powered by

Τα επίπεδα ικανοποίησης και τι θέλουν από τις τράπεζες οι εταιρικοί πελάτες-Όσα κατέδειξε μεγάλη έρευνα της IMR

Τα επίπεδα της ικανοποίησης και τις προσδοκίες των πελατών από τις τράπεζες ανέδειξε έρευνα που διεξήχθη από την IMR/University of Nicosia™, και τα ευρήματα της οποίας αναλύθηκαν στο πλαίσιο του 12ου Banking Forum & FinTech Expo, που παρουσίασε η Logicom Solutions.

Σύμφωνα με την διευθύνουσα σύμβουλο της IMR/University of Nicosia™, Χριστίνα Κοκκάλου, η ανάγκη για ταχύτητα και αποτελεσματικότητα είναι καθοριστική, καθώς οι γρήγορες υπηρεσίες και η μείωση της γραφειοκρατίας είναι από τις βασικές επιθυμίες των πελατών και ως εκ τούτου οι τράπεζες καλούνται να υιοθετήσουν τεχνολογικές λύσεις, που απλοποιούν τις διαδικασίες και ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη.

Από την σκηνή του Συνεδρίου, και με την προβολή σχετικών γραφικών, η κ. Κοκκάλου ανέδειξε τη σημασία της ικανοποίησης των εταιρικών πελατών, τις σύγχρονες προκλήσεις και τις μελλοντικές τάσεις που διαμορφώνουν τη σχέση τραπεζών και επιχειρήσεων.

Η ικανοποίηση ως κεντρικός πυλώνας συνεργασίας

Η Χριστίνα Κοκκάλου επεσήμανε ότι το 92% των εταιρικών πελατών εκτιμούν ιδιαίτερα την ύπαρξη προσωπικού τραπεζικού συνεργάτη, κάτι που ενισχύει την εμπιστοσύνη και την προσωποποιημένη καθοδήγηση.

Παράλληλα, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση περιλαμβάνουν τη γκάμα των προϊόντων (78%), την ποιότητα της εξυπηρέτησης (76%) και τα ψηφιακά εργαλεία (72%).

Ωστόσο, μόνο το 15% των εταιρικών πελατών δήλωσε ικανοποιημένο από τις χρεώσεις, γεγονός που αναδεικνύει την ανάγκη για μεγαλύτερη διαφάνεια και προσαρμοσμένες τιμολογιακές στρατηγικές.

Οι πελάτες απαιτούν πλέον ξεκάθαρη αξία από τις τραπεζικές υπηρεσίες, ενώ στρέφονται όλο και περισσότερο προς εναλλακτικές λύσεις, όπως οι neobanks.

Οι προκλήσεις και οι απαιτήσεις της εποχής

Η έρευνα κατέδειξε ότι οι επιχειρήσεις συνεργάζονται κατά μέσο όρο με περισσότερες από δύο τράπεζες, επιδιώκοντας τη διαφοροποίηση του ρίσκου και την εξασφάλιση εξειδικευμένων υπηρεσιών.

Επιπλέον, το 46% των εταιρειών διατηρεί συνεργασίες με διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για παγκόσμια πρόσβαση και καινοτόμες λύσεις.

Η ανάγκη για ταχύτητα και αποτελεσματικότητα είναι καθοριστική: Το 48% των ερωτηθέντων τόνισε ότι οι γρήγορες υπηρεσίες είναι απαραίτητες, ενώ το 44% επιθυμεί λιγότερη γραφειοκρατία.

Οι τράπεζες καλούνται να υιοθετήσουν τεχνολογικές λύσεις που απλοποιούν τις διαδικασίες και ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη.

Μελλοντικές επενδύσεις και τάσεις

Η έρευνα κατέγραψε ότι το 76% των επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει σε τεχνολογία για την επίτευξη των εταιρικών στόχων, ενώ το 67% δίνει προτεραιότητα στην εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού.

Παράλληλα, η διερεύνηση νέων αγορών και προϊόντων αποτελεί βασική στρατηγική για το 33% των επιχειρήσεων.

Η Χριστίνα Κοκκάλου υπογράμμισε ότι η τραπεζική βιομηχανία βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι, όπου η συνεργασία με τους εταιρικούς πελάτες πρέπει να βασίζεται στην καινοτομία, τη διαφάνεια και την προσαρμοστικότητα.

Οι τράπεζες που επενδύουν στη διαμόρφωση μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας και στην αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων θα διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, προσφέροντας πραγματική αξία στις επιχειρήσεις.

Δειτε Επισης

Εκπαιδεύονται οι εκπαιδευτές για ενίσχυση της χρηματοοικονομικής παιδείας των ενηλίκων
Βιλερουά ντε Γκαλό: Η επόμενη κίνηση της ΕΚΤ πιθανότατα θα είναι μείωση επιτοκίων
Ικανοποίηση ΚΤΚ για την νέα έκθεση Moneyval για την Κύπρο-Τι καταδεικνύει η πρόοδος και η αναβάθμιση που έχει επιτευχθεί
Το πλαίσιο στρατηγικών πρωτοβουλιών της Eurobank για ενίσχυση της επιχειρηματικής διασύνδεσης με Ινδία
Στο Ανώτατο με αίτημα Γενικού Εισαγγελέα η τύχη έφεσης σε υπόθεση κουρέματος-Γιατί παραπέμφθηκε από το Εφετείο
Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών-Εξαγόρασε 5,142,602 μετοχές για ακύρωση ύψους €30 εκατ.
Eurobank: Φέρνει την πρώτη agentic AI φωνητική πλατφόρμα για επιχειρήσεις στην Ευρώπη-Πρώτη παρουσίαση από Κύπρο
Στην ελίτ του Χρηματιστηρίου Αθηνών η Τρ. Κύπρου-Πολλαπλά οφέλη και μεγάλη δυναμική με την ένταξή της στον FTSE 25
Ανέβηκε στις €62.164 η αξία των ακάλυπτων επιταγών που εκδόθηκαν τον Μάιο
Τελική ευθεία για κουρεμένους με νέα πλατφόρμα επιβεβαίωσης αιτήσεων-Πώς υπολογίζεται η αποζημίωση