Μιχάλης Παναγίδης: Συστράτευση μεγάλων και μικρών υπεραγορών για το καλό του κλάδου και των καταναλωτών

Συστράτευση όλων των υπεραγορών ανεξαρτήτως μεγέθους κάτω από τον ομπρέλα του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών (ΠΑ.Σ.ΥΠΕ) και περαιτέρω ενδυνάμωση της σχέσης και συνεργασίας τους με στόχο την από κοινού διεκδίκηση και εξυπηρέτηση του καλώς νοούμενου συμφέροντος του τομέα, και κατ’ επέκταση των καταναλωτών, είναι ο πρώτιστος στόχος που θέτει ο νέος πρόεδρος του Συνδέσμου, Μιχάλης Παναγίδης.

Μιλώντας στο InBusinessNews με αφορμή την ανάληψη της προεδρίας του ΠΑ.Σ.ΥΠΕ, ο κ. Παναγίδης υπέδειξε πως ο Σύνδεσμος εκπροσωπεί και έχει ως μέλη υπεραγορές όλων των μεγεθών-από την πιο μικρή μέχρι και την πιο μεγάλη όπως χαρακτηριστικά ανέφερε-, με ζητούμενο και επιδίωξη για τον ίδιο ως νέος πρόεδρος να είναι η ενδυνάμωση της συνεργασίας τους για την επίλυση των κοινών προβλημάτων και την προώθηση των κοινών επιδιώξεων του κλάδου.

Τονίζοντας συναφώς πως στόχος δεν είναι η αντιμετώπιση των προβλημάτων μόνο των επιχειρήσεων του τομέα, αλλά και των καταναλωτών, ο Μιχάλης Παναγίδης υπογράμμισε πως η επίτευξη του στόχου αυτού προϋποθέτει την ενότητα και την προς την κατεύθυνση αυτή κοινή πορεία όλων των μελών του ΠΑ.Σ.ΥΠΕ, μικρών και μεγάλων υπεραγορών.

Σκιαγραφώντας την εικόνα στον τομέα του λιανεμπορίου τροφίμων, ο κ. Παναγίδης επισήμανε πως ναι μεν ο κλάδος διάγει μια περίοδο και βρίσκεται σε μια εποχή ανάπτυξης, την ίδια ώρα ωστόσο-όπως τόνισε-οι επιχειρήσεις του κλάδου βρίσκονται αντιμέτωπες με πολλά αυξημένα κόστη, όπως είναι το εργατικό και αυτό της ενέργειας, τα οποία περιορίζουν την κερδοφορία τους.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Μιχάλης Παναγίδης απέρριψε κατηγορηματικά την εσφαλμένη αντίληψη που επικρατεί σε πολλούς πως οι υπεραγορές πραγματοποιούν υπερκέρδη και ότι δεν ενδιαφέρονται αρκετά για τους καταναλωτές.

«Πρωταρχική έγνοια και προτεραιότητα», επισήμανε, «ήταν και παραμένει ο καταναλωτής», για να σημειώσει τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει ανάμεσα στις υπεραγορές για παροχή καλύτερων τιμών και προσφορών.

Κάτι που στο τέλος της ημέρας, όπως εξήγησε, αφενός λειτουργεί προς όφελος των καταναλωτών και αφετέρου, ένεκα της μείωσης των τιμών, περιορίζει την κερδοφορία των επιχειρήσεων.

  • Ποιος είναι ο νέος πρόεδρος του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών

O Μιχάλης Παναγίδης είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Σκλαβενίτης Κύπρου, μιας επιχείρησης που απασχολεί περισσότερους από 2500 εργαζόμενους και λειτουργεί 27 καταστήματα σε όλη την Κύπρο(σ.σ. στο δίκτυο της εντάχθηκαν τους τελευταίες μήνες ακόμη εννέα, έπειτα από την εξαγορά των Υπεραγορών Παπαντωνίου).

Ο κ. Παναγίδης διαθέτει περισσότερα από 26 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των υπεραγορών.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για έμπειρο διευθυντικό στέλεχος που έχει συνεργαστεί με τοπικές αλυσίδες (Chris Cash & Carry), μεγάλες εταιρείες όπως η Σκλαβενίτης και πολυεθνικές όπως η Carrefour.

Είναι ενεργός σε διάφορες επιχειρηματικές ενώσεις, κατέχοντας θέσεις όπως πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Υπεραγορών Κύπρου και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Green Dot Κύπρου.

Παράλληλα, είναι πιστοποιημένος επαγγελματικός εκπαιδευτής της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΑνΑΔ).

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος