Nicosia Mall: Στρατηγικός στόχος οι δράσεις ανάδειξης του έργου φιλανθρωπικών οργανώσεων και ΜΚΟ

Το Nicosia Mall, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στη Κύπρο τόσο σε αριθμό καταστημάτων και συνολικού τζίρου όσο και σε επισκεψιμότητα, αποτελεί τον Νο.1 προορισμό για μικρούς και μεγάλους.

Πέραν της εμπορικής δραστηριότητάς του και στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, το Nicosia Mall έχει θέσει ως στρατηγικό του στόχο τη διοργάνωση και φιλοξενία ενεργειών και δράσεων, που στόχο έχουν να αναδείξουν το έργο φιλανθρωπικών οργανώσεων και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών (ΜΚΟ), ως επίσης και την ενημέρωση των επισκεπτών του σε σημαντικά κοινωνικά θέματα.

Στήριξη οργανισμών και διοργάνωση εκδηλώσεων

Το Nicosia Mall φιλοξενεί κάθε χρόνο μια σειρά από εκδηλώσεις φιλανθρωπικών οργανώσεων και ΜΚΟ, δίνοντάς τους χώρο και βήμα για να αναδείξουν το έργο τους. Πιο συγκεκριμένα μέσα στο 2024, περισσότεροι από 45 οργανισμοί είχαν παρουσία στο Nicosia Mall.

DSC_1715_2048px

IMG_3798

IMG_3802

Επίσης με ιδιαίτερη χαρά, το Nicosia Mall έχει φιλοξενήσει σημαντικά και μαζικά events, όπως το BOC Spring Fest, το οποίο διοργανώνεται από την Τράπεζα Κύπρου με σκοπό την ενίσχυση του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου.

Η λίστα με τους οργανισμούς που φιλοξενήθηκαν περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Ίδρυμα Σοφία για τα Παιδιά, Ένα Όνειρο μια Ευχή, ΠΑΣΥΚΑΦ, Ερυθρός Σταυρός, Europa Donna, Always Ioanna Skordi, Nicholas Zoe Foundation, Σύνδεσμος Γονέων και Φίλων Καρδιοπαθών Παιδιών, Μονάδα Εργασιακής Αποκατάστσης (Μ.ΕΡ.Α) για τον Σύνδεσμο Προστασίας Ψυχικής Υγείας, Παγκύπριος Σύνδεσμος Πολλαπλής Σκλήρυνσης, ΑΜΕΑ ΜΟΡΦΟΥ, Παγκύπριος Σύνδεσμος για Άτομα με Αυτισμό, κ.ά.

Προσφέροντας σε όσους έχουν πραγματική ανάγκη

Παραδοσιακά, κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, το Nicosia Mall υλοποιεί τα δικά του signature projects, με στόχο να προσφέρει χαρά σε μικρούς και μεγάλους, ενώ ταυτόχρονα να στηρίξει συναθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη.

Στο πλαίσιο αυτό, το Nicosia Mall εδώ και 4 χρόνια διοργανώνει το Χριστουγεννιάτικο project, The Christmas Teddy Bears Project, όπου μεγάλοι λούτρινοι αρκούδοι υιοθετούνται τόσο από καταστήματα του εμπορικού κέντρου όσο και από συνεργάτες μας.

IMG_3805

IMG_6837

R5C_4777

Όλα τα έσοδα από την εν λόγω ενέργεια, τα οποία ανέρχονται μέχρι σήμερα σε €68,000, δίνονται στους εξής οργανισμούς: Μακάρειο Νοσοκομείο, Κέντρο Ανακουφιστικής Φροντίδας Αροδαφνούσα, Ερυθρός Σταυρός Κύπρου, ΠΑΣΥΚΑΦ και Πολυδύναμο Κέντρο Λακατάμιας.

Επίσης κατά την περίοδο των Χριστουγέννων σε συνεργασία και την βοήθεια συνεργατών μας, με τους οποίους μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες, διοργανώσαμε άλλες 3 ενέργειες όπως το Gifts Wrapping station, το Christmas The Old Garage Station και η πώληση μικρών Christmas Teddy bears.

Από τις εν λόγω εκδηλώσεις μαζεύτηκε το συνολικό ποσό των €7,500 το οποίο δόθηκε στους εξής οργανισμούς: Ίδρυμα Αλκίνοος Αρτεμίου, Nicholas Zoe Foundation, Μοναδικά Χαμόγελα, Always Ioanna Skordi, Αντικαρκινικός Σύνδεσμος Κύπρου και Ερυθρός Σταυρός,.

To Nicosia Mall είναι επίσης μέλος του Δικτύου Support Cy και έχει συνεργαστεί με κυβερνητικούς και άλλους οργανισμούς για συμμετοχή στις ενημερωτικές τους καμπάνιες για μια σειρά από θέματα που αφορούν στην υγεία, ασφάλεια, τεχνολογία, κυβερνοασφάλεια, ισότητα στην εργασία κ.ά. Οι οργανισμοί αυτοί είναι: Αστυνομία Κύπρου, Πυροσβεστική Υπηρεσία Κύπρου, Πολιτική Άμυνα, Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας, Europa Donna Κύπρου, AIPFE κ.ά.

R5C_5046

R5C_5661

R5C_5806

Περιβαλλοντική Ευθύνη και Στρατηγική Βιωσιμότητας

Σε ότι αφορά στο περιβάλλον το Nicosia Mall έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση και λειτουργία φωτοβολταϊκου συστήματος, δυναμικότητας 2Mkw, τα οποία καλύπτουν περίπου το 30% της συνολικής κατανάλωσης, του εμπορικού κέντρου, σε ηλεκτρική ενέργεια.

Στόχος μας είναι όπως μέχρι το 2030 να έχουμε μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Δειτε Επισης

Eurostat: Κοντά στα €200 δις το εμπορικό πλεόνασμα στις συναλλαγές με τις ΗΠΑ
Τι ώθησε προς τα πάνω τις πωλήσεις των Jumbo σε Κύπρο και Ελλάδα το πρώτο δίμηνο του 2025
Κρατικό περίπτερο της Κύπρου στην 30η έκδοση της διεθνούς έκθεσης τροφίμων και ποτών Gulfood 2025
Η μοναδική ευκαιρία που δίνει στους χρήστες του το MyPetrolina app ενόψει Πάσχα
Πάτησε φρένο η αγορά αυτοκινήτου...Ετήσια μείωση 8,8% στις συνολικές εγγραφές το πρώτο δίμηνο του 2025
Warpoint: Μια αρένα εικονικής πραγματικότητας έρχεται στο Mall of Engomi
Ανεβασμένο το λιανεμπόριο σε έναν δύσκολο Γενάρη-Οι στυλοβάτες, η δυναμική των υπεραγορών και πώς κινήθηκαν οι άλλοι τομείς
Σε τροχιά ανάπτυξης η ONE Light...Το εργοστάσιο στην Κίνα, η επένδυση στην έρευνα και οι νέες εγκαταστάσεις(pics&vid)
Τα Women’s Worldwide Car of the Year Awards επιβραβεύουν το Hyundai Santa Fe
H Lidl Κύπρου γιορτάζει τα 15α της χρόνια με επετειακό διαγωνισμό