Powered by

Γιατί η οικογένεια Βαρδινογιάννη επενδύει στη λιανική

Με πωλήσεις που η ίδια η αγορά υπολογίζει ότι ξεπερνούν τα 7 δισ ευρώ, αν και τα στοιχεία της ICAP CRIF ‘δείχνουν’ ένα ποσό γύρω στα 5,15 δισ ευρώ, η μικρή λιανική έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να συγκεντρώνει σημαντικό ενδιαφέρον από νέους “παίκτες”, συμπεριλαμβανομένης και της οικογένειας Βαρδινογιάννη με “όχημα” τη θυγατρική του Ομίλου Motor Oil, Core Innovations.

Το πρότζεκτ των Smartshops, όπως ονομάζονται τα convience stores που ξεκίνησε να αναπτύσσει με αφετηρία τα ανανεωμένα πρατήρια καυσίμων της Shell, πλέον παίρνει άλλη διάσταση μετά και την εξαγορά της αλυσίδας Twenty 4 Shopen από την Quality Taste του Ομίλου Ισηγόνη, η οποία και ολοκληρώθηκε χθες όπως ανακοινώθηκε σχετικά.

Κι αυτό διότι πλέον γίνεται ξεκάθαρο ότι σχέδιο του Ομίλου αποτελεί η δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων, που ναι μεν θα εκμεταλλεύεται τα πρατήρια, ωστόσο το μεγαλύτερο βάρος θα δοθεί στην ανάπτυξη αυτόνομων καταστημάτων συγκροτώντας έναν νέο πόλο στη συγκεκριμένη αγορά.

Σημειωτέον πως η Core Innovations έχει δημιουργήσει και λειτουργεί ήδη δύο αυτόνομα καταστήματα “Smartshop” στην Ηλιούπολη και τη Ν. Σμύρνη αντίστοιχα, στα οποία τώρα θα προστεθούν τώρα και τα 25 καταστήματα της Twenty 4 Shopen σε Αθήνα, Βόλο, Ιωάννινα, Ρόδο και Πύργο. Αντίστοιχα λειτουργούν convience stores με το σήμα Smartshop σε περισσότερα από 80 πρατήρια καυσίμων

Πηγές από την εταιρεία, στον απόηχο των χθεσινών ανακοινώσεων, έλεγαν στο newmoney ότι σταδιακά θα ξεκινήσει πρόγραμμα ανακαινίσεων στα νεοαποκτηθέντα καταστήματα, στα οποία και θα ανέβει η ταμπέλα Smartshop.

Παράλληλα σημείωναν πως άμεσος στόχος της εταιρείας είναι η ανάπτυξη του δικτύου των αυτόνομων καταστημάτων. Ως εκ τούτου το επόμενο διάστημα η εταιρεία θα προχωρήσει και στο άνοιγμα νέων σημείων.

Μάλιστα για τη διευκόλυνση του επενδυτικού σχεδίου η εταιρεία προχώρησε προ ημερών στην αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 13,5 εκατ. ευρώ με την έκδοση νέων μετοχών με αποτέλεσμα το μετοχικό κεφάλαιο πλέον να φθάσει τα 15 εκατ. ευρώ.

H Core Innovations δραστηριοποιείται ήδη στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω της allsmart.gr, προσφέροντας περισσότερα από 55.000 προϊόντα καθημερινής χρήσης, τεχνολογίας και είδη αυτοκινήτου, στην τροφοδοσία των ιδιολειτουργούμενων πρατηρίων Shell και AVIN, στον σχεδιασμό και στη διανομή στην Ελλάδα και στο εξωτερικό του βιταμινούχου νερού Coolvit, καθώς και στην εμπορία ηλεκτροφορτιστών αυτοκινήτων.

Το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Core Innovations υπό το brand “Smartshop” συνδυάζει προϊόντα παντοπωλείου, καφέ, είδη καθημερινής ανάγκης και ηλεκτρονικό εμπόριο, στοχεύοντας στην πλήρη κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή.

«Η στρατηγική ανάπτυξης και διαφοροποίησης του Ομίλου Motor Oil αντανακλά την παγκόσμια τάση των ενεργειακών ομίλων προς νέους κλάδους, με επίκεντρο τον τομέα της λιανικής και την πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των καταναλωτών», σημείωνε η εταιρεία.

Σημειωτέον πως η TWENTY 4 SHOPEN ιδρύθηκε το 2010 ως η πρώτη αλυσίδα 24ωρων μίνι μάρκετ στην ελληνική αγορά, προσεγγίζοντας τη φιλοσοφία των αμερικανικών 7eleven. Σήμερα λειτουργεί περισσότερα από 25 καταστήματα, προσφέροντας προϊόντα παντοπωλείου, καφέ, αρτοσκευάσματα και είδη περιπτέρου.

Πηγή: newmoney

Δειτε Επισης

Γιατί η οικογένεια Βαρδινογιάννη επενδύει στη λιανική
Έκρηξη πιστωτικής επέκτασης προβλέπεται για τις ελληνικές τράπεζες
Η κακοκαιρία στην Ευρώπη φέρνει αύξηση προκρατήσεων στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Ιστορικό υψηλό για τον ελληνικό τουρισμό το 2024-Τέσσερις μελέτες αποκαλύπτουν την πορεία του το 2025
ΙΟΒΕ: Σε υψηλό 16ετίας το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα το 2024
Το μεγάλο στοίχημα των ελληνικών μετοχών για το 2025
Στο 9,6% η ανεργία στην Ελλάδα τον Νοέμβριο
Η Allwyn αποκτά το 51% της Novibet – Στα €217 εκατ. το αρχικό ποσό της εξαγοράς
Στουρνάρας: Κοντά στο 2,5% προβλέπεται να αναπτυχθεί η ελληνική οικονομία το 2025
Βγαίνει στις αγορές παραμονή Πρωτοχρονιάς με τρίμηνα έντοκα το ελληνικό δημόσιο