Το packaging επαναπροσδιορίζει τη σχέση του καταναλωτή με το brand και την επιχείρηση

Έχει συμβεί σε όλους μας: Κάποιες φορές να έχουμε ενθουσιαστεί με μια συσκευασία εύχρηστη, πρακτική κυρίως, ωραία βεβαίως - και γιατί όχι; - επαναχρησιμοποιήσιμη, ώστε να θέλουμε να την κρατήσουμε.

Kαι άλλες φορές που...άστα να πάνε! Να σε παίρνουν οι πέντε άνεμοι του Κορκολή και να θες να τα κάνεις σκόνη και θρύψαλα. Είτε γιατί είναι...άβολη και ζόρικη, είτε γιατί είναι...ακατάλληλη προς χρήση. Και δεν χρειάζεται να αναλωθούμε σε παραδείγματα σπάνια, που μπορεί να αφορούν λίγους.

Aς πάρουμε κάτι απλό και κοινό για τους περισσότερους από εμάς: τη συσκευασία ενός burger. Άλλο να διαλύεται στα χέρια σου, να καταστρέφεται από την υγρασία, να λερώνεσαι και να δυσκολεύεσαι να φας και άλλο να το απολαμβάνεις σε μια συσκευασία που αντέχει, κάνει τη ζωή σου ευκολότερη και την απόλαυση μεγαλύτερη.

Ναι, λοιπόν, η συσκευασία κάνει τη διαφορά! Θα λέγαμε, μάλιστα, ότι το packaging στην εποχή μας επαναπροσδιορίζει τη σχέση του καταναλωτή με ένα προϊόν και κατ’ επέκταση με το brand και την επιχείρηση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από έρευνες που έχουν γίνει τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική προκύπτει ότι για ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών - ανέρχεται στο 72% - η συσκευασία ενός προϊόντος επηρεάζει την απόφασή τους να το αγοράσουν, ενώ το 55% παραδέχεται ότι έχει επιλέξει ένα προϊόν αποκλειστικά λόγω της συσκευασίας του.

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ2

Τι είναι το packaging;

Στη σύγχρονη αγορά θα το ορίζαμε ως εξής: Μια πολυδιάστατη έννοια που συνδυάζει την ευχρηστία, τη λειτουργικότητα, την αισθητική και την επικοινωνία. Παράλληλα, λειτουργεί ως εργαλείο μάρκετινγκ, που συμβάλλει στην ανάπτυξη και την επιτυχία της επιχείρησης, αφού επηρεάζει την αγοραστική απόφαση του καταναλωτή.

Κι αυτό είναι κάτι που ξέρουν καλά στη Dynamec, από τις κορυφαίες τους είδους της, με εμπειρία και τεχνογνωσία δεκαετιών στην παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών στον τομέα της συσκευασίας.

Τι πάει να πει εύχρηστη και πρακτική συσκευασία;

Ευκολία στη χρήση, μα και χρησιμότητα! Οι καταναλωτές εκτιμούν την πρακτικότητα!

Ένα προϊόν που μπορεί να ανοιχτεί εύκολα, να αποθηκευτεί πρακτικά και να χρησιμοποιηθεί χωρίς δυσκολία, δημιουργεί θετική εντύπωση και αυξάνει την ικανοποίηση του καταναλωτή.

Μερικά παραδείγματα; Τρόφιμα σε συσκευασίες «easy peel», αναδιπλούμενες συσκευασίες, ειδικά στον τομέα των delivery προϊόντων, επανασφραγιζόμενα κουτιά που επιτρέπουν στον καταναλωτή να αποθηκεύσει το προϊόν με ασφάλεια μετά το άνοιγμα. Επίσης, πολύ σημαντικό: Η βιωσιμότητα και η τεχνολογική καινοτομία αποτελούν σημαντικούς παράγοντες ενός ιδανικού packaging.

Οι καταναλωτές δείχνουν προτίμηση σε οικολογικές λύσεις που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, έτσι η χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών και η ανακυκλωσιμότητα της συσκευασίας είναι πλέον απαραίτητα.

Επιπλέον, η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, όπως έξυπνες ετικέτες (QR codes) και ψηφιακές πληροφορίες, προσφέρει προστιθέμενη αξία στον καταναλωτή και δημιουργεί μια σύγχρονη εμπειρία χρήσης.

συσκευασια3

Και από εμφάνιση;

Ας το πούμε...οπτική έλξη! Αισθητική, λοιπόν! Στη Dynamec αντιλαμβάνονται πως μια όμορφη, καλοσχεδιασμένη συσκευασία προσελκύει το βλέμμα και δημιουργεί μια πρώτη θετική εντύπωση.

Οι χρωματικές επιλογές, ο σχεδιασμός και η συνολική εμφάνιση της συσκευασίας μπορούν να κάνουν ένα προϊόν να ξεχωρίζει στα ράφια, να προσελκύσει το βλέμμα του καταναλωτή και να τον κάνει να προτιμήσει αυτό το προϊόν αντί για ένα άλλο.

Ok! Κι αυτό εμπειρικά πώς λειτουργεί στον καταναλωτή και τι αντανάκλαση έχει στην επιχείρηση;

Είναι απλό! Η ευχρηστία και η πρακτικότητα έχουν ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση χρόνου, κόπου και ταλαιπωρίας, την ευχάριστη εμπειρία χρήσης, την ικανοποίηση και το αίσθημα ασφάλειας.

Με την πληροφόρηση, για παράδειγμα, όταν ο καταναλωτής έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αισθάνεται πιο βέβαιος για την επιλογή του! Μια συσκευασία που του παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για το προϊόν, όπως τα συστατικά, τις οδηγίες χρήσης, τις ιδιότητες, τα οφέλη του ή ακόμα του παρέχει την δυνατότητα με την αξιοποίηση της τεχνολογίας -οι λεγόμενες «έξυπνες συσκευασίες»- να μάθει ακόμα περισσότερα εάν το θελήσει, σίγουρα κερδίζει έδαφος στην προτίμησή του.

Επίσης, η ποιότητα της συσκευασίας λαμβάνεται ιδιαίτερα υπόψη, καθώς αντικατοπτρίζει την ποιότητα του προϊόντος. Μια στιβαρή ή και πολυτελής συσκευασία, προβάλλει επαγγελματισμό και δημιουργεί αυτόματα την εντύπωση ότι το προϊόν είναι υψηλής ποιότητας, άρα αξιόπιστο! Συνοψίζοντας: Η βεβαιότητα επιλογής χτίζει σχέση εμπιστοσύνης, η σχέση εμπιστοσύνης αντανακλά στην αξιοπιστία, η αξιοπιστία δημιουργεί αφοσίωση! Και πού καταλήγουμε μ’ αυτή την όμορφη αλληλουχία;

συσκευασια4

Brand Loyalty: Ο ισχυρός δεσμός καταναλωτή και επιχείρησης

Αφοσίωση, λοιπόν! Η προτίμηση που δείχνουν οι καταναλωτές προς ένα συγκεκριμένο brand.

Το brand loyalty είναι το αποτέλεσμα της θετικής εμπειρίας και της εμπιστοσύνης που αποκτά ο πελάτης μέσα από την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μιας επιχείρησης, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ισχυρή σύνδεση με το brand.

Άρα, ποιο το συμπέρασμα;

Άρα, μια καλοσχεδιασμένη συσκευασία, όπως αυτές με τις οποίες προμηθεύει την αγορά η Dynamec, μπορεί να γίνει το «διαβατήριο» ενός προϊόντος για την επιτυχία.

Μια συσκευασία μπορεί να ενισχύσει σημαντικά το brand loyalty. Και η ενίσχυση του brand loyalty μεταφράζεται σε αύξηση των πωλήσεων, ενίσχυση της ταυτότητας του brand και της αξιοπιστίας της επιχείρησης, αλλά και σε δημιουργία πιστού πελατολογίου.

Η επένδυση στο σωστό packaging αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για απόδοση προστιθέμενης αξίας σε ένα brand.

Oι επιχειρήσεις που επενδύουν σε πρακτικές, ποιοτικές και καινοτόμες συσκευασίες έχουν σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

συσκευασια5

Εν κατακλείδι;

Με μια λέξη; Dynamec! Γιατί στο όνομά της συνοψίζονται όσα προαναφέραμε. Ποιότητα, πρακτικότητα, βιωσιμότητα, καινοτομία…πάνε πακέτο.

Με τεχνογνωσία 45 χρόνων, εξειδικευμένο προσωπικό, μεγάλη γκάμα προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας και ικανότητα να παρέχει εξατομικευμένες λύσεις συσκευασίας, οικολογικές και καινοτόμες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις μοναδικές απαιτήσεις που έχει κάθε επιχείρηση.

Δειτε Επισης

Cyfield: Οι λόγοι τερματισμού της σύμβασης για τα έργα στον Ακάμα-«Καταβάλαμε κάθε προσπάθεια για ολοκλήρωση εργασιών»
Εξάντλησε κάθε περιθώριο και τερμάτισε την σύμβαση για τα έργα στον Ακάμα ο εργολάβος-Τι τον εξώθησε στο διαζύγιο
Γιάγκος Χατζηγιάννης: Σε σημείο κορεσμού ο τομέας της ανώτερης εκπαίδευσης-Μεγαλεπήβολα πλάνα για CIM
Πλεόνασμα €1,4 δις για τη γενική κυβέρνηση το ενδεκάμηνο-Τα έσοδα και οι δαπάνες του κράτους
Οι σύμμαχοι του χαλλουμιού-Αυτές είναι οι κύριες χώρες εξαγωγής του
Αποκλειστική ανάλυση των εξελίξεων στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα από διεθνή εμπειρογνώμονα της PwC Γερμανίας
Πανίκος Νικολάου και Μιχάλης Λούης σε αποκλειστικό fireside chat στο Banking Forum & FinTech Expo
UBS: Η Ελληνική Τράπεζα στηρίζει τα έσοδα και τα κέρδη της Eurobank
Το packaging επαναπροσδιορίζει τη σχέση του καταναλωτή με το brand και την επιχείρηση
Αλάμπρα & Orb Communications: Μια συνταγή επιτυχίας