Επιλύουν τα προβλήματα για e-kalathi-Τεστάρεται η πλατφόρμα πριν την ανατροφοδότηση από υπεραγορές

Σε εξέλιξη βρίσκεται η πιλοτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-kalathi, η οποία τέθηκε σε ισχύ τη Δευτέρα και θα διαρκέσει μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου.

Η δοκιμαστική περίοδος περιλαμβάνει πραγματικές τιμές για 478 προϊόντα, οι οποίες παρέχονται από τις υπεραγορές σε καθημερινή βάση.

Από τα πρώτα εικοσιτετράωρα καταδείχθηκαν ορισμένα τεχνικά προβλήματα, τα οποία σε συνεργασία με τον ανάδοχο έχουν επιλυθεί και επιλύονται διαρκώς, με στόχο η ηλεκτρονική πλατφόρμα να δοθεί προς χρήση στους καταναλωτές στις 4 Μαρτίου, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.

Feedback μετά τη δοκιμαστική περίοδο

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο εκτελεστικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών, Ανδρέας Χατζηαδάμου ανέφερε ότι αναμένεται η προσθήκη και άλλων υπεραγορών στη δοκιμαστική φάση στο αμέσως επόμενο διάστημα.

Σημειώνοντας ότι προέκυψαν ή δύναται να προκύψουν κάποια τεχνικά προβλήματα, εντούτοις αναγνώρισε ότι αυτά επιλύονται.

«Σε επικοινωνία και σε συνεργασία με τον ανάδοχο, τα προβλήματα τα οποία παρουσιάστηκαν, έχουν επιλυθεί, ενώ σταδιακά προστίθενται και άλλες υπεραγορές στην πιλοτική περίοδο της πλατφόρμας», επεσήμανε σχετικά, τονίζοντας ότι σκοπός της δοκιμαστικής περιόδου είναι ακριβώς ο εντοπισμός και η επίλυση των προβλημάτων.

Ερωτηθείς κατά πόσο επαρκούν οι δέκα μέρες, κατά τις οποίες θα διαρκέσει η πιλοτική εφαρμογή, ο κ. Χατζηαδάμου εξήγησε ότι χρειάζεται εξοικείωση με την πλατφόρμα και ότι μετά το πέρας αυτής της περιόδου, οι υπεραγορές θα είναι σε θέση να δώσουν την ανατροφοδότησή τους.

Κενά και αμφιβολίες-«Μακάρι να διαψευστούμε»

Από τις 4 Μαρτίου, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα, σε πραγματικό χρόνο, καθ’ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου.

Την ίδια ώρα, όμως, οι υπεραγορές εξακολουθούν να διατηρούν τις αμφιβολίες τους για τη χρησιμότητα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, εντοπίζοντας κενά και απουσία κατηγοριών προϊόντων.

Κληθείς να αναφέρει κατά πόσο το e-kalathi θα αποτελέσει ουσιαστικό εργαλείο ενημέρωσης για τους καταναλωτές, το οποίο θα τους βοηθά να επιλέξουν τις πιο οικονομικές λύσεις, ο εκτελεστικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών, εξέφρασε τις επιφυλάξεις του λόγω της απουσίας κατηγοριών προϊόντων, αλλά και της ήδη ενδελεχούς ενημέρωσης προς τους καταναλωτές από πλευράς υπεραγορών όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική και τις προσφορές τους.

«Υπάρχουν κενά, απουσιάζουν αρκετές κατηγορίες προϊόντων (για παράδειγμα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα τμήματα φρέσκων και προσφορών) και δεν αναμένεται να προσφέρει κάτι περισσότερο από την πληροφόρηση που ήδη παρέχεται μέσω της επικοινωνιακής πολιτικής των υπεραγορών», σημείωσε ο Ανδρέας Χατζηαδάμου, τονίζοντας ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών γνωρίζει τις τιμές και τις προσφορές κάθε υπεραγοράς, καθώς πραγματοποιεί έρευνα και κάνει τις επιλογές της βάσει κόστους.

«Μακάρι να διαψευστούμε και όντως η πλατφόρμα, μετά τις απαραίτητες προσθήκες και την ένταξη μελλοντικά όλων των προϊόντων να αποτελέσει ουσιαστικό εργαλείο ενημέρωσης στα χέρια των καταναλωτών», πρόσθεσε σχετικά.

Παρόλο που οι λιανέμποροι γνωρίζουν ότι οι καταναλωτές θα δοκιμάσουν αρχικά την ηλεκτρονική πλατφόρμα παρακολούθησης και καταγραφής τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών, εντούτοις αναμένουν ότι η πλατφόρμα σταδιακά θα ατονήσει, όπως απέδειξε και το παράδειγμα της Ελλάδας, με το λανσάρισμα αντίστοιχης πλατφόρμας (e-καταναλωτής).

Δειτε Επισης

Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις