίτερη προσοχή την αναπτυξιακή του πορεία.

Το 2024, πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέσει, την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων μας στα 54 καθώς και την αύξηση του ετήσιου κύκλου εργασιών μας στα 190 εκ. ευρώ.

Όλοι οι στόχοι επιτεύχθηκαν εντός του χρονοδιαγράμματος που τέθηκε και σε μια πρωτόγνωρα δύσκολη και απαιτητική περίοδο.

Το 2025, αναθεωρώντας το αναπτυξιακό μας πλάνο, προχωράμε σε περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου μας με στόχο τα 75 καταστήματα Παγκύπρια, την αύξηση του ετήσιου κύκλου εργασιών στα 270 εκ. ευρώ και την ανάπτυξη ενός υπερσύγχρονου κέντρου διαμονής με την εξαγορά δύο νέων αποθηκών με συνολική χωρητικότητα τις 6,000 παλέτες.

Ως η μεγαλύτερη αλυσίδα «Convenient Stores» στην Κύπρο, είμαστε η πλησιέστερη Υπεραγορά σε κάθε νοικοκυριό.

Δειτε Επισης

Λ. Ζουρίδης: Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο Υπεραγορών MAS
Βραβεία Αρχιτεκτονικής, Aρχιτεκτονικής Εσωτερικού Χώρου και Ανάπτυξης Γης: Τελευταίο τριήμερο για υποβολή έργων
Σε τροχιά υλοποίησης η μεγάλη ανάπτυξη της Μητρόπολης Λεμεσού στον Άγιο Αθανάσιο-Όλα όσα θα περιλαμβάνει
Δεν θέλει συμπληρωματικούς προϋπολογισμούς ο Μάκης-Αυστηρές συστάσεις προς όλους για συγκράτηση δαπανών
Αλέξης Άννινος: Στενό το περιθώριο των οκτώ μηνών, κάνουν ό,τι μπορούν οι εισαγωγείς για τις ανακλήσεις
Ν. Χριστοδουλίδης: 15 εκατ. για το «Σπύρος Κυπριανού», έξτρα χορηγία 2,5 εκατ. στην ΚΟΚ- «Επενδύουμε στο EuroBasket 2025»
Σύνδεσμος Τυροκόμων: Διαχρονική δέσμευση η διασφάλιση και περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών χαλλουμιού
Γ. Παπαναστασίου: Στρατηγικός και ο μεγαλύτερος εταίρος της Ε.Ε. από πλευράς εμπορίου και επενδύσεων οι ΗΠΑ
Πού βρίσκεται η μέλετη για το λιμάνι και την μαρίνα της Λάρνακας...«Θα πιέσουμε ώστε να γίνει το συντομότερο»
Ο πόλεμος των δασμών και πόσο πρέπει να ανησυχεί η Κύπρος-«Δεν είναι καλό νέο για την παγκόσμια οικονομία»