Αυτά είναι τα υπό ανάκληση οχήματα για αερόσακους takata-Δείτε αναλυτικά τους καταλόγους κάθε εταιρείας

Κατάλογο οχημάτων τα οποία είναι σε ανάκληση για αντικατάσταση/επιδιόρθωση των αερόσακων έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Μεταφορών.

Όπως αναφέρει, ο εν λόγω κατάλογος αφορά οχήματα που ήταν ενεργά, δηλαδή είχαν άδεια κυκλοφορίας σε ισχύ ή ήταν δηλωμένα ως ακινητοποιημένα στις 14/11/2024.

Στον κατάλογο περιλαμβάνονται οχήματα που υπόκεινται στην υπό αναφορά ανάκληση. Σε κάποια οχήματα υπάρχει οδηγία για ΑΜΕΣΗ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ λόγω ανάκλησης του πιστοποιητικού καταλληλότητας και αφορά τα οχήματα που αναφέρονται στην πιο πάνωπαράγραφο.

Καλούνται όλοι οι ιδιοκτήτες να λάβουν σοβαρά υπόψη την σύσταση μη χρήσης που ανακοίνωσε το Υπουργείο τον Δεκέμβριο το 2024 και σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό να λαμβάνουν μέτρα για περαιτέρω μείωση του κινδύνου όπως για παράδειγμα να μετακινούνται όπου μπορούν με άλλα οχήματα.

Ο κατάλογος καταρτίστηκε με βάση πληροφόρηση σε σχέση με τα οχήματα που ήταν ενεργά, δηλαδή είχαν άδεια κυκλοφορίας σε ισχύ ή ήταν δηλωμένα ως ακινητοποιημένα στις 14/11/2024, η οποία λήφθηκε από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών μέχρι και τις 31.1.2025.

Η πληροφόρηση που αναφέρεται πιο πάνω έχει αποσταλεί στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών από τους διανομείς του κατασκευαστή ή/και έχει εξαχθεί από αξιολόγηση/ανάλυση του συνόλου των ενεργών οχημάτων κατά τις 14.11.2024 που έγινε από το Κέντρο Αριστείας «Κοίος» του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Η αξιολόγηση / ανάλυση του «Κοίος» βασίστηκε σε διαθέσιμη πληροφόρηση αναφορικά με ανακλήσεις για αερόσακους άλλων κρατών. Ως εκ τούτου, το αποτέλεσμα της εν λόγω αξιολόγησης δεν είναι εξαντλητικό.

Στον κατάλογο αναφέρεται για κάθε όχημα η πηγή πληροφόρησης, δηλαδή αν η πληροφόρηση προήλθε από τον κατασκευαστή (μέσω του διανομέα του) ή αν η πληροφόρηση εξήχθη από την ανάλυση που έγινε από το «Κοίος».

Στις περιπτώσεις που η πηγή πληροφόρησης είναι ο κατασκευαστής τότε η πληροφόρηση είναι τελεσίδικη και ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να μεριμνήσει για να ληφθούν τα απαραίτητα διορθωτικά μέτρα.

Στην περίπτωση που η πηγή πληροφόρησης εξάγεται από την ανάλυση του «Κοίος», ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να επικοινωνήσει με τον διανομέα του κατασκευαστή για επιβεβαίωση ότι το όχημα υπόκειται σε ανάκληση.

Στη συνέχεια, ο ιδιοκτήτης καλείται να μεριμνήσει όπως ληφθούν τα απαραίτητα διορθωτικά μέτρα.

Για τις περιπτώσεις οχημάτων που υπόκεινται σε ανάκληση αερόσακων σύμφωνα με την πληροφόρηση που εξάγεται από το «Κοίος» και δεν υπάρχει διανομέας του κατασκευαστή, η πληροφόρηση θεωρείται τελεσίδικη και ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να μεριμνήσει για την λήψη των διορθωτικών μέτρων.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης
Εξαγόρασε Hadjipieris Dairy και έρχεται στην Κύπρο η ΟΜΗΡΟΣ-Συνολικές επενδύσεις 30 εκατ. την επόμενη πενταετία
Ο Κύπριος Γιάννης Ιωάννου νέος Group CFO στον όμιλο ΤΙΤΑΝ-«Αυτό δεν είναι απλώς ένα επαγγελματικό ορόσημο»
CBN Young Dragon Awards: Ξεκίνησε το open call για τις υποψηφιότητες-Πού και πώς μπορούν να υποβληθούν
Γιάννης Γεωργούλας: Ουσιαστικά βήματα σε ψηφιακή πολιτική, έρευνα και καινοτομία-Δημιουργικός ο ρόλος του ΔΗΣΥ
Μάριος Ταννούσης: Πολύ σημαντικό και θετικό βήμα ο Εθνικός Μηχανισμός Ελέγχου ΑΞΕ-Το όφελος για την Κύπρο
Στο Εθνικό Συμβούλιο ο Μάκης Κεραυνός…Ενημέρωσε την πολιτική ηγεσία για την φορολογική μεταρρύθμιση