Powered by

Μάκης Χριστοφή: Στα ύψη ο πήχης της πολυτέλειας και της φιλοξενίας στο Cali Resort & Spa στην Πάφο

Τον δεύτερο μήνα επιτυχούς λειτουργίας του διάγει το Cali Resort & Spa, το ξενοδοχείο-διαμάντι από το Elegant Collection της Louis Hotels, το οποίο είναι σχεδιασμένο για ενήλικες.

Και αν είναι κάτι που έχουν πετύχει οι άνθρωποί του πέρα από τη μεταμόρφωση του σε ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία της Κύπρου, είναι να ανεβάσουν τον πήχη της πολυτέλειας και της φιλοξενίας στο ύψιστο επίπεδο, καθιστώντας την εμπειρία των πελατών του, αξέχαστη και πολύτιμη.

Ο General Manager του Cali Resort & Spa κ. Μάκης Χριστοφής μας απαριθμεί όλα εκείνα που καθιστούν το πεντάστερο ξενοδοχείο τον απόλυτο προορισμό για διακοπές, με την επισήμανση ότι ο απώτερος στόχος τους είναι να δημιουργήσουν μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας για κάθε επισκέπτη, προσφέροντας αξεπέραστη διαμονή, καλό φαγητό και ποιοτική ψυχαγωγία.

Το νέο ξενοδοχείο από το Elegant Collection της Louis Hotels, το Cali Resort & Spa, το οποίο είναι σχεδιασμένο για ενήλικες, είναι γεγονός. Ποιες είναι οι βασικές αξίες οι οποίες διέπουν τη λειτουργία του και ποια η αποστολή του συγκεκριμένου ξενοδοχείου;

Η εταιρεία Louis Hotels είναι πρωτοπόρος στην βιομηχανία του Κυπριακού Τουρισμού με 80 και πλέον χρόνια παρουσίας. Έτσι λοιπόν, όλοι εμείς οι εργαζόμενοι, μεγαλώσαμε στην μεγάλη οικογένεια Louis Hotels και μάθαμε να προσφέρουμε απλόχερα την γνήσια κυπριακή Φιλοξενία με χαμόγελο, ευγένεια και μεράκι.

Αυτές είναι οι αξίες που κουβαλάμε δεκαετίες, εμπλουτίζοντας την γνώση, την εμπειρία, να προσφέρουμε μοναδικές ποιοτικές διακοπές υψηλού επιπέδου στους επισκέπτες μας, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία τους και χτίζοντας συνάμα μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης.

Το Cali Resort and Spa, 5 αστέρων ξενοδοχείο μόνο για ενήλικες, έχει την αποστολή να συνδυάσει αυθεντικά τη μοναδική κουλτούρα και τη φιλοξενία του νησιού μας με μια αίσθηση μοντέρνας κομψότητας και αισθητικής με απαράμιλλη ποιότητα υπηρεσιών.

1

Σε ποιο κοινό απευθύνετε το ξενοδοχείο;

Το Cali Resort and Spa, απευθύνεται σε ενήλικες άνω των 16 ετών που αναζητούν την χαλάρωση και την ηρεμία σε συνδυασμό με την άνεση και την πολυτέλεια, σεβόμενοι το περιβάλλον, την πολιτιστική κληρονομιά και ομορφιά του τόπου μας.

Ποιες ήταν οι κυρίες προκλήσεις αυτού του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια αυτής της απίστευτης ανακαίνισης;

Οι κύριες προκλήσεις που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν η μεγάλη έκρηξη δημιουργικότητας και πάθους από όλη την ομάδα να κάνουμε το Cali Resort and Spa ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία στην Κύπρο. Η εξεύρεση και εκπαίδευση προσωπικού, η έμφαση στις λεπτομέρειες ανακαίνισης, η τελειότητα, τα υψηλά στάνταρ, ούτως ώστε όλα να εξελιχθούν σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας.

Πώς διασφαλίζετε την συνέπεια και τη συνοχή στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, οι οποίες είναι βασισμένες σε υψηλά πρότυπα του τομέα σας;

Η Louis Hotels έχει δημιουργήσει Standard Operation Manuals (SOP) όπου περιγράφονται οι διαδικασίες, το όραμα και οι αξίες της εταιρίας προς τους επισκέπτες μας, τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους, το περιβάλλον και την τοπική κοινωνία. Οι διαδικασίες ακολουθούνται από όλους μας εξασφαλίζοντας την παροχή υψηλών υπηρεσιών με συνέπεια και διάρκεια.

Κοιτάζοντας πάντα μπροστά, το όραμά μας είναι να εξελιχθούμε σε ένα σε έναν ξενοδοχειακό όμιλο μεγάλου κύρους και αναγνώρισης όχι μόνον στην Κύπρο αλλά σε ολόκληρη την Μεσόγειο, που θα συνεχίσει να εξελίσσεται, με σεβασμό στην πολιτική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που έχουμε θεσπίσει, στην τοπική κουλτούρα και στο περιβάλλον.

Απώτερος στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε την απόλυτη εμπειρία φιλοξενίας για κάθε επισκέπτη, προσφέροντας αξεπέραστη διαμονή, καλό φαγητό και ποιοτική ψυχαγωγία. Αυτό το πετύχουμε εφαρμόζοντας το εταιρικό εγχειρίδιο μας (SOP’s) και πραγματοποιώντας τακτικούς ελέγχους ποιότητας Quality Assurance Control.

Μπορείτε να επισημάνετε ορισμένες από τις μοναδικές ανέσεις και υπηρεσίες που προσφέρονται στο ξενοδοχείο;

Αυτό που αναζητούν οι επισκέπτες μας είναι μια άνετη, ζεστή και πολυτελή διαμονή μέσα σε ένα περιβάλλον χαράς και απόλαυσης.

Ανέσεις και υπηρεσίες:

  • Γρήγορο Wi-Fi
  • Έξυπνη τηλεόραση (Smart TV)
  • Tea and coffee making facilities
  • Espresso machine
  • Μίνι μπαρ
  • Μοναδικά ποιοτικά λευκά είδη (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, μπουρνούζια, πετσέτες κ.λπ.)
  • Χρηματοκιβώτιο
  • Ρολόι ή ξυπνητήρι δίπλα στο κρεβάτι
  • Luxury amenities: είδη υγιεινής και προσωπικής φροντίδας (π.χ. σαπούνια, σαμπουάν, αφρόλουτρο, λοσιόν, shaving kit, dental kit, vanity kit, shower cup, κτλ)
  • Room Service
  • Spa and Gym, Wellness area
  • Εστιατόριο βασισμένο στην Μεσογειακή διατροφή
  • Αλα καρτ εστιατόριο Ιαπωνικής μαγειρικής
  • 3 μπαρ
  • Άνεση και ποιότητα ύπνου (top quality sleep experience)
  • Low key evening live music shows
  • A wide variety of morning activities (yoga, pilates, aerobic, etc.)
  • Local products and authenticity, κ.ά.

Τι κάνει το ξενοδοχείο τόσο ξεχωριστό και ποια είναι εκείνα τα πλεονεκτήματα που το ανεβάζουν πρώτο στις προτιμήσεις του κόσμου;

Βρισκόμαστε στον δεύτερο μήνα λειτουργίας και αυτό που κάνει τόσο ξεχωριστό το ξενοδοχείο είναι «οι άνθρωποι μας» – «οι συνεργάτες μας» οι οποίοι δουλεύουν με χαμόγελο και μεράκι προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που οδηγούν σε μοναδικές εμπειρίες τους επισκέπτες μας.

Επίσης, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η ομάδα μας έχει υψηλή αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία σε αυτόν τον ρόλο, δηλαδή στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών. Πάντα θα υπάρχουν αναπόφευκτες δυσκολίες και η διατήρηση μιας θετικής προοπτικής είναι ζωτικής σημασίας. Αντλούμε έμπνευση από τα επιτεύγματα του ξενοδοχείου μας, την αφοσίωση της ομάδας μας και το όραμά μας για το μέλλον. Γιορτάζουμε μικρές και μεγάλες νίκες και υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας ότι ακόμα και οι δύσκολες στιγμές είναι ευκαιρίες ανάπτυξης ενθαρρύνοντας την ομάδα να τις προσεγγίσει με νοοτροπία νικητή, προσανατολισμένη στη λύση και όχι στο πρόβλημα. Αυτό μας κάνει ξεχωριστούς και ευλογημένους!

Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για το μέλλον του τουρισμού στην περιοχή και πως προετοιμάζεστε για αυτές;

Σε κάθε περίπτωση, οι προσδοκίες μας για το μέλλον του τουρισμού είναι θετικές και προσπαθούμε να καταγράψουμε υψηλότερες επιδόσεις κάθε χρόνο για την επιχείρηση αλλά και για την Κυπριακή οικονομία, μέσα σε ένα έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον με πολλούς αστάθμητους παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά.

Τα 80 χρόνια πορείας της εταιρείας μας LOUIS HOTELS, μας έχει διδάξει να αντιμετωπίζουμε τον ανταγωνισμό στον τουρισμό με αβεβαιότητα, και να υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας να κινούμαστε με υπομονή και σύνεση πάντοτε, προκειμένου να επιλεγούν και εφαρμοστούν καλά μελετημένες στρατηγικές που θα οδηγήσουν στα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και στην επιτυχία. Δεν υπάρχουν μαγικά ή ξόρκια!

Ποια προσέγγιση ακολουθείται για την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού ενός πολυτελούς θέρετρου 5* όπως αυτό και ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που λαμβάνονται υπόψη (soft & hard skills);

Στην εταιρεία μας, Louis Hotels, η εκπαίδευση και η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού είναι ζωτικής σημασίας. Μέσα από το πέρασμα των σύγχρονων αλλαγών προσπαθούμε να εφαρμόσουμε ένα νέο μοντέλο στην Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού εναρμονίζοντας την γνώση και εμπειρία με την άρτια τεχνική κατάρτιση:

  • Θέλουμε η εκπαίδευση να δίνει την δυνατότητα στον εργαζόμενο να αναπτύξει το ταλέντο του, να διακριθεί για την ποιότητα εργασίας του, να αναρριχηθεί στην ιεραρχία, και με την επιδεξιότητα και επαγγελματισμό να είναι το μέλλον του Κυπριακού Τουρισμού
  • Να αποκτήσει την σωστή κουλτούρα και να αναπτύξει skills που θα προωθεί την ποιότητα, την σκέψη, και την ενθάρρυνση της πρωτοβουλίας
  • Να δημιουργούμε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον βασιζόμενο στον σεβασμό, την εμπιστοσύνη, ομαδικότητα, και την διαφορετικότητα του ατόμου
  • Να αποκτήσει leadership skills and qualities
  • Να είναι υπόδειγμα επαγγελματισμού ακολουθώντας ορθές πρακτικές, με αφοσίωση, συνέπεια και τιμιότητα
  • Να έχει νοοτροπία νικητή και να αγαπά αυτό που κάνει.
  • Να παίρνει το μέλλον του στα χέρια του και να διαμορφώνει το μέλλον του ανάλογα
  • Να είναι οι αυριανοί αντιπρόσωποι της εταιρείας μας.

Υπάρχουν κάποια επερχόμενα έργα ή εξελίξεις στο ξενοδοχείο στα οποία μπορούν να προσβλέπουν οι επισκέπτες;

Το ξενοδοχείο Cali Resort and Spa, διέπεται από κανόνες, κανονισμούς εσωτερικούς και εξωτερικούς που ισχύουν με κύριο στόχο την συνεχή εξέλιξη.

