BioCNG-to-CI: Πράσινη ηλεκτρική ενέργεια σε πλοία που βρίσκονται ελλιμενισμένα ή στο αγκυροβόλιο

Στο πλαίσιο του έργου BioCNG-to-CI, η startup εταιρεία InoMob, ως συντονίστρια, το Κυπριακό Ινστιτούτο για τη Θάλασσα και τη Ναυτιλία, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Petronav Shipmanagement και το εργοστάσιο βιοαερίου Armenis Biogas Plant συνεργάζονται για την ανάπτυξη ολοκληρωμένης λύσης προς ηλεκτροδότηση, με πράσινη ενέργεια, πλοίων στο λιμάνι ή το αγκυροβόλιο.

Στις 20 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση στις εγκαταστάσεις της Petronav Shipmanagement στο λιμάνι της Λεμεσού, κατά την οποία οι εταίροι συζήτησαν για την πρόοδο του έργου και τα μελλοντικά βήματα.

cmmiellim2

Οι κύριοι σταθμοί-ορόσημα στην πρόοδο του έργου είναι:

  • Η λειτουργία της πλατφόρμας IoT και του αλγορίθμου προγνωστικής συντήρησης που αναπτύχθηκαν από το Κυπριακό Ινστιτούτο για τη Θάλασσα και τη Ναυτιλία και δοκιμάστηκαν στο ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος (ηλεκτρογεννήτρια) βιομεθανίου πριν από την εγκατάστασή της στη φορτηγίδα.
  • Η καθέλκυση της φορτηγίδας Althaia, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις 13 Αυγούστου στο λιμάνι της Λεμεσού. Η φορτηγίδα Althaia θα λειτουργήσει ως πλωτή μονάδα cold ironing, χρησιμοποιώντας συμπιεσμένο βιομεθάνιο και παρέχοντας πράσινη ηλεκτρική ενέργεια σε αγκυροβολημένα πλοία.
cmmiellim3

Και ακολουθούν:

  • Η εγκατάσταση της ηλεκτρογεννήτριας βιομεθανίου επί της φορτηγίδας και η διεξαγωγή ανάλυσης κραδασμών και ταλαντώσεων.
  • Η πραγματοποίηση μετρήσεων επί του σκάφους με χρήση του συστήματος IoT που αναπτύχθηκε για έλεγχο της απόδοσης της ηλεκτρογεννήτριας βιομεθανίου.
  • Η ηλεκτροδότηση του πλοίου M/T Alexandria ή M/T Astraia, ανάλογα με την διαθεσιμότητα, για την επίδειξη του συστήματος (τα πλοία αυτά διαχειρίζεται η Ναυτιλιακή Εταιρεία Petronav Shipmanagement).
  • Η διοργάνωση σεμιναρίων για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας, καθώς και των συνεργειών με άλλα -συναφή- χρηματοδοτούμενα έργα (ZEST, Green Marine, BlueBARGE).
cmmiellim4

Δειτε Επισης

Σχέδιο για αποθήκευση και επιστροφή προστίμων ρύπων στο Ταμείο ΑΠΕ ζητά η Βουλή-H απάντηση του Ρούσου
Κρίσιμο βήμα για την αναβάθμιση του «Προμηθέα» σε FSRU... Η επόμενη φάση για την πιστοποίηση του πλοίου
Αύξηση της ενεργειακής απόδοσης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Δωρεάν ενεργειακοί έλεγχοι μέσω του EcoSMEnergy
ΑΔΜΗΕ: Στη φάση δεσμευτικών προσφορών ο διαγωνισμός για υποβρύχια καλώδια σε Δωδεκάνησα και ΒΑ Αιγαίο
Πιλοτική εγκατάσταση και λειτουργία έξυπνων μετρητών από την ΑΗΚ-Σε ποιες περιοχές θα εγκατασταθούν
Ξεκινούν οι γεωτρήσεις στον στόχο «Ηλέκτρα», τέλος Φεβρουαρίου γνωστά τα αποτελέσματα
Φωτοβολταϊκά σε γεωργικές αποθήκες και αγροτικές υποδομές χωρίς άδεια με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Στασιμότητα σε όλα τα επιπέδα για την ηλεκτρική διασύνδεση-Οι εκκρεμότητες και οι διαφωνίες που παραμένουν
Οι μεγάλες πετρελαϊκές μετατρέπουν τα πρατήρια καυσίμων σε πρατήρια φόρτισης για την ηλεκτροκίνηση
Σε προσφορές η ΕΤΥΦΑ για το τερματικό πιστοποίησης του «Προμηθέα», ούτε φωνή ούτε ακρόαση από Ελλάδα για GSI