Η φετινή καμπάνια της Lidl Κύπρου για την Σαρακοστή-Ένα δυναμικό τηλεοπτικό σποτ(video)

Η Lidl Κύπρου, αφοσιωμένη στην αποστολή της να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, παρουσιάζει τη φετινή της καμπάνια για τη Σαρακοστή, δίνοντας έμφαση στην ποικιλία, την καινοτομία και τη γευστική παράδοση.

Με περισσότερες από 75 νηστίσιμες γεύσεις στη σειρά προϊόντων «ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ», η Lidl Κύπρου δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν από αγαπημένες παραδοσιακές γεύσεις αλλά και πρωτότυπες σύγχρονες δημιουργίες. Στόχος της εταιρείας είναι να καλύψει κάθε διατροφική ανάγκη αυτής της περιόδου, με έμφαση στην ποιότητα, την γευστική απόλαυση και τις καινοτόμες προτάσεις.

Η νέα καμπάνια της Lidl Κύπρου αποτυπώνει τη χαρά της Σαρακοστής μέσα από ένα δυναμικό τηλεοπτικό σποτ.

Με γρήγορο μοντάζ, ζωντανά χρώματα και «χορταστικές» εικόνες, αναδεικνύεται η ποικιλία των νηστίσιμων επιλογών και η δημιουργικότητα που μπορεί να έχει κάθε τραπέζι.

Η Lidl Κύπρου παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην ικανοποίηση των καταναλωτών της, προσφέροντας επιλογές που συνδυάζουν την παράδοση με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις.

Επισκεφθείτε τη Lidl Κύπρου και στα:

corporate.lidl.com.cy

team.lidl.com.cy

lidlfoodacademy.com.cy

facebook.com/lidlcy

instagram.com/lidl_cyprus

youtube.com/lidlcyprus

linkedin.com/company/lidl-cyprus

Δειτε Επισης

Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Τι ισχύει στις διαδικτυακές αγορές από Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ
Βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2025 αναμένει η Petrolina (Holdings) Public Limited
Σώτος Τρικωμίτης: Παγώνουν και ξεπαγώνουν την αγορά αυτοκινήτου...Πλήρης απογοήτευση
Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο σχέδιο ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης-Ο αριθμός των χορηγιών, οι κατηγορίες και τα ποσά (πίνακες)
Νέο σχέδιο ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης ύψους €2,5 εκατ. ενέκρινε το Υπουργικό-Πόσες χορηγίες θα δοθούν
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκατ. στους μετόχους της
«Το πλαφόν δεν είναι αυτοσκοπός...Οι ελεύθερες αγορές δουλεύουν στη βάση της κερδοφορίας»
Α. Χατζηαδάμου: Πιέσεις στην αγορά λόγω «e-kalathi»-Παρέμβαση που δημιούργησε προβλήματα σε συγκεκριμένες υπεραγορές
Αλέξανδρος Ιωσηφίδης: Ανήσυχοι για τα στενά του Ορμούζ οι Κύπριοι πλοιοκτήτες-Κίνδυνος εγκλωβισμού των πλοίων
Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών