Powered by

Πού να αποταθείτε για ματαίωση, καθυστέρηση πτήσης ή άρνηση επιβίβασης-Οι οδηγίες του Υπ. Μεταφορών

Το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων καλεί με ανακοίνωση τους επιβάτες αεροπορικών μεταφορών, στις περιπτώσεις ματαίωσης ή καθυστέρησης πτήσης ή άρνησης επιβίβασης, να επικοινωνούν με τον αερομεταφορέα ή τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.

Επιπλέον, προκειμένου οι επιβάτες αεροπορικών μεταφορών να είναι σε θέση να διαχειριστούν αποτελεσματικά προκλήσεις που δυνατόν να προκύψουν σχετικά με την πτήση τους, καλούνται να ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους που προκύπτουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 261/2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 11ης Φεβρουαρίου 2004, σε περιπτώσεις ματαίωσης ή καθυστέρησης πτήσης ή άρνησης επιβίβασης.

Δειτε Επισης

Γιατί η Ινδία εξελίσσεται στην πλέον ανερχόμενη μακρινή αγορά του ελληνικού τουρισμού (γράφημα)
Jazeera Airways: Πέντε λόγοι που την καθιστούν την must επιλογή για ταξιδιώτες
Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη