Στην Κύπρο το χαμηλότερο μερίδιο ηλεκτρικών οχημάτων της Ε.Ε.

Το χαμηλότερο μερίδιο σε ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα με μπαταρία μεταξύ των κρατών μελών της Ε.Ε. είχε η Κύπρος το 2023, με μόλις 0,201% του συνόλου επιβατικών των οχημάτων στη χώρα, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat, η στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα στοιχεία αφορούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, και όχι τα υβριδικά.

Σε απόλυτους αριθμούς, αυτό το ποσοστό μεταφραζόταν σε 1.253 ηλεκτρικά οχήματα το 2023, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 2022 όταν είχαν καταγραφεί 830 ηλεκτρικά οχήματα (αύξηση 423 οχημάτων, ή κατά 51%).

Ωστόσο τα ποσοστά ήταν χαμηλά σε πολλά από τα κράτη μέλη. Σε επίπεδο Ε.Ε., στις 31 Δεκεμβρίου του 2023 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιστοιχούσαν στο 1,7% του συνόλου των αυτοκινήτων στην ΕΕ.

Στη Δανία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μόνο με μπαταρία αποτελούσαν το 7,1% του συνόλου των επιβατικών αυτοκινήτων. Υψηλά μερίδια καταγράφηκαν επίσης στη Σουηδία (5,9%), το Λουξεμβούργο (5,1%) και τις Κάτω Χώρες (5,0%).

Συνολικά 14 χώρες κατέγραψαν μερίδια κάτω του 1%, με τα χαμηλότερα μερίδια να καταγράφονται στην Κύπρο, την Ελλάδα (0,209%) και την Πολωνία (0,232%).

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, συνολικά 1,5 εκατομμύρια νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία εγγράφηκαν στα κράτη μέλη της ΕΕ το 2023,ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό στα 4,5 εκατομμύρια (αύξηση 48,5% σε σύγκριση με το 2022, όταν ο συνολικός αριθμός ήταν 3,0 εκατομμύρια).

Το 2023 το 14,6% των νέων εγγραφών αυτοκινήτων ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία. Το 2018 το ποσοστό αυτό βρισκόταν κάτω από το 1%, αλλά αυξήθηκε σημαντικά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, φτάνοντας το 5,3% το 2020, το 9,0% το 2021, το 12,1% το 2022 και το 14,6% το 2023.

Το ποσοστό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεταξύ των νέων εγγραφών στην Κύπρο αυξάνεται επίσης τα τελευταία χρόνια, από 0,4% το 2020, σε 0,7% το 2021, 3,5% το 2022 και 5,4% το 2023.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα