Η νέα 360ο καμπάνια της ΙΚΕΑ...«Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!

Η ΙΚΕΑ φέρνει τον ύπνο και, ευρύτερα, την ξεκούραση στο προσκήνιο, αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητα και τα οφέλη του για μια καλύτερη καθημερινή ζωή.

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας και ο σύγχρονος τρόπος ζωής μάς αναγκάζουν συχνά να μειώνουμε τον χρόνο ξεκούρασης.

Πολλές φορές τον μειώνουμε για να περάσουμε περισσότερο χρόνο με τους φίλους μας ή για να ενημερωθούμε για όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, από ταινίες και σειρές μέχρι και τα νέα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ή για να ολοκληρώσουμε όλες τις υποχρεώσεις μας.

Ο ποιοτικός ύπνος συμβάλλει σημαντικά στη συνολική εικόνα της υγείας μας, καθώς κατά τη διάρκεια του ύπνου ο οργανισμός μας πραγματοποιεί διάφορες διαδικασίες συντήρησης και ανανέωσης που επηρεάζουν σχεδόν κάθε μέρος του σώματός μας.

Ως αποτέλεσμα, ένας καλός ύπνος –ή η έλλειψή του– μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στον οργανισμό μας, τόσο πνευματικά όσο και σωματικά.

Ο ύπνος, λοιπόν, συνιστά βασικό στοιχείο σωματικής και πνευματικής ξεκούρασης, με το κρεβάτι και το στρώμα να έχουν κυρίαρχο ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου, σε όλα τα στάδια της οικογενειακής και, κατ’ επέκταση, κοινωνικής ζωής.

Κάθε άνθρωπος ακολουθεί μία συγκεκριμένη ρουτίνα ύπνου, που περιλαμβάνει, εκτός από την προσωπική υγιεινή (βούρτσισμα δοντιών, ντους κτλ.), τη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών ύπνου, όπως η σωστή θερμοκρασία και το φως.

Υπάρχουν 6 παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του νυχτερινού ύπνου –ο οποίος με τη σειρά του επηρεάζει τα επίπεδα ενέργειας, την υγεία και την καλή διάθεση την επόμενη μέρα–, και συγκεκριμένα η άνεση, το φως, η θερμοκρασία, ο ήχος, η ποιότητα του αέρα και η οργάνωση.

Η ΙΚΕΑ, με φιλοσοφία που εστιάζει στη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για μια καλύτερη καθημερινή ζωή για όλους, διαθέτει μία πλούσια ποικιλία προϊόντων για το υπνοδωμάτιο, σε κάθε παράγοντα που επηρεάζει τον ύπνο, που, εκτός από τη λειτουργικότητα, δημιουργούν συνθήκες άνεσης, ψυχικής ηρεμίας και ξενοιασιάς.

Η νέα 360ο καμπάνια της ΙΚΕΑ, σε concept της The Newtons Laboratory, παραγωγή της Picky Productions και σκηνοθεσία του Θάνου Μήτσιου, παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες ανθρώπων που προβληματίζονται αν θα αφιερώσουν χρόνο στην ξεκούρασή τους, αντί να βγουν έξω, να μιλήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να δουν νέες σειρές και ταινίες.

Στην πραγματικότητα, όμως, ο ύπνος τούς αρέσει περισσότερο απ’ όσο νομίζουν, και η ΙΚΕΑ τούς προσφέρει ό,τι χρειάζονται για να τον απολαύσουν πραγματικά.

Ανακαλύψτε τη νέα καμπάνια «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο! εδώ.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών