Το 21ο «απόκτημα» της Lidl Κύπρου είναι περισσότερα από ένα απλό κατάστημα

Με το 21ο κατάστημά της παγκύπρια και το 3ο στην ευρύτερη περιοχή της Πάφου να είναι πια γεγονός, η Lidl Κύπρου εδραιώνει ακόμα περισσότερο τη στρατηγική της θέση, αυτή τη φορά, με την παρουσία της στο εμπορικό κέντρο Neon Mall of Pafos.

Το νέο αυτό κατάστημα δεν αποτελεί μόνο μία απόδειξη της δυναμικής εμβέλειάς της, αλλά και μία επιβεβαίωση της δέσμευσής της για βελτίωση και αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών της, για σημαντική συνεισφορά στην οικονομία της χώρας και για προώθηση του βιώσιμου λιανεμπορίου.

1

Το νέο κατάστημα Lidl, το οποίο παρουσιάστηκε στην πρόσφατη τελετή που έγινε στις 24 Ιουλίου, εκτείνεται σε μία εντυπωσιακή έκταση 2.336 τ.μ., με χώρο λιανικής πώλησης 1.470 τ.μ. και περιλαμβάνει 8 ταμεία εξυπηρέτησης πελατών, ένα, εκ των οποίων, είναι ειδικά διαμορφωμένο για να εξυπηρετεί άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ).

2

Καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις λιανικής πώλησης

Υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή του για περιβαλλοντική διαχείριση, το νέο κατάστημα διαθέτει ψυκτικές μονάδες υψηλών προδιαγραφών που λειτουργούν με φυσικό ψυκτικό προπάνιο R-290, το οποίο μειώνει σημαντικά το αποτύπωμα άνθρακα.

Επιπλέον, το κατάστημα χαρακτηρίζεται ως «έξυπνο», λόγω του πλήρως αυτοματοποιημένου συστήματος παραγγελιών, που μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα και μειώνει τη σπατάλη τροφίμων.

Το σύστημα αυτό, μέσω αλγόριθμου, υπολογίζει έξυπνα τις αποθεματικές ανάγκες του καταστήματος χρησιμοποιώντας σειρά δεδομένων, όπως το ιστορικό πωλήσεων, την τάση τζίρου, τα στοιχεία προσφορών, ακόμα και τις μετεωρολογικές προβλέψεις.

3

Σημαντικός οικονομικός αντίκτυπος

Η νέα αυτή εγκατάσταση λιανικής αντιπροσωπεύει μία σημαντική επένδυση ύψους €4 εκατ. από τη Lidl Κύπρου, με στόχο την κάλυψη των αυξανόμενων καταναλωτικών αναγκών στην περιοχή. Η επένδυση αυτή, όχι μόνο ενισχύει τις υπηρεσίες που προσφέρει, αλλά παράλληλα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην τοπική και εθνική οικονομία.

Μόνο κατά το οικονομικό έτος 2022-2023, η Lidl Κύπρου συνεισέφερε €126 εκατ. ευρώ στην κυπριακή οικονομία, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,41% του ΑΕΠ, που πρακτικά σημαίνει ότι για κάθε €1 άμεσης συνεισφοράς της Lidl στο ΑΕΠ της χώρας, δημιουργούνται επιπλέον €0,58 προστιθέμενης αξίας για την κυπριακή οικονομία.

4

Δημιουργία θέσεων εργασίας και στήριξη της κυπριακής οικονομίας

Κάθε νέο κατάστημα της Lidl Κύπρου δημιουργεί επιπρόσθετα πλεονεκτήματα για τη χώρα ευρύτερα, τόσο στον τομέα εργασίας όσο και στον τομέα των επενδύσεων. Συγκεκριμένα το νέο απόκτημα της εταιρείας στην Πάφο δημιούργησε σειρά νέων θέσεων εργασίας, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τις υφιστάμενες ευκαιρίες απασχόλησης σε ολόκληρη την Κύπρο που ανέρχονται σε πάνω από 700 άμεσες και 2000 έμμεσες συνολικά ευκαιρίες απασχόλησης, παγκύπρια.

Παράλληλα, η επέκταση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για επένδυση πέραν των €30 εκατ. τα επόμενα τρία χρόνια, προωθώντας περαιτέρω τη δημιουργία ακόμα περισσότερων θέσεων εργασίας και κατ’ επέκταση την οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

5

Δέσμευση στην ποιότητα, στη φρεσκάδα και στους τοπικούς προμηθευτές

Μία σημαντική δέσμευση της Lidl Κύπρου, ήταν εξαρχής και εξακολουθεί να είναι, η συνεχής υποστήριξη της εγχώριας παραγωγής της Κύπρου. Σήμερα, η εταιρεία συνεργάζεται με πάνω από 90 τοπικούς προμηθευτές, διασφαλίζοντας ότι τα ράφια των υπεραγορών της είναι εφοδιασμένα και με τοπικά και ποιοτικά προϊόντα.

Μέσα στην ευρεία γκάμα των προϊόντων της συμπεριλαμβάνονται πάνω από 260 γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα, πάνω από 120 φρέσκα φρούτα και λαχανικά καθημερινά, ενώ τα φρέσκα κοτόπουλα, χοιρινά και βόεια προέρχονται 100% από Κύπριους προμηθευτές.

Στόχος της παραμένει η παροχή, όχι μόνο των καλύτερων τιμών, αλλά και της υψηλότερης ποιότητας και φρεσκάδας των προϊόντων, τα οποία προμηθεύεται με υπευθυνότητα για τη στήριξη των τοπικών παραγωγών. Επίσης, η εταιρεία προχωρεί και σε απευθείας εξαγωγές κυπριακών προϊόντων αξίας €23.5 εκατ. σε 25 χώρες του δικτύου της.

6

Επιπρόσθετα από τα τοπικά προϊόντα, με κύριο στόχο την κάλυψη των αγοραστικών αναγκών των πελατών της, η εταιρεία προσφέρει συνολικά περισσότερα από 3.000 προϊόντα (τοπικών και διεθνών προμηθευτών).

Τέλος, με κύριο στόχο τη διασφάλιση της ποιότητας των προσφερόμενων προϊόντων της, είναι αξιοσημείωτο να αναφερθεί ότι η εταιρεία δαπάνησε συνολικά πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ μόνο το 2023 για τους ποιοτικούς ελέγχους των κατηγοριών των προϊόντων της.

7

Πρωτοβουλίες με επίκεντρο το μέλλον

Κοιτάζοντας μπροστά, η Lidl Κύπρου παραμένει αφοσιωμένη στη βιωσιμότητα, θέτοντας φιλόδοξους στόχους που αφορούν την εξάλειψη του μαύρου πλαστικού από τις συσκευασίες των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μέχρι το 2025 και τη μείωση της περιεκτικότητας σε προστιθέμενο αλάτι και ζάχαρη κατά 20% μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

Οι πρωτοβουλίες αυτές αποτελούν μέρος μίας ευρύτερης δέσμευσης για τη συνειδητή διατροφή, την υγεία, την ευεξία και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, οι οποίες είναι αναπόσπαστο μέρος του επιχειρηματικού ήθους της Lidl.

8

Καθώς η Lidl Κύπρου αναπτύσσεται, συνεχίζει να προωθεί την καινοτομία στο λιανεμπόριο, να υπερασπίζεται τη βιωσιμότητα και να προσφέρει απαράμιλλη αξία και ευκολία στους πελάτες της.

Το νέο κατάστημα της Πάφου στο Neon Mall είναι κάτι περισσότερο από ένας εμπορικός προορισμός- είναι μία απόδειξη της διαρκούς δέσμευσης της Lidl προς τους πελάτες της, το περιβάλλον και την κυπριακή οικονομία.

9

Δειτε Επισης

Ανακαλούνται 10.850 HONDA λόγω Τakata-Η ανακοίνωση του ΤΟΜ με όλα τα αυτοκίνητα με προβληματικούς αερόσακους
Το κόστος του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού μέσα από έρευνα του Συνδέσμου Καταναλωτών-Πού κινούνται οι τιμές
Ξεκινά έρευνα για τα καύσιμα η ΕΠΑ...Διαμορφώνει εικόνα διετίας και ελέγχει χονδρικές και λιανικές τιμές πώλησης
Nissan: Ράλι με άνοδο 24% για τη μετοχή στον απόηχο της είδησης για πιθανή συγχώνευση με τη Honda
H Euroblinds στην καρδιά των εξελίξεων της ενεργειακής σκίασης και αναβάθμισης κτιρίων
Νέα σύγχρονα πρατήρια καυσίμων Shell στη Λεωφόρο Αθαλάσσας στη Λευκωσία και στο Κολόσσι της Λεμεσού
Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας με τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
Έδωσαν το... τιμόνι στον Βαφεάδη για τις ανακλήσεις οχημάτων και φόρτωσαν την ευθύνη στους εισαγωγείς
Αλέξανδρος Γαβριηλίδης: Η σημασία του packaging και η ανάγκη για ψηφιοποίηση
Κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία και καθυστερήσεις οι γενικοί διανομείς