COO στον όμιλο Totalserve ο Χρίστος Ευριπίδου-Πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του operations

Ο Χρίστος Ευριπίδου διορίστηκε Chief Operating Officer στον Όμιλο Totalserve, φέρνοντας μαζί του πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του operations, της τραπεζικής και των επαγγελματικών υπηρεσιών.

Ο Χρίστος υπηρέτησε για 21 χρόνια ως Premier Customer Unit Officer στο IBU της Τράπεζας Κύπρου, ενώ εξειδικεύτηκε στο compliance, το due diligence και την επιχειρηματική ανάπτυξη.

Στη συνέχεια, μετακινήθηκε σε έναν διεθνή πάροχο εταιρικών υπηρεσιών, ανερχόμενος στη θέση του Διευθυντή Τραπεζικών Σχέσεων και Διαχείρισης Έργων, όπου επέβλεπε τις λειτουργίες και τις θεσμικές σχέσεις.

Σχολιάζοντας τον διορισμό, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Totalserve, Πέτρος Ριάλας, δήλωσε:

«Πρόκειται για έναν πολύ σημαντικό ρόλο καθώς ο Όμιλος συνεχίζει να επεκτείνεται. Η εξειδίκευση και εμπειρία του Χρίστου θα είναι καθοριστική στην υλοποίηση της στρατηγικής μας και στην ενίσχυση των λειτουργιών μας για να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών μας».

Ο Χρίστος θα επιβλέπει τις καθημερινές λειτουργίες του Ομίλου προωθώντας τη λειτουργική αποδοτικότητα, τη βελτίωση διαδικασιών και την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών.

Δειτε Επισης

Το φράγμα των τεσσάρων εκατ. επισκεπτών που έσπασε και τα έσοδα που θα ξεπεράσουν τα τρία δις.-Ιστορικές επιδόσεις για τον τουρισμό
Logicom Services: Υποχρεωτική δημόσια πρόταση για εξαγορά του 100% της Demetra-Δίνει €1,55 ανά μετοχή
Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων-Έσπασαν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων το 2024
Χάραξαν πορεία και συμφώνησαν τα επόμενα βήματα για την μαρίνα Λάρνακας-Πλώρη για διαχείριση από CMMI
Βγήκε από Demetra η Eurobank...Πότε ολοκληρώνεται η απόκτηση του 21,33% της Demetra και του 3,33% της Logicom στην Ελληνική
COO στον όμιλο Totalserve ο Χρίστος Ευριπίδου-Πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του operations
«Οκτώ, μηδέν, μηδέν, πέντε, δέκα, δεκαπέντε...»-Πώς η Gan Direct κέρδισε Royal Bank of Scotland και Credit Agricole
Άγγελος Λοΐζου: Σε κομβική περίοδο προκλήσεων αλλά και σημαντικών ευκαιριών η ανώτατη εκπαίδευση
Τα επίπεδα ικανοποίησης και τι θέλουν από τις τράπεζες οι εταιρικοί πελάτες-Όσα κατέδειξε μεγάλη έρευνα της IMR
Σε καθοδική πορεία τα επιτόκια-Σημαντικές διακυμάνσεις μεταξύ των τραπεζών