Το ξενοδοχείο και η ξενοδοχειακή τέχνη είναι μία συνεχώς εξελισσόμενη πινελιά μέσα στον χρόνο. Δεν σταματά, αλλά συμβαδίζει με την ανάπτυξη νέων κονσεπτ γαστρονομίας, ευεξίας, χαλάρωσης και δημιουργία νέων σύγχρονων υποδομών που το ξενοδοχείο θα είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες στον πελάτη. Παρακολουθούμε την αγορά και δράττουμε την κατάλληλη στιγμή. Ναι το Cali Resort and Spa θα συνεχίσει να εξελίσσεται και να δημιουργεί.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζει συνήθως η διαχείριση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου και πώς μπορούν να ξεπεραστούν;

Για κάθε επιχείρηση, η αλλαγή-προσαρμογή σε ένα μάλλον πρωτόγνωρο τεχνολογικό, οικονομικό και κοινωνικο-πολιτικό περιβάλλον, αποτελεί πλέον κάτι περισσότερο από ζωτική ανάγκη. Συνιστά βασικό και κρίσιμο όρο επιβίωσης, τόσο σε ατομικό επίπεδο, όσο και για τις επιχειρήσεις, ως βασικών κυττάρων παραγωγής πλούτου και ευημερίας.

Οι προκλήσεις του σήμερα είναι:

  • H εξεύρεση ανθρώπινου δυναμικού
  • Ο έντονος ανταγωνισμός
  • Οι κυβερνοεπιθέσεις
  • Αρνητικό εξωτερικό περιβάλλον
  • Οι μεγάλη αύξηση των εξόδων
  • Η καινοτομία αλλά και η νέες τεχνολογίες
  • Ακριβές μετακινήσεις και ακριβά πακέτα διακοπών
  • Η αλλαγή των καιρικών συνθηκών
  • Η αλλαγή της συνήθειας των τουριστικών απέναντι στα νέα καιρικά φαινόμενα

Πώς ξεπερνιούνται πετυχημένα οι παραπάνω προκλήσεις;

Έχοντας σχεδόν 40 χρόνια προϋπηρεσία στον τουρισμό θα έλεγα ότι η καθαρή σκέψη αποτελεί μία φάση κρίσιμης σημασίας, είτε αφορά σε μεγάλο οργανισμό, είτε σε μικρό. Η σωστή στρατηγική είναι το ζητούμενο στο σωστό χρόνο με την σωστή αξιολόγηση των πληροφοριών που θα χρησιμοποιηθούν για βραχυχρόνιες νίκες (Business plan). Η δημιουργία όμως ενός σχεδίου έκτακτων περιπτώσεων και η ετοιμότητα (risk management) είναι ζήτημα επιβίωσης του ξενοδοχείου ή και της εταιρίας όταν οι προκλήσεις θα είναι βόμβες.

2

Δειτε Επισης

«Ανυπολόγιστος ο παράγοντας του πολέμου, οι επιχειρηματίες της επισιτιστικής βιομηχανίας πρέπει να είναι προσγειωμένοι»
Απαγόρευσε βομβητές και ασυρμάτους στα αεροπλάνα της η Emirates-Ο λόγος της απόφασης
Άρχισαν οι ακυρώσεις κρατήσεων σε ξενοδοχεία λόγω της κατάστασης στο Ισραήλ-Ανησυχούν οι ξενοδόχοι
Επανήρχισαν οι δωρεάν εκδρομές στις κοινότητες του Ακάμα-Ο στόχος της πρωτοβουλίας της ΕΤΑΠ Πάφου
Οι προορισμοί όπου ταξιδεύουν οι Κύπριοι-Η πρώτη χώρα με διαφορά και ποιες άλλες αποτελούν πόλο έλξης
Η Wizz Air προσκαλεί νέα άτομα για να ενταχθούν στο πλήρωμά της-Εκδηλώσεις προσλήψεων στη Λάρνακα
Δράσεις ανάδειξης του πάρκου καλλιτεχνών «Μεσόγειος» από Δήμο και ΕΤΑΠ Λάρνακας
Κοντά στα τρία εκατομμύρια οι αφίξεις τουριστών το οκτάμηνο-Οι κύριες αγορές και ποια η δυναμική τους
Στο ιστορικό ρεκόρ των €474 εκ. τα έσοδα από τον τουρισμό τον Ιούλιο-Η κατά κεφαλή δαπάνη
Wizz Air: Αποκλειστική έκπτωση 15% για τους Κύπριους ταξιδιώτες