BYD: Tα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, BYD, εντείνει τις προσπάθειές της για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη με δύο νέα εργοστάσια που θα ξεκινήσουν την παραγωγή τους από το επόμενο έτος, με συνολική ετήσια χωρητικότητα 500.000 οχημάτων, όπως αναφέρει το Automotive News Europe και επισημαίνει ότι τα σχέδια της BYD για την Ευρώπη είναι τολμηρά, αλλά η επιτυχία τους δεν θα είναι εύκολη.

Το 2024 -τέσσερα χρόνια αφότου η BYD ξεκίνησε τις πωλήσεις της στην Ευρώπη- η αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε λίγο λιγότερο από 50.000 αυτοκίνητα στις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce, τριπλασιάζοντας τις πωλήσεις που το 2023 ήταν λίγο κάτω από τις 18.000.

Η BYD κατέλαβε την 31η θέση σε πωλήσεις και συνεχίζει να ακολουθεί την πιο επιτυχημένη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, την MG SAIC, με περισσότερες από 190.000 πωλήσεις. Πέρυσι η MG πούλησε 243.390 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, κατατάσσοντάς την ως την 20ή μάρκα.

Το σχέδιο αλλαγής της BYD περιλαμβάνει τη στόχευση του μεγαλύτερου τμήματος της Ευρώπης, των μικρών SUV, με το νέο μοντέλο Atto 2.

Ακόμη, ανέτρεψε το αρχικό σχέδιό της να πουλήσει μόνο BEV (Battery Electric Vehicle – ηλεκτροκίνητο όχημα με μπαταρία) στην Ευρώπη και θα πουλάει επίσης plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, στοχεύοντας ιδιαίτερα στις αγορές της Νότιας και της Ανατολικής Ευρώπης, όπου οι υποψήφιοι αγοραστές διστάζουν να αγοράσουν πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά μπορεί να πειστούν να επιλέξουν ένα plug-in ηλεκτρικό μοντέλο.

Η BYD θα φέρει δύο πολυτελείς μάρκες στην Ευρώπη: Η Denza, η οποία θα στοχεύει σε γερμανικά premium μοντέλα, πρόκειται να ξεκινήσει τις πωλήσεις φέτος, ακολουθούμενη από τη Yangwang, μία πολυτελή μάρκα που κατασκευάζει μεγαλύτερα SUV που θα ανταγωνιστούν τη Land Rover και τη Mercedes-Benz, καθώς και σπορ αυτοκίνητα, όπως σημειώνει το Automotive News Europe.

Το μοντέλο της BYD με τις μεγαλύτερες πωλήσεις πέρυσι στην Ευρώπη ήταν το συμπαγές ηλεκτρικό SUV Atto 3 (13.727 πωλήσεις), μπροστά από το μεγάλο SUV Seal U (11.721), που προσφέρεται τόσο ως πλήρως ηλεκτρικό όσο και ως plug-in, ακολουθούμενο από το συμπαγές ηλεκτρικό χάτσμπακ Dolphin (11.452), σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce.

Ωστόσο, η BYD εξακολουθεί να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κινεζική αγορά. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 41%, στα 4,27 εκατομμύρια, καθιστώντας την τρίτη μάρκα παγκοσμίως μετά την Toyota και τη Volkswagen. Από αυτό το σύνολο, 417.000 ήταν εκτός Κίνας, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης. Είναι, πλέον, ο έκτος μεγαλύτερος παγκόσμιος όμιλος αυτοκινήτων.

Δειτε Επισης

Η Nespresso αποκαλύπτει την συλλογή καλοκαίρι 2025
Η επόμενη μέρα της Ermes μετά την πώληση των ERA-Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες και τα περιουσιακά στοιχεία
Πήρε το «οκ» και από Apple το e-kalathi… Πότε θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία η εφαρμογή
Σώτος Τρικωμίτης: Πήραμε διαβεβαιώσεις, περιμένουμε πράξεις για την ηλεκτροκίνηση-Παραγωγικός ο διάλογος
Αλέξης Βαφεάδης: Ακούσαμε τις θέσεις του ΣΕΜΗΟ, σύντομα νέα σχέδια για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης
ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο