Powered by

Αειφόρες δράσεις για αναβάθμιση και rebranding της πόλης προωθεί η ΕΤΑΠ Λάρνακας

Οι εντατικές ενέργειες του Σχεδίου Δράσης της ΕΤΑΠ Λάρνακας συνεχίζονται αδιάκοπα και φέτος, στοχεύοντας στην ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της περιοχής και στην παροχή ενός αναβαθμισμένου περιβάλλοντος για επισκέπτες και ντόπιους.

Πιστοί στην φιλοσοφία του νέου rebranding για ένα αειφόρο προορισμό, οι φετινές δράσεις εστιάζονται στην οικολογία και τη βελτίωση της προσβασιμότητας.

Πράσινες δράσεις

Η επέκταση του μακροπρόθεσμου Προγράμματος της ΕΤΑΠ Λάρνακας «Εμπλουτίζοντας και Πρασινίζοντας τις παραλίες της Λάρνακας» συνεχίστηκε φέτος με τη φύτευση 50 ακόμη φοινικόδεντρων στην τουριστική περιοχή, κατά μήκος του παραλιακού πεζόδρομου πλησίον των ξενοδοχείων και στο παραλιακό Αθλητικό Πάρκο.

Αυτή η ετήσια συνεργασία του Δημοτικού Διαμερίσματος Βορόκληνης με την ΕΤΑΠ Λάρνακας είναι καθοριστικής σημασίας για τη βελτίωση της εικόνας των παραλιών της περιοχής, ενισχύοντας την ποιότητα και την ταυτότητά τους.

Από την έναρξη του προγράμματος, στην τουριστική περιοχή της Βορόκληνης έχουν φυτευτεί πάνω από 200 φοινικόδεντρα και άλλα κατάλληλα δέντρα, αλλάζοντας ριζικά την εικόνα της.

Παράλληλα, σε άλλη κοινή δράση του Κοινοτικού Συμβουλίου Τόχνης και της ΕΤΑΠ Λάρνακας, ολοκληρώθηκε ο εξωραϊσμός και η αποκατάσταση τριών βρυσών στον πυρήνα του αγροτουριστικού αυτού χωριού.

Οι βρύσες, που χρονολογούνται από την περίοδο της αγγλοκρατίας, είχαν εγκαταλειφθεί και τώρα απέκτησαν ζωή, βελτιώνοντας την εικόνα του χωριού.

Με την επαναλειτουργία μάλιστα δύο εξ’ αυτών, παρέχεται πλέον πόσιμο νερό στους επισκέπτες, μεταξύ των οποίων και πολλοί ποδηλάτες, εφόσον η Τόχνη συγκαταλέγεται στους δημοφιλείς ποδηλατικούς προορισμούς.

Ενέργειες που αποσκοπούν στην προσέλκυση τουριστών και ντόπιων στη φύση περιλαμβάνουν τη δημιουργία νέου Μελισσοκομικού Μονοπατιού στο χωριό Βάβλα, αναβαθμίσεις στο παραλιακό πάρκο Πύλας και στο Εθνικό Δασικό Πάρκο Ριζοελιάς, καθώς και τη δημιουργία «Φάρμας του Χωριού» στον Άγιο Θεόδωρο.

Προώθηση νέας ταυτότητας Λάρνακας με βιώσιμα εργαλεία

Η νέα καμπάνια προωθείται εντατικά μεταξύ άλλων και δια μέσου των ξενοδοχείων της πόλης και επαρχίας με έναν πρωτοποριακό τρόπο και συγκεκριμένα με εκτύπωση της καμπάνιας σε καμβά theBreath®.

Η καινοτόμος αυτή ευρεσιτεχνία απορροφά τη ρύπανση του αέρα από αυτοκίνητα, αλλεργίες, συστήματα θέρμανσης και βιομηχανικές εκπομπές, αποσυνθέτοντας επιβλαβή σωματίδια.

Η διαδικασία καθαρισμού του αέρα είναι παθητική, χρησιμοποιώντας τη φυσική ροή του χωρίς πρόσθετες πηγές ενέργειας.

Συνεπώς, εξυπηρετεί πολλαπλούς στόχους: καθαρίζει την ατμόσφαιρα στον χώρο που τοποθετείται, προωθεί τη νέα ταυτότητα και παρέχει ενημέρωση για την τουριστική Λάρνακα μέσω κωδικού QR ενώ ταυτόχρονα μεταφέρει το αειφόρο μήνυμα που επιδιώκουμε για τον προορισμό μας.

Προσβάσιμη Λάρνακα

Είναι γεγονός ότι δυστυχώς η χώρα μας υστερεί σε θέματα προσβασιμότητας και διευκολύνσεων για ΑΜΕΑ. Γι’ αυτό η ΕΤΑΠ Λάρνακας θα καταβάλει προσπάθειες βελτίωσης της προσβασιμότητας σε τουριστικά σημεία σε συνεργασία με την Ablebook, που εξειδικεύεται στον τομέα αυτό.

Σε πρώτο στάδιο, θα ετοιμαστεί μελέτη-αξιολόγηση προσβασιμότητας για τα 31 σημαντικότερα σημεία αναφοράς της πόλης, η οποία θα αξιοποιηθεί για να γίνουν οι ανάλογες εισηγήσεις προς τα αρμόδια τμήματα.

Σε μια άλλη συναφή δράση, σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό Σωματείο «Ένα Εμείς» και τη Σχολή Τυφλών, τα μενού των εστιατορίων σε αδειούχα ξενοδοχεία 5* και 4* της Λάρνακας θα προσαρμοστούν για άτομα τυφλά και με μειωμένη όραση.

Συγκεκριμένα, θα μετατραπούν σε γραφή σε Braille, σε μεγενθυμένο τύπο αλλά και ηχητικά, σαρωνόμενα με κωδικό QR, ενώ θα διοργανωθεί και εκπαιδευτικό εργαστήρι προσβασιμότητας για τα ξενοδοχεία.

Επιπλέον, τροχοδρομούνται ενέργειες για την προσαρμογή του Μουσείου Μνήμης Καλαμουργικής Λιβαδιών ώστε να είναι προσβάσιμο σε άτομα με οπτική και ακουστική αναπηρία.

Οι συνεχείς αυτές προσπάθειες επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της Λάρνακας για μια πιο πράσινη και προσβάσιμη τουριστική εμπειρία, προσφέροντας ένα βιώσιμο μέλλον για όλους.

Δειτε Επισης

Η Wizz Air προσκαλεί νέα άτομα για να ενταχθούν στο πλήρωμά της-Εκδηλώσεις προσλήψεων στη Λάρνακα
Δράσεις ανάδειξης του πάρκου καλλιτεχνών «Μεσόγειος» από Δήμο και ΕΤΑΠ Λάρνακας
Κοντά στα τρία εκατομμύρια οι αφίξεις τουριστών το οκτάμηνο-Οι κύριες αγορές και ποια η δυναμική τους
Στο ιστορικό ρεκόρ των €474 εκ. τα έσοδα από τον τουρισμό τον Ιούλιο-Η κατά κεφαλή δαπάνη
Wizz Air: Αποκλειστική έκπτωση 15% για τους Κύπριους ταξιδιώτες
Η Emirates «φέρνει» το Oktoberfest στις πτήσεις και τα σαλόνια αναμονής της
Προς υλοποίηση σχέδιο για διαχωρισμό των ροών των επιβατών-Στόχος η αύξηση της ταχύτητας εξυπηρέτησης
Bean Bar: Μοναδικές specialty ποικιλίες καφέ με στάδια παραγωγής στη βάση των πιο ποιοτικών κριτηρίων
Ακυρώσεις πτήσεων από Λάρνακα προς Τελ Αβίβ-Επαναξιολογούν την κατάσταση οι αεροπορικές εταιρείες
Το τρίπτυχο επιτυχίας του Alion Beach Hotel-«Στόχος να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από απλώς φιλοξενία»