Ετήσια αύξηση λιανικού εμπορίου 7,2% σε αξία και 6,3% σε όγκο τον Νοέμβριο

Ο Δείκτης Αξίας Κύκλου Εργασιών Λιανικού Εμπορίου αυξήθηκε τον Νοέμβριο 2024 κατά 7,2% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε την Πέμπτη (2/1) η Στατιστική Υπηρεσία.

Κατά τον ίδιο μήνα ο Δείκτης Όγκου Κύκλου Εργασιών Λιανικού Εμπορίου αυξήθηκε κατά 6,3% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.

Σε αξία, οι μεγαλύτερες αυξήσεις τον Νοέμβριο αφορούσαν επιμορφωτικά είδη και είδη ψυχαγωγίας (βιβλία, γραφική ύλη, αθλητικός εξοπλισμός, παιχνίδια) και τα ενδύματα και υποδήματα, με αύξηση 12,3%, αλλά και τα κυρίως τρόφιμα, ποτά ή καπνός σε υπεραγορές (11,7%).

Η μεγαλύτερη μείωση σε αξία τον Νοέμβριο σημειώθηκε στο λιανικό εμπόριο εκτός καταστημάτων (5,1%).

Σε όγκο, οι μεγαλύτερες αυξήσεις τον Νοέμβριο καταγράφηκαν στα ενδύματα και υποδήματα (14,1%) και στα επιμορφωτικά είδη και είδη ψυχαγωγίας (βιβλία, γραφική ύλη, αθλητικός εξοπλισμός, παιχνίδια) κατά 10,2%.

Η μεγαλύτερη μείωση σε όγκο τον Νοέμβριο σημειώθηκε επίσης στο λιανικό εμπόριο εκτός καταστημάτων (5,2%).

Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2024, ο Δείκτης Αξίας υπολογίζεται ότι σημείωσε αύξηση 5,4% και ο Δείκτης Όγκου αύξηση 4,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023.

Δειτε Επισης

Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA
IN Business Grocery Retail Award στο γάλα ΜΟΟ Σοκολάτας
IN Business Grocery Retail Award στους χυμούς και τα δημητριακά Nutri Valley
IN Business Grocery Retail Award στα παγωτά Loacker
Αντρέας Παπαδόπουλος: Κρίσιμος κλάδος της κυπριακής οικονομίας το λιανεμπόριο-Με ρόλο συνεργάτη η Ελληνική
Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο