Η Jeep® Cyprus φέρνει το Jeep® Ducking και μοιράζει χαμόγελα

H Jeep® Cyprus φέρνει στην Κύπρο το παγκόσμιο trend, Jeep® Ducking, με στόχο να κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή την εμπειρία όλων των Jeepers.

Εδώ και δεκαετίες η Jeep® είναι συνώνυμη με την περιπέτεια, την ελευθερία και τον δυναμισμό, ξεχωρίζοντας για τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα της και την ικανότητα των αυτοκινήτων της να ανταποκρίνονται και στις πιο απαιτητικές συνθήκες.

Το τελευταίο διάστημα ωστόσο, η Jeep® έγινε γνωστή και για έναν άλλο, εντελώς διαφορετικό και πιο... παιχνιδιάρικο λόγο. Το νέο trend Jeep® Ducking!

Τι ακριβώς είναι το Jeep® Ducking; Η ιστορία ξεκίνησε το 2020 στις ΗΠΑ, όταν η Allison Parliament άφησε ένα κίτρινο παπάκι σε ένα σταθμευμένο Jeep® Wrangler.

Αφού μοιράστηκε τη σχετική φωτογραφία στα social media με το hashtag #DuckDuckJeep, έγινε αμέσως ένα τεράστιο trend ανάμεσα στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Jeep®, οι οποίοι συνεχίζουν μέχρι και σήμερα να αφήνουν παπάκια σε τυχαία Jeep® που συναντούν στον δρόμο.

Η Jeep® Cyprus έχει ήδη μοιράσει τα πρώτα παπάκια, μαζί με επεξηγηματική κάρτα, σε υφιστάμενους και νέους ιδιοκτήτες Jeep®, ενημερώνοντάς τους για το Jeep® Ducking και ενισχύοντας το αίσθημα ότι ανήκουν σε μία ιδιαίτερη κοινότητα.

JEEP2

Για τις ανάγκες της καμπάνιας η Jeep® Cyprus προχώρησε με την υλοποίηση μιας σειράς επικοινωνιακών δράσεων, ενώ με τη χρήση της τεχνολογίας «τοποθέτησε» γιγαντιαίες πάπιες σε διάφορα, χαρακτηριστικά σημεία της Κύπρου, τονίζοντας ότι τα Jeep® Ducks κατέκτησαν και το νησί μας.

JEEP3

Παράλληλα, οι εκθεσιακοί χώροι της CiC Automasters έχουν «ντυθεί» στα χρώματα του Jeep® Ducking, με εντυπωσιακά αυτοκόλλητα στις βιτρίνες που προκαλούν αμέσως το ενδιαφέρον.

Για να μάθετε περισσότερα για το Jeep® Ducking, αλλά και το πώς μπορείτε να συμμετέχετε, επισκεφθείτε τον πιο κάτω σύνδεσμο:

https://cic.com.cy/jeep-ducking/

Δείτε όλες αυτές τις ενέργειες στα social media της Jeep® Cyprus:

Δειτε Επισης

Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024